امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

آغاز خدمت بولاوا

#1
گرفتن و نابود کردن  و حتی کشف « بولاوا» هدف فوق العاده دشواری خواهد بود


در سال 2015 میلادی تجدید تسلیح نیروهای روسیه صورت می گیرد. وزیر دفاع روسیه پس از اعلام این موضوع گفت که نیروی دریایی چهار کشتی دریافت خواهد کرد.
کشتی « دریاسالار گورشکوف» اواخر سال جاری به آب انداخته خواهد شد. کشتی جدید در نقاط دور دریایی به انجام وظیفه خواهد پرداخت. این کشتی می تواند زیردریایی ها را کشف و به تعقیب آنها بپردازد و ضرباتی به زیردریایی ها و اهداف ساحلی وارد آورد. از این کشتی ها می توان برای دفاع ضد هوایی استفاده کرد.
به گفته طراحان، یکی از ویژگی های متمایز کشتی های جدید - استفاده از مواد ترکیبی در آنهاست. این مواد کشف توسط رادار را کاهش می دهد. از طرح حای جدید ساخت بدنه در این کشتی ها استفاده شده است. تمام این وجوه تمایز باعث افزایش پنهان ماندن آنها در دریاها می شود.
تکمیل ناوگان زیر دریایی با زیر دریایی های موشکی استراتژیکی نسل چهارم پروژه « بوری» ادامه دارد. سه زیردریایی ساخته شده است: زیردریایی « یوری دولگوروکی» ، « آلکساندر نفسکی» و « ولادیمیر مونوماخ».
آندری فرولوف سردبیر ارشد مجله « صادرات تسلیحات» در این باره گفت. همانا «بوری» اولین کشتی بود که ناوگان دریافت کرد. ناوگان سه کشتی از این نوع دریافت کرده است . از اینرو می توان گفت که این سری از سرعت اجرای طرح کشتی های چند منظوره « 885» « سوِرودوینسک» جلو زده است که این پروژه نیز به نسل چهارم کشتی ها تعلق دارد.
زیردریایی های پروژه « بوری» مجهز به تازه ترین موشک های بالستیکی « بولاوا» خواهند بود. آتشباری آزمایشی آنها در سال جاری به پایان می رسد. قرار است همانا « بولاوا» در آینده نزدیک عمده ترین نیروی هسته ای استراتژیک روسیه شود. زیردریایی های دیگر همانا با توجه به این موشک با سوخت جامد ساخته خواهند شد. به عقیده تنگیز بوریسوف، معاون دریاسالار ، دکتر علم فنی، « بولاوا» قدرت ضربتی اجزاء دریایی را به سطح جدید کیفیت ارتقاء خواهد داد.
- آنچه به « بولاوا» ها مربوط می شود، به ارزیابی کارشناسان گرفتن و نابود کردن آن و حتی کشف آن هدف فوق العاده دشواری خواهد بود ، حتی با استفاده از وسایل معاصر و مدرن کنونی. این سیستم یک عامل بازدارنده عالی است که می تواند باعث سرد شدن سرهای داغ شود. برد پرواز آن طوری است که پرتاب این موشک ها از پایگاه های ما تا هر گونه مرکز نظامی- سیاسی و یا اداری را ممکن می سازد.
بر طبق نقشه های وزارت دفاع، تجهیز زیردریایی ها با « بولاوا» اساس نیروهای هسته ای استراتژیک روسیه در 15 سال آینده را تشکیل می دهد
آغاز خدمت بولاوا 1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
https://harfeto.timefriend.net/16295438986692
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  عراق| آغاز مرحله جدید «وعده صادق» در بصره/ حملات توپخانه‌ای حشد شعبی به مواضع داعش در
  آغاز تولید موشک هایپرسونیک جدید در روسیه
  هواپیماهای B-17 در خدمت رژیم صهیونیستی و تشکیل اسکادران 69
  آغاز موج جدید درگیری ها بین کره شمالی و کره جنوبی + مقایسه
  کامیون KrAZ-6322 در خدمت نیروهای مسلح ایران
Star آغاز رزمایش رژیم صهیونیستی موسوم به «نقطه عطف 15»
  تولید جدیدترین موشک های بالستیک قاره پیما روسیه تا اواخر سال آغاز خواهد شد
  آغاز طراحی پروژه ی بمب افکن استراتژیکی جدید روسیه
  ساخت جدید ترین زیر دریایی هسته ای "شاهزاده سوورف" در ماه دسامبر آغاز می شود
  پسران متولد 74 به فکر تعیین تکلیف خدمت سربازی باشند

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان