امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

در نامه معاون سيما به وزير بهداشت مطرح شد: «درحاشیه» بدون تحقیر و طعنه به پزشکان

#1
در نامه معاون سيما به وزير بهداشت مطرح شد: «درحاشیه» بدون تحقیر و طعنه به پزشکان 1


دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
به گزارش سينماخبر؛  دكتر پور محمدي در اين نامه،ضمن ارائه توضيحاتي درباره مجموعه طنز «در حاشيه»، اين مجموعه را نه تنها نشانه تحقير و ناديده گرفتن ارزش هاي صنفي پزشكان محترم ندانست، بلكه آن را در راستاي ايجاد نشاط و ارامش در جامعه عنوان كرد .

متن اين نامه به شرح زير است:

 
برادر گرامي جناب آقاي دكتر هاشمي

 وزير محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشكي

 با سلام و آرزوي موفقيت

         با احترام، در پاسخ به نامه شماره 1739/100 مورخ 93/12/24 جنابعالي به رياست محترم سازمان صدا و سيما، موارد زير به استحضار مي‌رسد:

1. توجه جنابعالي به مسايل صنفي و امور پزشكان محترم و ارتباط آن با رسانه ملي، بيانگر نگرش صحيح و قابل تقدير شماست كه اينجانب به سهم خود از توجه و عنايت شما به رسانه ملي و اثرگذاري برنامه‌هاي آن در جامعه قدرداني مي‌كنم.

رسانه ملي بر اساس اهداف و سياست‌هاي مصوب، موظف است در تحكيم مباني نظام جمهوري اسلامي، حفظ وحدت و صيانت از اخلاق و منش اسلامي اهتمام داشته باشد. بر اين اساس، رعايت شأن و كرامت آحاد جامعه به ويژه اصناف و اقشاري كه در جايگاه علمي و سلامت قرار دارند، جزو اولويت‌هاي مهم رسانه ملي اسـت و از هـرگونه برنامه‌سازي كه به نحوي موجب تحقير، كاهش ارزش و شأن اقوام و اقشار و صنوف مختلف باشد، پرهيز و در اين مسير، نظارت مستمر و جدي دارد.

2. يكي از نيازهاي جامعه، نشاط و بهجت دروني است. رسانه ملي بر اساس وظيفه خود ملزم است كه زمينه‌هاي نشاط و آرامش را با استفاده از زبان طنز، با رعايت و حفظ ارزش‌ها فراهم سازد. در استفاده از قالب طنز، مسايل مختلف اجتماعي به صورتي بازگويي مي‌شود كه «موضوع» مورد توجه قرار گيرد.

بزرگ‌نمايي مسايل جزئي و استفاده از اشارات شيرين، جزو ذات طنز و فكاهي است و اگر به درستي انجام شود؛ نشانه تحقير و ناديده گرفتن ارزش‌هاي صنفي و خدماتي اقشار مختلف نيست. موضوعات، بهانه‌اي براي انتقال پيام‌هاي صحيح در بستر ايجاد ابتهاج خاطـر و مطايبه اسـت.

3. «سلامت» از مقوله‌هاي جدي جامعه است و هرگز نبايد در روند اعتلاي آن اختلالي پيش بيايد. خوشبختانه يكي از توفيقات دولت محترم در زمينه سلامت با مديريت جنابعالي است. رسانه ملي موظف است براي تحقق سياست‌هاي كلان كشور در جهت ارتقاي سطح سلامت با آن وزارتخانه و نهادهاي ديگر، همراه باشد. بديهي است همه برنامه‌هاي آن مؤيد چنين اهتمامي است.

4. در مجموعه «در حاشيه»، مسايل جدي صنفي پزشكان، پيراپزشكان و پرستاران محترم مورد توجه بوده و از هرگونه تحقير و طعن بر اساس وظايف ذاتي رسانه پرهيز شده است.

5.  ان شاءالله همان طور كه در ايام نوروز مشاهده خواهيد كرد، اين سريال كوشش خواهد كرد همراه با جامعه پزشكي، لحظات پرنشاطي را براي مردم عزيز كشورمان فراهم سازد و مصداق اين موضوع باشد كه بدون آنكه به هم بخنديم، با هم بخنديم.

        در پايان در آستانه حلول سال نو كه با نام رسول اعظم (ص) آغاز مي‌شود و ياد فاطمي دارد، سرافرازي، سلامت و موفقيت روزافزون را براي جنابعالي و جامعه پزشكي كشور از خداوند بزرگ خواستارم.

علي‌اصغر پورمحمدي

معاون سيما
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  پیام تسلیت دکتر حمید شاه آبادی معاون سیما
  اکران فیلم‌های خارجی که بدون مجوز در حال انجام است، رسما دزدی است
  تفاهم نامه حمایت از تئاتر استان ها منعقد می‌شود
  معرفی فیلم مردی بدون سایه
  معرفی فیلم بدون تاریخ بدون امضاء
  نامه جنجالی سی بازیگر زن سینمای ایران درباره شرایط غیراخلاقی در سینمای ایران
  واکنش رئیس سازمان سینمایی به نامه اخیر هنرمندان
Wink برنامه دورهمی بدون تماشاگر ضبط خواهد شد
Video بازیگر مطرح سینما مربی بوکس می شود
  ازدواج خانم بازیگر مشهور بدون حضور خانواده اش (عکس)

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان