امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

سيگاري هاي معروف

#1
همه ما می دانیم که سیگار چقدر برای سلامت ضرر دارد و چه آسیب های فراوانی به بدن انسان وارد می کند. در این میان انتظار می رود که چهره های مطرح فرهنگی و هنری که طرفداران بسیاری در میان نوجوانان و جوانان دارند، با عدم مصرف دخانیات الگوی مناسبی برای نسل جوان فراهم کنند، ولی متاسفانه کاملا برعکس است و اکثر چهره های مطرح فرهنگ و هنر از طرفداران پر و پا قرص دخانیات هستند، تا جایی که سیگار کشیدن تبدیل به یکی از ژست های هنرمندی شده است. چهره های مطرح هالیوودی نیز از این قضیه مستثنی نیستند.

1.    جنیفر لوپز
این ستاره 45 ساله سینما و موسیقی که به داشتن اندام و چهره ای جوان معروف است با این عکسش در حال روشن کردن سیگار در نیویورک همه را شگفت زده کرده است.
 
سيگاري هاي معروف 1
2.    سارا جسیکا پارکر
سارا همیشه درباره اعتیادش به نیکوتین و تلاشی که برای ترک آن دارد صادق بوده است. او همیشه سیگار کشیده است و با وجود اینکه در دوران بارداری توانست این عادت را به طور موقت ترک کند به تازگی مجددا در حال سیگار کشیدن دیده شده است.
 
سيگاري هاي معروف 1
 
3.    کیتی پری
کیتی گفته است که در دوران بزرگسالی به طور مرتب سیگار کشیده ولی هیچ گاه مواد مخدر مصرف نکرده است. او در مصاحبه با مجله «رولینگ استونز» گفته نمی تواند این کار را بکند و نمی خواهد خودش را بکشد. خوب، باز هم جای شکرش باقیست!
 
سيگاري هاي معروف 1
 
4.    کیت هادسون
زمانی که به لبخند زیبای این ستاره آمیکایی نگاه می کنید، اصلا فکرش را هم نمی کنید که سیگاری باشد، ولی هست. او در همه چیز از مادرش، گلدی هاون، ستاره کهنه کار هالیوودی، تبعیت می کند و سیگار کشیدنش را نیز به ارث برده است.
 
سيگاري هاي معروف 1
5.    الیجاه وود
چهره معصوم الیجاه وود را حتما از زمان فیلم «ارباب حلقه ها» به یاد دارید. زمانی که او اعتراف کرد که به طور مرتب سیگار می کشد، تصور آن چهره معصوم در حال سیگار کشیدن برای همه کمی سخت بود.
 
سيگاري هاي معروف 1
6.    کاترین هیگل
شخصیت هایی که کاترین بازی می کند به ندرت سیگاری هستند، ولی خود کاترین هیگل سال ها است که سیگار می کشد. به تازگی او برای ترک سیگار کشیدن به سیگار الکتریکی روی آورده است. امیدواریم این کار بتواند به او کمک کند.
 
سيگاري هاي معروف 1
 
7.    گوئینت پالترو
زمانی که یک ستاره چهره تبلیغاتی محصولات آرایشی و بهداشتی نیز باشد انتظارها از او بیشتر هم می شود، چرا که مصرف دخانیات پوست شما را پیر و آسیب پذیر می سازد، با این حال گوئینت به گفته خودش هفته ای یک بار برای آرامش سیگار می کشد. راستش به نظر ما که حرفش زیاد با عقل جور در نمی آید. هفته ای یک بار؟ برای آرامش؟
 
سيگاري هاي معروف 1
 
8.    برد پیت
برد از آن سیگاری هایی است که هر از گاهی این عادتشان را کنار می گذارند و بعد از چند وقت دوباره شروع می کنند. همسرش آنجلینا اصلا موافق این عادت برد پیت نیست و تمام تلاشش را برای راضی کردن او به ترک سیگار کرده است.
 
سيگاري هاي معروف 1
 
9.    ادل
این ستاره با استعداد و محبوب عرصه موسیقی سیگاری بودن خود را به راحتی و در همه جا اعلام می کند و حتی بخشی از خاص بودن صدایش را مدیون سیگاری بودنش می داند. در زیبا بودن صدای ادل هیچ شکی نیست، پس ما شکایتی به سیگاری بودنش نداریم، ولی امیدواریم بداند چه عاقبتی در انتظارش است.
 
سيگاري هاي معروف 1
 
10.    جسیکا آلبا
این هنرپیشه که به تازگی در عرصه تجارت نیز فعال شده است، به قول خودش برای رفع استرس سیگار می کشد. او ادعا می کند که خیلی سیگار نمی کشد و این عادتش فقط محدود به زمان هایی می شود که استرس زیادی به او وارد می شود. خوب پس دعا می کنیم خانم آلبا زیاد استرسی نشوند.
 
سيگاري هاي معروف 1
 
11.    مایلی سایرس
راستش ما که از اینکه مایلی سیگار می کشد زیاد تعجب نکردیم، ولی خوب این را هم باید بدانید که او از سنین نوجوانی سیگار کشیدن را شروع کرده و تا به حال نیز ادامه داده است. البته به تازگی در توییتر ادعا کرده بود که دو ماه است که سیگار نمی کشد و کلی هم به خودش افتخار کرده بود.
 
سيگاري هاي معروف 1
 
12.    جنیوری جونز
جنیوری جونز در سریال تلویزیونی «Madmen» بازی می کرد، همه در این فیلم تحت تاثیر دوره زمانی که به تصویر می کشید سیگار می کشیدند، و جای تعجبی ندارد اگر جنیوری هم سیگاری شده باشد. چیزی که همه را متعجب کرده است این عکس مربوط به دوران بارداری جنیوری است که در آن مشغول سیگار کشیدن است!
 
سيگاري هاي معروف 1
 
13.    ماری کیت اولسن
سالهای زیادی از دوران کودکی ماری کیت اولسن و ایفای نقش دختر خوب توسط او می گذرد. پس تعجب زیادی ندارد که او هم مثل بسیاری دیگر از همشهری هایش در نیویورک سیگاری باشد.
 
سيگاري هاي معروف 1
 
14.    سایمون کاول
اگر در دنیا تنها یک نفر انقدر در مورد سیگار کشیدنش رک باشد آن یک نفر سایمون کاول، چهره محبوب برنامه های تلویزیونی استعدادیابی مثل «XFactor»، «American Idol» و «Britain’s Got Talent» است. سایمون آدم خیلی جدی و رکی است و بعید به نظر می رسد که بشود او را قانع به ترک سیگار کرد.
 
سيگاري هاي معروف 1
 
15.    ریحانا
ریحانا از این که نقش دختر بد را بازی کند لذت می برد، پس تعجبی ندارد که او هم طی تمام چند سال گذشته سیگاری بوده است. البته او هم چند وقت پیش گفته بود قصد دارد سیگار را ترک کند، امیدواریم تصمیمش هنوز هم سر جایش باشد.
 
سيگاري هاي معروف 1
 
16.    میلا کونیس
انتظار می رود خانم هنرپیشه که تازه عروس نیز هست حداقل به خاطر پسر کوچولویش سیگار نکشد. او به چندین خبرگزاری گفته است که به طور جدی سیگار نمی کشد و تنها تفریحی است. ولی عکس هایی که به طور مرتب از او در حال سیگار کشیدن منتشر می شوند باور این مسئله را سخت می کنند. خوب، شاید هم میلا اهل زیاده روی در تفریح است!
 
سيگاري هاي معروف 1
 
17.    هایدن پنتیر
هنرپیشه دیگری که پذیرش سیگاری بودنش کار سختی است هایدم پنتیر است. به نظر می رسد کسی مثل هایدن با اندامی متناسب و تلاشی که برای حفظ سلامتی اش دارد از چنین عادت خطرناکی دوری کند.
 
سيگاري هاي معروف 1
18.    کریستن دانست
کریستن همیشه از دختر های خوب هالیوود بوده است، اما در چند سال اخیر کمی سرکش شده است و کارهای عجیب می کند. شاید برای همین سیگار می کشد که بگوید من دیگر آن دختر خوبی که شما فکر می کنید نیستم!
 
سيگاري هاي معروف 1
 
19.    کیرا نایتلی
کیرا همیشه می گوید که سیگار کشیدن آدم را جذاب می کند! اما آیا حتی با فرض صحت چنین چیزی، جذاب شدن ارزش به خطر انداختن سلامتیتان را دارد؟ ما که این طور فکر نمی کنیم، به ویژه در وضعیت فعلی خانم نایتلی که باردار نیز هست.
 
سيگاري هاي معروف 1
 
20.    پینک
پینک آدم سرکشی است، ولی با این حال از سیگاری بودنش تعجب کردیم، چرا که به طور جدی ورزش می کند  و ورزشکارها معمولا به سلامتی خودشان حساس هستند. امیدواریم او هم این عادتش را کنار بگذارد.
 
سيگاري هاي معروف 1
 اخبار فرهنگی - برترین ها

سيگاري هاي معروف 1
پاسخ
 سپاس شده توسط *_* ، ♪neGar♪ ، دايانا ، marco.r ، spent †
آگهی
#2
جنیفر؟

مایلی؟

کیتی؟

ریحانا؟

اسم تاپیکُ بزنی کلبه ی سیگاریِ هالیوود:|
オコッテノセカイワイチバンキレイナデス .. 
پاسخ
 سپاس شده توسط ★♕NIGHT STAR♕★ ، باران20 ، marco.r
#3
بـآ نـظـر "♪♥★nanaZ★♥♪ " کــآمـلـاً مـوآفـقـم..


ولـی اصـلـاً فکـر نـمـیـکـردم کتی پری سیـگـآری بـآشـهـ|:

[img]file:///C:/Users/RGA-315/Documents/Bluetooth%20Folder/IMG_20160605_192107.jpg[/img]
سيگاري هاي معروف 1






پاسخ
 سپاس شده توسط باران20 ، marco.r
#4
(28-02-2015، 19:22)★♕NIGHT STAR♕★ نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
بـآ نـظـر "♪♥★nanaZ★♥♪ " کــآمـلـاً مـوآفـقـم..


ولـی اصـلـاً فکـر نـمـیـکـردم کتی پری سیـگـآری بـآشـهـ|:

خودمم فك نميكردم

سيگاري هاي معروف 1
پاسخ
 سپاس شده توسط marco.r ، ★♕NIGHT STAR♕★
#5
كتي پري؟؟؟
پاسخ
 سپاس شده توسط باران20 ، ★♕NIGHT STAR♕★
#6
منتقل شد فیلم وسینما
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
Channel
پاسخ
 سپاس شده توسط باران20 ، ★♕NIGHT STAR♕★
آگهی
#7
سیگاری های هالیوود...
پاسخ
 سپاس شده توسط باران20 ، ★♕NIGHT STAR♕★


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  دیالوگ های ماندگار فیلم های معروف !
  واکنش سلبریتی های معروف به انفجار بیروت!
  "کلی پرستون" بازیگر معروف هالیوود درگذشت!
  مسلمان شدن بازیگر زن معروف + عکس
  مجری معروف صدا و سیما داماد شد + تصویر
  کارگردان معروف ایرانی در انتظار 100 ضربه شلاق
  مجری زن معروف شبکه فاکس نیوز تماشاگر سریال « پایتخت 6 » شد! + تصاویر
  بازیگر معروف زیباترین زن سال انتخاب شد (عکس)
  ملکه رنجبر بازیگر معروف ایرانی درگذشت
  صورت بازیگر زن معروف 70 بخیه خورد (عکس)

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان