امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

وقتی رژیم داریم ولی لاغر نمیشویم!

#1
.

.

وقتی رژیم داریم ولی لاغر نمی شویم !

.

.

شاید بیشتر از هر جنگ، مسابقه، کشتار و صدها خبر دیگر در روز اخبار سلامتی به خصوص لاغری در نشریات و خبرگزاری دنیا مخابره می شود. اینکه چه کنیم چاق نشویم یا این که چطور باید لاغر شویم. بسیاری افراد نیز این اخبار را با جدیت دنبال کرده و به دنبال روشی راحت و ارزان برای لاغر شدن هستند

.

.

باشگاه خبرنگاران : بدون شک برای همه ما اتفاق افتاده که سعی داشته ایم که اندکی از وزن خود را کم کنیم اما تنها پس از یک هفته می بینیم که وزنمان کم نمی شود که این مسئله به ریزه کاری های رژیم غذایی مناسب بر می گردد و عوامل مختلفی دارد.
.

.
استفاده از چاشنی
.
به جاي وعده غذايي و ميان وعده به خوردن سالاد و ميوه رو آورده ايد اما هنوز هم تغييري در وزنتان نمي بينيد. به راستي علت اين امر چيست؟اغلب ما فراموش مي کنيم که چاشني و سس که به غذاهاي رژيمي اضافه مي کنيم همانند هله هوله هايي که از برنامه غذايي حذف کرده ايم مضر است و باعث چاقي مي شود.سس هاي سالم تري مانند ماست چکيده کم چرب را جايگزين چاشني ها و سس هاي چرب کنيد.
.

.
مصرف غذاهای ناسالم
.
در رژيم غذايي خود، از گنجاندن مواد پروتئيني غافل نشويد. گوشت هاي کم چرب مانند سينه مرغ، ماهي تن يا سالمون منبع سالم پروتئين است و براي کاهش وزن لازم مي باشد علاوه بر آن پروتئين سيري طولاني تري ايجاد مي کند و به کاهش وزن کمک مي کند.
.

.
گرسنگی
.
بزرگ ترين اشتباه، پرهيز از خوردن به منظور کاهش وزن است. گرسنگي باعث کمبود ويتامين، کم خوني و سکته قلبي مي شود.گرسنگي باعث حفظ چربي بدن مي شود و سوخت وساز بدن را کند مي کند و علاوه بر اين خطر پرخوري نيز افزايش مي يابد. ناگفته پيداست که اين امر مانع از کاهش وزن شما مي شود.
.

.
صرف نظر کردن از وعده غذايی
.
نخوردن وعده غذايي مانند خوردن يک وعده کامل براي سوخت وساز بدن مضر است. با خوردن صبحانه، ناهار و شام روند سوخت وساز بدن را فعال نگه داريد.
.

.
مصرف کالری بالا
.
تصميم گرفته ايد که ميوه، سبزيجات و غلات سبوس دار را جايگزين هله هوله کنيد. اما مشکل اين جاست که به جاي کاهش وزن با افزايش وزن روبه رو شده ايد! مصرف سبزيجات زياد باعث اضافه وزن نمي شود اما مصرف ميوه و غلات زياد ممکن است در اين امر دخيل باشد. بنابراين مراقب مصرف کالري و مقدار ماده غذايي مصرفي خود باشيد تا بتوانيد وزن کم کنيد.سالم بودن ميوه و غلات به اين معني نيست که اين مواد بدون کالري است و شما مي توانيد تمام روز از آن ها استفاده کنيد.
.

.
مصرف نوشيدنی های پرکالری
.
يکي از بزرگ ترين اشتباهات هنگام رژيم گرفتن، توجه نکردن به نوع نوشيدني هاست بايد به ميزان قند موجود در نوشيدني ها مانند آب ميوه ها توجه کرد. بهترين نوشيدني هنگام رژيم گرفتن، آب است.
.

.
نداشتن برنامه ريزی برای صرف وعده های غذایی
.
افرادي که رژيم دارند، بايد يک برنامه غذايي منظم اتخاذ کنند. اين کار باعث مي شود تا متوجه مقدار کالري نوع غذايي که مصرف مي کنند باشند. منظم غذا خوردن باعث مي شود تمايل به مصرف هله هوله از بين برود.
.

.
شکستن رژيم
.
هرچند گاه لازم است رژيم را بشکنيد و آن چه را هوس کرده ايد بخوريد.به عنوان مثال پس از گذشت يک هفته با خوردن بستني خود را تشويق کنيد تا کمتر دچار اضطراب مربوط به رژيم گرفتن شويد و بتوانيد رژيم خود را ادامه دهيد.
.

.
بی دقتی در خواندن برچسب های غذایی
.
اغلب افراد با خواندن برچسب هاي «کم چربي» يا «بدون چربي» مواد غذايي مي پندارند که آن چه مي خورند سالم است، اين در حالي است که بايد برچسب را با دقت بررسي کرد و از ارزش هاي واقعي آن مطلع شد

.

.

.

.
                                                              دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
(:
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Sad وقتی حالت خوب نیست چیکار میکنی
Lightbulb وقتی توخونه تنهایی چیکارمیکنی؟
  اسم بهترین دوستاتون از وقتی به دنیا اومدی تا الان چی بوده؟؟؟
  وقتی میخوای با یکی دوست بشی کدوم از این موارد برات اهمیت داره؟؟
  اگه می خوای بدونی وقتی حوصلت سرمیره باید چیکارکنی بیا..........!!
  اولین بار وقتی چند سالت بود عاشق شدی ؟؟؟
  وقتی بیدار میشی چی بیشتر از همه بهت میچسبه ؟؟؟؟؟؟
  در چه زمانی نیاز به نوشیدن آب بیشتری داریم؟
Sad میخوام درباره ی خودم بگم واقعی وقتی 11 سالم بود
  بیا ببین چی داریم

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان