امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

♒[وصیت نـآمه شهیــدآن]♒

#1
بــآسلــآم

اینجــآ وصیت نامه شهیدان رو میذاریم

ممنون

......................................................


[1]
وصيت نامه شهيدحاج محمد ابراهيم همت
♒[وصیت نـآمه شهیــدآن]♒ 1

وصيت نامه شهيد «حاج محمد ابراهیم همت»

شهيد حاج محمد ابراهيم همت در دومين وصيت نامه بجامانده از خود نوشته است: خويشتن را در قفس محبوس مي بينم و مي خواهم از قفس به در آيم.سيمهاي خاردار مانعند.من از دنياي ظاهر فريب ماديات و همه آنچه كه از خدا بازم مي دارد متنفرم.
 
به تاريخ 59/10/19 شمسي ساعت 10:10 شب چند سطري وصيت نامه مي نويسم : هر شب ستاره اي را به زمين مي کشند و باز اين آسمان غم‌زده غرق ستاره است ، مادر جان مي داني تو را بسياردوست دارم و مي داني که فرزندت چقدر عاشق شهادت و عشق به شهيدان داشت.
مادر، جهل حاکم بر يک جامعه انسانها را به تباهي مي کشد و حکومت هاي طاغوت مکمل هاي اين جهل اند و شايد قرنها طول بکشد که انساني از سلاله پاکان زائيده شود و بتواند رهبري يک جامعه سر در گم و سر در لاک خود فرو برده را در دست گيرد و امام تبلور ادامه دهندگان راه امامت و شهامت و شهادت است.
 
مادرجان، به خاطر داري که من براي يک اطلاعيه امام حاضر بودم بميرم ؟ کلام او الهام بخش روح پرفتوح اسلام در سينه و وجود گنديده من بوده و هست. اگر من افتخار شهادت داشتم از امام بخواهيد برايم دعا کنند تا شايد خدا من روسياه را در درگاه با عظمتش به عنوان يک شهيد بپذيرد ؛ مادر جان من متنفر بودم و هستم از انسانهاي سازش کار و بي تفاوت و متاسفانه جواناني که شناخت کافي از اسلام ندارند و نمي دانند براي چه زندگي مي کنند و چه هدفي دارند و اصلا چه مي گويند بسيارند. اي کاش به خود مي آمدند.
 
از طرف من به جوانان بگوئيد چشم شهيدان و تبلور خونشان به شما دوخته است بپاخيزيد و اسلام را و خود را دريابيد نظير انقلاب اسلامي ما در هيچ کجا پيدا نمي شود نه شرقي - نه غربي؛ اسلامي که : اسلامي ... اي کاش ملتهاي تحت فشار مثلث زور و زر و تزوير به خود مي آمدند و آنها نيز پوزه استکبار را بر خاک مي ماليدند.
 ♒[وصیت نـآمه شهیــدآن]♒ 1


مادر جان، جامعه ما انقلاب کرده و چندين سال طول مي کشد تا بتواند کم کم صفات و اخلاق طاغوت را از مغز انسانها بيرون ببرد ولي روشنفکران ما به اين انقلاب بسيار لطمه زدند زيرا نه آن را مي شناختند و نه باريش زحمت و رنجي متحمل شده اند از هر طرف به اين نو نهال آزاده ضربه زدند ولي خداوند، مقتدر است اگر هدايت نشدند مسلما مجازات خواهند شد .
 
پدر و مادر ؛ من زندگي را دوست دارم ولي نه آنقدر که آلوده اش شوم و خويشتن را گم و فراموش کنم علي وار زيستن و علي وار شهيد شدن, حسين وار زيستن و حسين وار شهيد شدن را دوست مي دارم شهادت در قاموس اسلام كاري‌ترين ضربات را بر پيكر ظلم، جور،شرك و الحاد مي‌زند و خواهد زد.
ببين ما به چه روزي افتاده ايم و استعمار چقدر جامعه ما را به لجنزار کشيده است ولي چاره اي نيست اينها سد راه انقلاب اسلاميند ؛ پس سد راه اسلام بايد برداشته شودند تا راه تکامل طي شود مادر جان به خدا قسم اگر گريه کني و به خاطر من گريه کني اصلا از تو راضي نخواهم بود. زينب وار زندگي کن و مرا نيز به خدا بسپار ( اللهم ارزقني توفيق الشهادة في سبيلک) .
و السلام؛
محمد ابراهيم همت
 
 
خوشا آنان که با عزت ز گیتی /  بساط خویش برچیدند و رفتند

ز کالاهای این آشفته بازار /  شهادت را پسندیدند و رفتند . . .

براي شادي روح شهدا صلوات

..

 [ ᴇvɪʟ ]
사람들의 수용을 위해 사는 경우, 거절로 죽을거야 

..
پاسخ
 سپاس شده توسط KaTwO ، عاشق الکترونیک ، ИĪИĴΛ ИĪƓĤƬ☛ ، bakhi ، mr.destiny ، || Mιѕѕ α.η.т || ، AعطریناA ، ღSηow Princessღ ، ρυяρℓє_ѕку ، ♪neGar♪ ، Faust ، •ДmịrHoSsiŋ• ، Son of anarchy
آگهی
#2
جالب
مرسی
پاسخ
 سپاس شده توسط L²evi ، عاشق الکترونیک
#3
[2]



وصیت‌نامه شهیدعلی‌اصغر فتاحی
♒[وصیت نـآمه شهیــدآن]♒ 1







انسان در مقابل خانواده‌ شهداء شرمنده است چرا که فرزندانشان روزی همرزم ما بودند و اینک آنها به شهادت رسیده‌اند ولی ما ...
در قسمتی از وصیتنامه شهیدآمده است :

انسان در مقابل خانواده‌ شهداء شرمنده است چرا که فرزندانشان روزی همرزم ما بودند و اینک آنها به شهادت رسیده‌اند ولی ما ...
اکنون که این وصیتنامه را می‌نویسم چند ساعتی بیشتر به عملیات بزرگ والفجر باقی نمانده است . آری ، این صدای پاسداران انقلاب اسلامی است . ما صادقانه برآنیم تا آن چه را که با خدای خویش عهد بسته‌ایم وفا نماییم و هر لحظه در انتظار شهادت و دیدار پروردگارمان هستیم . این پیام تمامی شهیدان است که می‌گویند : امام را تنها نگذارید و رزمندگان را یاری کنید . چرا که شما نجات‌دهنده همه مستضعفین عالم هستید و تمام مردم مستضعف دنیا چشم بر شما ملت شهیدپرور دوخته‌اند . آری ما عاشقان می‌رویم تا راه کربلای حسین (ع) را بگشاییم شاید خدا گناهان ما را بخشیده و ما را به مهمانی نور دعوت کند که در این صورت به آرزوی دیرینه خود رسیده‌ایم . ما پاسداران با خدای خویش عهد بسته‌ایم که تا جان در بدن داریم از یاری کردن اسلام و امام عزیز کوتاهی نکنیم . آری این لباس که در بدن ماست کفن ماست . بعد از شهید شدنم از خدا می‌خواهم که همچون همرزمانم در عملیات رمضان بدون جسم باشم . احیاناً اگر جنازه‌ام به دستتان رسید در کنار 72 شهید جاوید الاثر عملیات رمضان دفن کنید .



و در وصیت آخرین :




با درود بر آخرین منجی عالم بشریت حضرت حجت بن ‌الحسن‌ العسکری (عج) مهدی موعود و با درود و سلام به رهبر کبیر انقلاب اسلامی و بنیانگذار جمهوری اسلامی ، سلام بر او که اسلام را به ما آموخت ، او که تنها بر دین پاک رسول خدا (ص) تکیه کرد و جز اسلام به چیزی دیگر نیندیشد . خدایا تو شاهدی که من برای رضای تو گام برداشتم و جز این چیز دیگری نبود و اما شما ‌ای کوردلان بدانید که نقاب از چهره‌تان برداشته خواهد شد و امت قهرمانمان به حیله‌ها و نیرنگ‌های شما پی خواهد برد . بیایید تا فرصتی باقی است به صف اسلام که همانا خط امام (ره) است بپیوندید و از خداوند منان بخواهید تا همه ما را به راه حقیقی اسلام هدایت کند تا با درک صحیح اسلام به مسائل موجود بنگریم نه با دید شخصی و گروهی . به امید روزی که همه مسلمین در صفی واحد در قدس نماز گزارند . 13/02/1362 علی‌اصغر فتاحی

درباره شهید
 


شهید علی اصغر فتاحی فرمانده توانمند گردان امام حسین (ع) لشگر 17 علی‌ ابن ‌ابیطالب (ع) سال 1343 در روستای مشهد میقان از توابع شهرستان اراک به دنیا آمد . تحصیلاتش را تا پایان سال اول دبیرستان ادامه داد . او که در دوران نوجوانی در مبارزات انقلابی شرکت کرده بود ، بعد از پیروزی انقلاب نیز با تبعیت از فرمان امام خمینی (ره) مبنی بر مقابله با فتنه ضد انقلاب و جدایی‌طلبان ، وارد اغتشاشات کردستان شد . دوران مبارزات انقلاب اسلامی بود که علی اصغر جوهره وجودی خود را نشان داد . با این که سن کمی داشت در اوایل انقلاب با شور و شوق وصف نشدنی به مبارزات انقلابی و کسب آگاهی از انقلابیون و انتقال این آگاهی‌ها به مردم همت گماشت و بخش عمده زندگی خود را به پای امام و انقلاب گذاشت . علاقه بسیار زیادی به فراگیری آموختنی‌های نظامی داشت و علاقه‌مند بود که دانسته‌های خود را به سایر افراد انتقال دهد به گونه‌ای که یکی از مربیان آموزش‌های نظامی به شمار می‌رفت . در سال 1358 به عضویت سپاه درآمد و قبل از شروع جنگ در پاکسازی بانه و سردشت از وجود منافقان و گروهک‌های ضد انقلاب فعالیت عمده‌ای داشت . با شعله‌ور شدن جنگ تحمیلی بنا به تجربیاتی که در مناطق کردستان به دست آورده بود ، به عنوان فرمانده با جمعی از برادران رزمنده از استان مرکزی عازم مناطق غرب کشور شد . او به همراه همرزمانش به مناطق پاوه ، نوسود ، سومار ، مریوان و گیلان غرب رفت و فعالیت‌های بی‌شماری را برای سد کردن نفوذ دشمنان خارجی به مرزهای خاکی ایران انجام داد . بعد از عملیات بیت المقدس با جمعی از برادران رزمنده به منطقه جنگی جنوب اعزام شد و علاوه بر شرکت در عملیات رمضان در چندین عملیات مختلف مانند والفجر مقدماتی ، محرم ، والفجر سه ، والفجر چهار ، آزاد سازی مهران شرکت داشت . در عملیات آزاد سازی مهران از ناحیه ستون فقرات مجروح شد و تا زمان شهادت در هفتم اسفند ماه 1362 و طی عملیات خیبر در جزایر مجنون ، هرگز رخت رزم را از تن خارج نکرد . شهید فتاحی را باید یکی از رزمندگان و سرداران جبهه‌های غریب غرب دانست که به مدت دو سال در آن مناطق خدمت کرد و همزمان با عملیات رمضان به جبهه‌های جنوب رفت .
از دعاهای این شهید در مراسم حسینیه رزمندگان استان مرکزی در انرژی اتمی آبادان این بود : خدایا ، ما را یاری کن تا راه کربلاء حسین (ع) را بگشاییم و گناهان ما را ببخش و تمامی مجروحین را عافیت ببخش و ما را در ادامه راه شهداء بزرگوار ثابت قدم بفرما
.
..

 [ ᴇvɪʟ ]
사람들의 수용을 위해 사는 경우, 거절로 죽을거야 

..
پاسخ
 سپاس شده توسط عاشق الکترونیک ، ИĪИĴΛ ИĪƓĤƬ☛ ، AعطریناA ، ღSηow Princessღ ، ♪neGar♪
#4
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
♒[وصیت نـآمه شهیــدآن]♒ 1


دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
♒[وصیت نـآمه شهیــدآن]♒ 1
پاسخ
 سپاس شده توسط L²evi ، bakhi ، AعطریناA ، ღSηow Princessღ
#5
وصیت نامه شهید علی چوبتراش


شهید علی چوبتراش همواره بر این اعتقاد بود که این دنیا گذرگاهی بیش نیست و باید به فکر آخرت بود، با وجود سن کم و تجربه ناکافی دیدگاهش نسبت به انقلاب اسلامی و شناخت رهبر کبیر انقلاب حضزت امام خمینی(ره) بسیار وسیع بود...

بدانید یک روز از این خانه بیرون خواهیم شد،مانند کسی نباشیم که بر اثر غفلت از مرگ،بی هدف،عمر گرانمایه را می گذراند و در فکر اصلاح خویش بر نمی آید.[sup]1[/sup]
دریادل بحر ایثار، دانش آموز بسیجی، علی چوبتراش در شهرستان خرم آباد در خانواده ای با تقوی، کشاورز و زحمتکش دیده به جهان گشود .
تحت سرپرستی والدینی مومن و انقلابی خویش تربیت صحیح اسلامی را فرا گرفت. همراه با درس و تحصیل به عنوان دانش آموزی کوشا و تلاشگر از همان ابتدایی دوران نوجوانی پا به پای والدین زحمتکش خود در اداره امور زندگی همکاری و مساعدت نمود.
واجبات دینی و شرعی را به نحو احسن و به موقع به جای می آورد. در نمازهای جمعه و جماعت حضوری فعال داشت و همواره دیگران را به انجام این فرایض بزرگ الهی ترغیب می نمود.
و همواره بر این اعتقاد بود که این دنیا گذرگاهی بیش نیست و باید به فکر آخرت بود، با وجود سن کم و تجربه ناکافی دیدگاهش نسبت به انقلاب اسلامی و شناخت رهبر کبیر انقلاب حضزت امام خمینی(ره) بسیار وسیع بود، پس زمانی که آن مجاهد اعظم فرمان حضور همگانی در جبهه های نبرد حق علیه باطل و مقابله با دشمنان اسلام و انقلاب را صادر فرمودند، عاشق و مشتاق کلاس و درس را رها کرد و از کلیه تعلقات دنیوی خویش گذشت لباس رزم پوشید و در خیل رزمندگان جان برکف سپاه اسلام به سوی جبهه های نبرد حق علیه باطل رهسپار گردید و مدت ها غیرتمند و دلیرانه از دین و وطن دفاع کرد تا اینکه سرانجام در سن 18 سالگی در منطقه عملیاتی سنندج، خونین پر و بال آرام و رها تا بلندترین قله عروج انسانی پر کشید و در جوار معبود ازلی خویش ماوا گزید.


این شهید والامقام در فرازی از وصیت نامه خویش می فرماید:
همیشه و در همه حال امام را دعا کنید، پیرو ولایت فقیه باشید و وحدت کلمه را که رمز همه پیروزی های حق طلبانه است حفظ نمائید.
پروردگارا ارواح طیب شهیدان والامقام را قرین رحمت و مغفرت بیکران درگاه پر از لطف و مهر خویش قرار ده. یاد و نامش گرامی، روح پاکش شاد و راهش پر رهرو باد.[sup]2[/sup]
آمین یا رب العالمین...
..

 [ ᴇvɪʟ ]
사람들의 수용을 위해 사는 경우, 거절로 죽을거야 

..
پاسخ
 سپاس شده توسط ИĪИĴΛ ИĪƓĤƬ☛ ، AعطریناA ، ღSηow Princessღ
#6
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
♒[وصیت نـآمه شهیــدآن]♒ 1
پاسخ
 سپاس شده توسط L²evi ، AعطریناA ، ღSηow Princessღ
آگهی
#7
وصیت نامه شهیدمحمد رادمنش
آخرین پایه تحصیلی: دوم راهنمایی
آموزشگاه محل تحصیل:
کوکب درخشنده آسمان ایثار و شهادت، دانش آموز بسیجی شهیدمحمد رادمنش  درخانواده ای مذهبی و پایبند به اصول و احکام والای اسلام در شهرستان خرم آباد پا به عرصه گیتی نهاد.
دامن پاک مادری با تقوا و فداکار مهد پرورش وی گردید و تحت توجهات خاص پدر والامقام خویش که از روحانیون جلیل القدر بود، تربیت صحیح اسلامی و انسانی را به نیکی فرا گرفت و هر بار که در مجلس ارشاد و هدایت پدر بزرگوارش حاضر میشد درس تازه ای از معارف بیکران رحمت خداوند بزرگ و فرهنگ قرآن و فلسفه شهادت می آموخت.
این جوان وارسته عشق و محبت را بر دار عاشقی آموخت و با قلبی به وسعت یک دنیا معرفت به درک عظمت عاشوراء رسید. جام وجودش لبریز از عشق به ولایت و رهبری، مرشد و مراد سالکان راه حقیقت و حق پرستی حضرت امام خمینی(ره) بود و گوش به فرمان آن رهبر و مجاهد اعظم در همه صحنه های مذهبی، سیاسی و اجتماعی انقلاب حضور می یافت.
ایمان راسخ، تقوا الهی، ایثار و فداکاری، صبر و توکل از شاخصه های اخلاقی و عملی این شهید والامقام به شمار میرفت. با شروع جنگ تحمیلی و یورش وحشیانه دشمن متجاوز و جنایکار به میهن اسلامی این دلاور مرد جوان کلاس و مدرسه را رها کرد و ندای حسینی حضرت امام را عاشقانه لبیک گفت و پس از کسب آمادگی نظامی  و دفاعی در خیل سپاهیان ثارا... به سوی جبهه های نور علیه ظلمت رهسپار گردید، و مدتها در سنگر دفاع مقدس شجاعانه به دفاع از دین و میهن خویش، با خصم زبون به نبرد پرداخت؛ تا سرانجام در منطقه عملیاتی شیب نیسان در سن 16 سالگی به فیض عظمای شهادت نایل گردید.
 
این شهید والامقام در فرازی از وصیت نامه خویش میفرماید: با سلام به حضور پدر و مادر عزیزم، پدر جان با درک موقعیت شما امیدوارم که در نبودن من غمگین نشوی.
من خوب به یاد دارم که روزی شما در منبر گفتید که حضرت علی اکبر(ع) از پدر بزرگوارش امام حسین(ع) پرسید:
پدر بزرگوارم آیا ما بر حق نیستیم؟
امام حسین فرمود: ای فرزند ارجمندم ما بر حقیم و حق با ماست
سپس حضرت علی اکبر(ع) فرمودند:
پدر بزرگوار من، مرگ در راه خدا افتخار است و به سوی شهادت رفتن غمی ندارد و هرگز جهادگری برای مردن به میدان نمی رود مگر برای پیروزی، و اگر حالا پیروزی میسر نشد بعدها خواهد آمد.
پس رزمنده و جهادگر آن است که اگر شهادت نصیب او شد باعث فخر و مباهات خود و پدر و مادر است.
مادر جان پیامبر اکرم(ص) فرمود: بهشت زیر پای مادران شهداء و رزمندگان است. در غم ها و مصائب زندگی صبور باش و ما را دعا فرما. و سلام علیکم. درود و رحمت خداوند بزرگ نثار روح پاکش و راهش مستدام باد. آمین یا رب العالمین...
..

 [ ᴇvɪʟ ]
사람들의 수용을 위해 사는 경우, 거절로 죽을거야 

..
پاسخ
 سپاس شده توسط ИĪИĴΛ ИĪƓĤƬ☛ ، AعطریناA ، ღSηow Princessღ
#8
فرازی از زندگی نامه شهید فضل ا... چغلوند
♒[وصیت نـآمه شهیــدآن]♒ 1



شهید فضل ا... چغلوند همانقدر از غرور و تکبر بیزار بود به تواضع و فروتنی عشق می ورزید، در برابر والدین و بزرگان ادب و احترام را رعایت می نمود و عاشقانه مطیع او امر رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) بود، در تمام فعالیت های مذهبی، انقلابی و اجتماعی مشتاقانه شرکت می کرد.
شمع فروزان محفل عاشقان، دانش آموز بسیجی، شهید فضل ا... چغلوند در خانواده ای مذهبی، کشاورز و زحمتکش در بخش چغلوندی پا به عرصه گیتی نهاد.
تحت توجهات والدین بزرگوار و با ایمانش، تربیت صحیح اسلامی را فرا گرفت. تحصیلات خود را با تحمل مشکلات فراوان و محرومیت به عنوان دانش آموزی پرتلاش و ساعی تا سطح سوم دبیرستان طی کرد و همزمان با تحصیل دوش به دوش والدین برزگوارش در مزارع کشاورزی به کار پرداخت.
وفار، متانت، حجب و حیاء و کم گوئی از خصوصیات بارز اخلاقی این شهید والامقام به شمار می رفت.
او همانقدر از غرور و تکبر بیزار بود به تواضع و فروتنی عشق می ورزید، در برابر والدین و بزرگان ادب و احترام را رعایت می نمود و عاشقانه مطیع او امر رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) بود، در تمام فعالیت های مذهبی، انقلابی و اجتماعی مشتاقانه شرکت می کرد.
در زمان جنگ تحمیلی این جوان غیرتمند ماندن را جایز ندانست و به خیل لشکریان مخلص خدا بسیجیان عاشق و فرهیخته پیوست و در میدان جهاد با کفار متجاوز حاضر شد و مدت ها دلاورانه در سنگرهای دفاع مقدس به نبرد با یزیدیان برخاست و در یکی از عملیات های پیروز از ناحیه دست راست و سینه مورد اصابت ترکش دشمن قرار گرفت و به سختی مجروح گردید و پس از کسب سلامت نسبی مجدداً راهی جبهه های نبرد حق علیه باطل گردید.
سرانجام در منطقه عملیاتی ماووت در خاک دشمن منادی تکبیر سرخ ا... و اکبر گردید و به درجه رفیع شهادت نایل آمد.
این شهید والامقام در فرازی از وصیت نامه خویش می فرماید:
من با آغوش باز به استقبال شهادت میروم، اگر لایق آن باشم خداوند انشاا... قسمتم خواهد کرد.
از خانواده عزیزم می خواهم صبر را پیشه کرده و شکر خداوند به جای آورند. به جوانهای عزیز میهنم توصیه می فرمایم وحدت کلمه را حفظ کرده و مدافع آرمانهای انقلاب باشند.1
روح پاکش شاد و راهش مستدام باد. آمین یا رب العالمین...
..

 [ ᴇvɪʟ ]
사람들의 수용을 위해 사는 경우, 거절로 죽을거야 

..
پاسخ
 سپاس شده توسط ИĪИĴΛ ИĪƓĤƬ☛ ، AعطریناA ، ღSηow Princessღ
#9
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
♒[وصیت نـآمه شهیــدآن]♒ 1
پاسخ
 سپاس شده توسط L²evi ، AعطریناA ، ღSηow Princessღ ، ♪neGar♪
#10
♒[وصیت نـآمه شهیــدآن]♒ 1


شهید محمد ولی پیرداده بیرانوند


ای امت مسلمان سخنان امام و رهبر را گوش کنید و به آن عمل نمائید، اگر افتخار شهادت نصیبم گردید به خانواده ام دلداری دهید و پردم را یاری کنید. دوروغ مگوئید تهمت نزنید مردم را بهد اسلام دعوت کنید و با شدت با منافقین رفتار کنید. روحش شاد و یادش گرامی.
بسیجی دلاور، شهید محمد ولی پیرداده بیرانوند گل خوش عطر و بوی بوستان ایثار و شهادت، در یکی از روستاهای شهرستان خرم آباد به نام چغابل دیده به جهان گشود. در دامن دشتهای سبز و پر برکت و زلال چشمه ساران دیارش پرورش یافت و در سایه صفا و پاکی والدین مومن و زحمتکش خود تربیت کرده گردید. 
همراه با درس و تحصیل پا به پای والدین کشاورز خویش کار و تلاش میکرد و در کلیه امور زندگی، جوانی یاری رسان و دلسوز برای اعضای خانواده و جامعه خود به شمار می رفت. خلق و خوی پسندیده، مهربانی و ادب از او جوانی نمونه ساخته بود. اهل نماز شب و خلوت با خدای خود بود و دیگران را تشویق و ترغیب به رعایت و انجام وظایف شرعی و دوری از گناه و محرمات می نمود. ا
ین جوان فرهیخته در کلیه فعالیت های مذهبی، فرهنگی و انقلابی حضوری فعال داشت. و موسس انجمن اسلامی ایران و بسیج همگانی برای مقابله با متجاوزین به فرمان رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره)، این شهید والامقام عاشقانه و جان برکف به عضویت نیروهای مخلص بسیج درآمد و در اولین فرصت بسوی جبهه های نبرد حق علیه باطل شتافت؛ و با اینکه جزء نیروهای پشتیبانی بود ولیکن با اصرار و تلاش بسیار همراه رزمندگان سپاه اسلام به خط مقدم جبهه اعزام در عملیات ها شرکت نمود و پس از مدتی رزم بی امان بر علیه دشمن و دفاع از خاک میهن اسلامی اش، سرانجام در سن 18 سالگی در جبهه خرمشهر قهرمان، عاشق و سبک بال، به سوی معبود ازلی خویش پرکشید و تا قیامت شاهدی جاودان گردید.
این شهید بزرگوار در فرازی از وصیت نامه خویش می فرماید:
ای امت مسلمان سخنان امام و رهبر را گوش کنید و به آن عمل نمائید، اگر افتخار شهادت نصیبم گردید به خانواده ام دلداری دهید و پردم را یاری کنید. دوروغ مگوئید تهمت نزنید مردم را بهد اسلام دعوت کنید و با شدت با منافقین رفتار کنید. روحش شاد و یادش گرامی. آمین...
..

 [ ᴇvɪʟ ]
사람들의 수용을 위해 사는 경우, 거절로 죽을거야 

..
پاسخ
 سپاس شده توسط AعطریناA ، ИĪИĴΛ ИĪƓĤƬ☛ ، ღSηow Princessღ ، ♪neGar♪


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان