امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

رنگين كمان فيلمهاي سينمايي شبكه پنج در نوروز94

#1
رنگين كمان فيلمهاي سينمايي شبكه پنج در نوروز94 1


دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 به گزارش سينماخبر؛   شبكه پنج گلچيني از فيلم‌هاي سينمايي روز را براي پخش در نوروز 94 در نظر گرفته است .اين فيلم‌هاي سينمايي در ايام نوروز هر روز ساعت 13:30 روانه آنتن مي‌شوند 

**جدال در تاريكي «As the Light Goes Out / Jiu huo ying xiong» اين فيلم سينمايي محصول كشور هنگ‌كنك در سال 2014 است و 115 دقيقه زمان دارد. فيلم حادثه‌اي «جدال در تاريكي» به كارگرداني چي كين‌كوك «Chi-kin Kwok» ساخته شده و بينگ باي، جكي چان و جان هو در آن ايفاي نقش كرده‌اند. مدير دوبلاژ اين فيلم هوشنگ قطعه‌اي است و در خلاصه داستان آن آمده است: عده اي از ماموران آتش نشاني همزمان با شب سال نو ، درگير حادثه آتش سوزي در يك خانه نوشابه سازي و انفجار لوله هاي گاز در يك نيروگاه برق مي شوند. آنها تمام تلاش خود را براي نجات مصدومين و مهاركردن آتش مي كنند و در نهايت با به خطر انداختن جان خود موفق مي شوند و مسئوليت خود را به پايان مي رسانند. **تشنه سرعت 2« Born to Race: Fast Track» اين فيلم سينمايي محصول كشور امريكا با مدت زمان 86 دقيقه است .

فيلم «تشنه سرعت» محصول سال 2014 است و به كارگرداني الكس راناريولو «Alex Ranarivelo» ساخته شده است. بريت داورن، بيو ميرچوف و بيل ساگ بازيگران اين اكشن حادثه‌اي هستند. دني كروگد، كه از كودكي روياي شركت در مسابقات اتومبيلراني جهاني و برنده شدن در آنها را دارد براي گذراندن يك دوره تكميلي به مدرسه اتومبيلراني مي رود تا مهارتهاي جديدي را تجربه كند اما در اين دوره به علت هماهنگ نبودن او با جيك كه هم گروهي اش است نمي تواند مدرك قهرماني را كسب كند. جيك كه از مسابقه هاي دوره هاي قبل دني را مي شناسد تصميم مي گيرد اين بار با كمك هم شانس خود را امتحان كنند. آنها با حمايت پدر جيك و پدر دني در مسابقات نهايي انتخاب شدن براي جام جهاني شركت مي كنند و موفق مي شوند جام قهرماني را برنده شوند .

**«پرورو كوچولو در مسابقه سورتمه‌راني» «The Little Penguin Pororo"s Racing Adventure» اين فيلم سينمايي محصول مشترك دو كشور كره جنوبي و چين در سال 2013 است و 67 دقيقه زمان دارد. اين انيميشن به كارگرداني يونگ كوين پارك «Young Kyun Park» ساخته شده است. پرورو پنگوئن كوچولوي كنجكاو و دوستانش در دهكده ، اشتباها باعث فرود اجباري هواپيماي حامل سورتمه براي مسابقات سورتمه سواري روي يخ مي شوند. دو لاكپشت خلبان هواپيما ادعا مي كنند كه قهرمانان مسابقه سورتمه راني هستند. با تشويق خلبانان ، پرورو و دوستانش براي شركت در مسابقه قهرماني راهي شهر نورٍ پيا (سرزمين شمالي) مي شوند. فوفو خرس قهوه اي كه دو سال قبل بخاطر تقلب از مسابقه بيرون انداخته شده سعي مي كند با تقلب دوباره به مقام اول برسد كه با شجاعت پرورو و كمك دوستانش شكست مي خورد و به هدف خود نمي رسد .

** پليس بازي «Ride Along» فيلم سينمايي پليس بازي كه در ژانر حادثه‌اي و طنز ساخته شده 86 دقيقه زمان دارد و در سال 2014 ساخته شده است. فيلم سينمايي پليس بازي محصول امريكاست و تيم استوري «Tim Story» كارگردان آن است. اين فيلم با مديريت دوبلاژ عليرضا باشكندي ساخته شده است. بن, نگهبان است و علاقه بسياري به پليس شدن دارد. او همزمان با پذيرفته شدنش در مدرسه پليس بايد براي ازدواج با آنجلا رضايت برادرش جيمز را كه پليسي حرفه اي است جلب كند. پس جيمز به بن فرصت مي دهد كه در طول 24 ساعت كنار او بماند و براي دستگيري خلافكارها به او كمك كند و به اين ترتيب توان و شايستگي خود را براي ازدواج با خواهرش اثبات كند. گرچه بن بسيار نا وارد و بي تجربه است ولي تمام تلاش خود را در مورد پرونده هاي مختلف انجام مي دهد و در نهايت جيمز با كمك بن موفق مي شود خلافكار سابقه دار آلن را دستگير كند و بن را به عنوان همكار خوبي بپذيرد .

**پدينگتون Paddington فيلم سينمايي «پدينگتون» با مدت زمان 78 دقيقه محصول انگليس و فرانسه است و در سال 2014 ساخته شده است. اين فيلم كه از مضموني خانوادگي و طنز برخوردار است، به كارگرداني پل كينگ «Paul King» ساخته شده است. يك خرس اهل جنگل‌هاي پرو، براي يافتن خانه اي جديد به لندن سفر مي كند. او كه از نژاد خرسهاي كمياب است طبق گفته هاي كاوشگري كه به جنگل محل زندگي او و خانواده اش سفر كرده ، تصور مي كند كه شهر مكاني است با حضور آدمهاي مهربان و مهمان نواز كه از او استقبال گرمي خواهند كرد. اما بر خلاف انتظارش وقتي به شهر مي رسيد، خود را تنها و بي خانمان در مي يابد تا اينكه خانواده مهربان بروان با او آشنا مي شوند و او را با خود به خانه شان مي برند تا به او براي پيدا كردن كاوشگر قديمي كمك كنند.آنها اسم او را پدينگتون مي گذارند در حالي كه پدينگتون در حال آشنا شدن با زندگي آدمهاست؛ ميليسنت دختر مرد كاوشگر كه كار او تاكسيدرمي براي نگهداري بدن حيوانات در موزه است قصد دارد پدينگتون را به دست آورد و او را بكشد. اما خانواده براون متوجه مي شوند و جان پدينگتون را نجات مي دهند. در حالي كه پدينگتون در كنار آنها زندگي راحتي را شروع مي كند اما صميم دارد به خانه اصلي خود در جنگل باز گردد .

**فراري «Running Man» فيلم سينمايي فراري محصول كشور كره جنوبي در سال 2013 است و 78 دقيقه زمان دارد. اين فيلم حادثه‌اي و طنز به كارگرداني دونگ اوه جو «Dong-oh Jo» ساخته شده است. جانگ وو يك راننده تاكسي است .وقتي يك شب به طور اتفاقي مسافري را سوار كرده و به مقصد مي رساند متوجه مي شود ، او كه در صندلي عقب نشسته بوده به قتل رسيده است. پليس از طريق دورببن هاي مداربسته رد او را گرفته و او را مي يابد ولي چانگ وو هر چقدر به پليس توضيح مي دهد كه بي گناه است و نمي داند قاتل كيست فايده اي نداشته و به همين خاطر فرار مي كند. در تعقيب و گريز با پليس جانگ وو متوجه مي شود افراد مشكوك ديگري نيز در تعقيب او هستند. طي ماجراهايي جانگ وو در مي يابد مقتول يك جاسوس آمريكايي بوده و تلفن همراه او كه نزد جانگ وو است حاوي اطلاعات محرمانه يك پروژه دولتي است كه به سرقت رفته است و اكنون ماموران فاسد سازمان اطلاعات كره جنوبي به دنبال بدست آوردن اين اطلاعات هستند تا با فروش آن به آمريكا بيست ميليون دلار دريافت كرده و متواري شوند. سرانجام پليس با كمك جانگ وو و پسرش و يك خبرنگار موفق مي شوند جاسوسان آمريكايي و ماموران فاسد سازمان اطلاعات را دستگير مي‌كند .

**هشدار براي كبرا 11- عمليات مخوف «Alarm für Cobra 11 / Die Autobahnpolizei -Die dunkle Seite » اين فيلم سينمايي پليسي با مدت زمان 86 دقيقه محصول كشور آلمان است كه در سال 2014 ساخته شده است و كارگرداني آن را پير بورتون «Pierre Boutron» برعهده داشته است. اين فيلم سينمايي با مديريت دوبلاژ افشين ذي‌نوري دوبله شده است. الكس همكار جديد سمير قبل از اين مدتي به ناحق متهم به همكاري با باندهاي مواد مخدر بوده و به زندان افتاده است، اما اكنون به عنوان پليس بزرگراه كار مي كند. وي با پسري به نام فليكس نويبار آشنا شده كه پدرش را از دست داده است .يك گروه نامعلوم قصد گروگان گرفتن فليكس را دارند كه درگيري ايجاد مي شود و مادر فليكس طي آن به قتل مي رسد . الكس و سمير موضوع را پيگيري مي كند و به دو تبهكار به نام اسملكين و گربر مي رسند و تحويل قانون شان مي دهند اما اين دو با چيره دستي وكيل خود تبرئه مي شوند.الكس و سمير دريگر اين فكر مي شوند كه قوانين در كشور المان نقص هايي دارند كه موجب رهايي قاتلان و تبهكاران از مجازات مي شوند. اين در حالي است كه آنها مجبورند از جان اسملكين و گربر نيز در برابر خطرات گروه هاي گمنامي كه قصد كشن آنها را دارند حفاظت كنند. البته اسمكلين و گربر سرانجام توسط اين گروه كشته مي شوند. پيگيري هاي بيشتر سمير و الكس انها را به تعداد بيشمار كشته شدگاني مي رساند كه محكوماني بوده اند كه يا در دادگاه تبرئه شده اند يا بعد از گذراندن دوره محكوميت خود تبرئه شده اند . اين گروه سران شان را عالي رتبگان اداره پليس و دولت آلمان تشكيل مي دهند كه معتقد ند گاهي لازم است راه حل هاي فرا قانوني براي رساندن مجرمان با هر ميزان جرم به اشد مجازات پس گرفت شود. سرانجام سمير و الكس خاطيان را تحويل قانون مي دهند و جرم انها را ثابت مي‌كنند.

**شك معقول «Reasonable Doubt / The Good Samaritan» اين فيلم سينمايي محصول مشترك آلمان، كانادا و امريكاست و 78 دقيقه زمان دارد. فيلم شك معقول كه با مديريت بهرام زند دوبله شده، محصول سال 2014 است به كارگرداني پيتر هاويت «Peter Howitt» از مضموني حادثه‌اي و طنز برخوردار است. ميچ بروكدن وكيلي كه در كارش موفق است ناخواسته درگير ماجراي يك سانحه تصادف با ماشين خود مي شود و به علت ترس فراوان از محل حادثه مي گريزد. اما با وقوع اتفاقات گوناگون و دستگيري شخص به نام ديويس ماجرا طور ديگري پيش مي رود و ميچ متوجه مي شود كه ويويس قاتل يكسري قتل هاي زنجيره اي مي باشد كه انها را به دنبال انتقام پس از كشته شدن خانواده اش انجام داده است و تصادف صحنه سازي شده با ماشين ميچ نيز توسط ديويس طراحي شده بوده است. او با تلاش زياد در حالي كه ديويس همه نقشه هاي او را خراب مي كند موفق مي شود اين پرونده را ببندد و جان خانواده خود را نجات دهد .

**شب در موزه 3 / راز لوح «Night at the Museum: Secret of the Tomb» اين فيلم محصول مشترك امريكا و انگليس است كه در سال 2014 ساخته شده و از ژانر حادثه‌اي و طنز برخوردار است. اين فيلم با مدت زمان 85 دقيقه به كارگرداني شاون لوي «Shawn Levy» ساخته شده است. لري ، نگهبان موزه ،يك شب به همراه دوستانش در حال اجراي يك نمايش ويژه براي مهمانان موزه است كه ناگهان همه چيز به هم مي ريزد و دوستان لري كه همه از اشيا و مجموعه هاي موزه هستند دچار اختلال در رفتارشان مي شوند. لري متوجه ي شود كه ريشه مشكل در لوحي اسرارآميز است كه به تدريج رنگش عوض مي شود و زنگ زده ميشود. با زنگ زده شدن كامل لوح دوستان او در موزه هم خاصيت ويژه ي خود را از دست مي دهند و نابود مي شوند . لري براي حل اين مشكل مجبور مي شود به لندن سفر كند و با سلطاني در موزه لندن ديدار كند ك راز لوح را مي داند و مي تواند از خطر نابود شدن آن جلوگيري كند. او طي ماجراهايي كه شامل رويارويي اش با عناصر غيرمادي ديگري در موزه ي لندن است.سرانجام موفق مي شود از خطر نابودي لوح جلوگيري كند و دوستانش را نيز از مرگ نجات دهد. طي اين سفر، پسر لر نيز با وي همراه است. پسر لري قبل از سفر به وي گفته بود نمي خواهد به دانشگاه برود و هيچ بهانه اي هم برا آينده ي خود ندارد در حالي كه پس از سفر و با تجاربي كه طي ان كسب كرده پشيمان مي شود و تصميم مي گرفت برنامه ي درست تري براي زندگي خود بچيند. لري هم مي تواند به آرزوي ديرينه خود كه رفتن به دانشگاه است جامه عمل بپوشاند .

**دزدان دريايي «Pirates / Haejeok: Badaro gan sanjeok» فيلم سينمايي دزدان دريايي محصول كره جنوبي در سال 2014 است كه از مضموني حادثه‌اي برخوردار است و 124 دقيقه زمان دارد. اين فيلم چهارمين فيلم پرفروش كره جنوبي در سال گذشته بوده كه به كارگرداني سئوك هون لي ساخته شده و با مديريت عليرضا باشكندي دوبله شده است. كشتي حامل پرچم و مهر حاكم جديد گوگوريو در دريا غرق مي شود و جعبه حاوي مهر سلطنتي توسط يك نهنگ بلعيده مي شود . حاكم گوگوريو به وزير خود دستور ميدهد هر طور شده نهنگ را شكار كرده و جعبه حاوي مهر را از شكم ان بيرون بياورند وزير تعدادي از دزدان دريايي را مامور اين كار ميكند و آنها را تهديد ميكند چنانچه اين ماموريت را انجام ندهند آنها را دستگير و زنداني خواهد كرد. دزدان دريايي براي شكار نهنگ اقدام مي كنند اما موفق نمي شوند .نهنگ به كشتي آنها حمله كرده و كشتي را غرق ميكند. حاكم گوگوريو نيز كه حكومت خود را با زور گويي و قتل مردم بي گناه بنيان گذاشته بود از سلطنت كناره گيري مي‌كند .

**يك روز سخت «A Hard Day / Kkeut-kka-ji-gan-da» اين فيلم سينمايي با مدت زمان 107 دقيقه محصول كره جنوبي در سال 2014 است و از مضموني حادثه‌اي برخوردار است. سئون هون كيم كارگرداني اين اثر را برعهده داشته و حميد منوچهري مديريت دوبلاژ آن را برعهده داشته است. جئون سو كه يك كارآگاه پليس است در يك شب باراني با عابري تصادف كرده و به تصور اينكه تصادف منجر به مرگ عابر شده جنازه او را مخفي مي كند. روز بعد تماس هاي مشكوكي به او شده و شخصي مدعي مي شود كه شاهد تصادف بوده و در صورتي كه جنازه را به او تحويل ندهد به روًساي پليس اطلاع خواهد داد. جئون سو طي اتفاقات متوجه مي شود شخصي كه با او تماس گرفته نيز يك پليس فاسد است كه با توقيف غير قانوني مواد مخدر ، دوبار موارد را در بازار توزيع مي كند و كسي كه جئون سو در شب باراني با او تصادف كرده در واقع يكي از رقباي او در توزيع مواد مخدربوده و قبل از تصادف نيز با گلوله كشته شده است. اكنون آن پليس فاسد به دنبال كليد گاوصندوقي است كه در لباس مقتول است و در گاوصندوق نيز پول هاي حاصل از فروش مواد مخدر است. جئون سو طي ماجراهايي كليد گاوصندوق را يافته و وسوسه مي شود كه پول‌ها را از آن خود كند و اين كار را هم مي‌كند .

**هيجان زندگي «Kick» فيلم سينمايي هيجان زندگي با مدت زمان 111 دقيقه محصول كشور هندوستان است كه در سال 2014 ساخته شده است. سلمان خان بازيگر اصلي اين فيلم حادثه‌اي و اكشن است. دوي لال سينگ ،كه هميشه به دنبال داشتن هيجان در زندگي اش بوده است ، پس از ديدن صحنه مرگ عمدي والدين يك بچه سرطاني به دست خودشان (خودكشي) به علت نداشتن پول براي نجات فرزندانشان تصميم مي گيرد اين بار با سرقت از افرادي كه مال اندوزي غيرقانوني مي كنند و به اقشار محروم جامعه فكر نمي كنند، زندگي جديدي را دنبال كند. در حاليكه پليس سعي دارد وي را دستگير كند . او هميشه موفق به فرار مي شود گرچه هدف او كمك به بچه هاي بيمار و تامين هزينه معالجه آنها با اين اموال سرقتي است اما او باور دارد كه اين كارش اشتباه است و بايد تاوان آن را پس دهد و مجازات شود زيرا بزرگترين و بهترين سرمايه هركس انسانيت اوست. دوي لال سينگ ،كه هميشه به دنبال داشتن هيجان در زندگي اش بوده است ، پس از ديدن صحنه مرگ عمدي والدين يك بچه سرطاني به دست خودشان (خودكشي) به علت نداشتن پول براي نجات فرزندانشان تصميم مي گيرد اين بار با سرقت از افرادي كه مال اندوزي غيرقانوني مي كنند و به اقشار محروم جامعه فكر نمي كنند، زندگي جديدي را دنبال كند. در حاليكه پليس سعي دارد وي را دستگير كند . او هميشه موفق به فرار مي شود گرچه هدف او كمك به بچه هاي بيمار و تامين هزينه معالجه آنها با اين اموال سرقتي است اما او باور دارد كه اين كارش اشتباه است و بايد تاوان آن را پس دهد و مجازات شود زيرا بزرگترين و بهترين سرمايه هركس انسانيت اوست .

**من هنوز آليس هستم «Still Alice» فيلم سينمايي من آليس هستم 86 دقيقه زمان دارد و محصول امريكا در سال 2014 است. اين فيلم به كارگرداني ريچارد گلاتازر و واش وستمورلند «Richard Glatzer, Wash Westmoreland» ساخته شده است. آليس هالند، استاد دانشگاه در رشته زبان شناسي كه بسيار در كار خود موفق و تقدير شده و صاحب كتاب هاي مهمي در اين رشته است.يك روز حين يك بازي حافظه با فرزندش و وقتي تنها چند روز از جشن تولد 50 سالگي اش گذشته متوجه اختلالاتي در حافظه ي خود مي شود. به پزشك مراجعه مي كند و پزشك متخصص اعصاب وي پس از انجام آزمايشات مربوطه متوجه مي شود كه آليس در حال مبتلا شدن به بيماري آلزايمر است. آليس ابتدا اين موضوع را از همسر و خانواده اش مخفي مي كن اما وقتي متوجه مي شود بيماري اش در حال پيشروي است چاره اي نمي بيند جز اينكه موضوع را به آنها بگويد. در قدم بعدي خانواده آليس نيز بايد مورد آزمايش قرار گيرند تا متوجه شوند كدام يك در آينده به شكل موروثي دچار اين بيماري خواهند شد تا از الان براي آن آماده باشند. اما مسئله مهم در حال حاضر كنار آمدن آليس با بيماري اش و تلاش وي براي آن است كه بيماري هر چه يرتر پيشرفت كند. همسر و فرزندان آليس تمام تلاش خد را مي كنند تا در اين مدت در كنارش باشند. به خصوص بيماري آليس موجب مي شود كه او و دختر كوچك ترش ليديا يكديگر را بهتر درك كنند. ليديا كه قصد دارد بازيگر تئاتر شود نوشته هاي خود را كه قرار است روزي به ديالوگ هاي تئاتر تبديل شود براي مادرش مي خواند و موجب تسكين وي مي شود .

**لاك‌پشت‌هاي نينجا «Teenage Mutant Ninja Turtles» اين فيلم سينمايي محصول امريكا در سال 2014 است و 93 دقيقه زمان دارد. لاك‌پشت‌هاي نينجا به كارگرداني جاناتان ليبسمن «Jonathan Liebesman» ساخته شده و مگان فاكس و ويل آرنت از بازيگران آن هستند. آپريل انيل ، خبرنگار زن جواني است كه به دنبال تهيه خبر از موضوعاتي جنجالي مي باشد. در حالي كه شهر در خطر كشتار و غارت مردم توسط گروهي جنايتكار به نام گروه چكمه مي باشد. انيل سعي دارد متفاوت ترين اخبار را از حوادث مربوط به آنها تهيه كند و در اين حين با قهرمانان عجيبي كه لاك پشت هاي نينجا هستند آشنا مي شود. پس از ارتباط با آنها متوجه مي شود اين لاك پشت ها همان هايي هستند كه در آزمايشگاه ژنتيكي پدرش تحت آزمايش بوده‌اند. انيل با كمك لاك پشت ها و استاد آنها كه يك موش است موفق مي شود گروه چكمه را شكست داده و شهر را نجات دهند.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  خاطرات مرضیه برومند از كودكي/ فيلمهاي خوب را تماشا مي‌كرديم
  همكاري سينمايي «جورج کلونی» با دختر كاپولا
  پرفروشترين فيلمهاي اين هفته گيشه سينماهاي جهان
  خاطرات کودکی حاتمی‌کیا روي آنتن شبكه مستند
  «آقای خاص» نوروز به شبكه خانگي مي‌آيد
  تدارك ويژه شبكه نمايش براي نورزو 94
  شخصيت هاي سينمايي كه از افراد واقعي الهام گرفته شده اند
  مدير جديد شبكه خبر معرفي شد
  عبدالرضا بوالي مدير شبكه خبر شد
  بهترين فيلم هاي سينمايي ترسناك در سال 2015+تصاوير

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان