امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

موهاي خود را هر چند وقت يكبار بشوييم ؟

#1
١- موهاي خود را هر چند وقت يكبار بشوييم ؟
اين بستگي به جنس موهاي شما دارد. اگر پوست سر شما چرب است ، بهتر است هر روز موهاي خود را شامپو كنيد . موهاي خشك يا رنگ شده را ميتوان با فاصله ي بيشتري شامپو كرد . با افزايش سن ، پوست سر چربي كمتري ترشح ميكندو ميتوان موها را ديرتر شست . چنانچه پوسته يا شوره سر داريد ، ميتواند علل مختلفي داشته باشد و بهتر است براي رفع ان به پزشك متخصص پوست مراجعه كنيد.


٢- نحوه ي شامپو كردن

براى شستن موها بهتر است شامپو را به كف سر بماليد و پوست سر را با ان تميز كنيد . شستشوي زياد ساقه ى موها ممكن است باعث خشك و كدر شدن ان بشود .


٣-استفاده از نرم كننده

براى موهاى خشك و اسيب ديده بهتر است از شامپوهاى حاوى نرم كننده (2x1) استفاده شود . يا اينكه بعد از شامپو كردن و ابكشى از نرم كننده استفاده كنيد . نرم كننده باعث افزايش درخشندگى ، كاهش الكتريسيته ساكن ، افزايش مقاومت و تا حدى حفاظت از اشعه UV ميشود .


٤- نحوه ى استفاده از نرم كننده

نرم كننده را بايد به نوك موها زد و بعد از چند دقيقه ابكشى كرد . موهاى نرم و نازك با استفاده از نرم كننده كم پشت تر ديده ميشوند، بهتر است نرم كننده در تمام طول ساقه ى مو استفاده نشود تا حجم موها حفظ شود .


٥-از چه نوع شامپويي استفاده كنيم ؟

شامپوى متناسب با جنس موى خود انتخاب كنيد . مثلا شامپوى موى چرب براى موهاى چرب . اگر از شامپوهاى دارويي كه توسط پزشك تجويز شده استفاده ميكنيد مثل شامپوهاى ضد شوره ، بايد كف شامپو قبل از ابكشى ١٠-٥ دقيقه روى كف سر بماند .


٦- شنا كردن

هنگام شنا كردن موهاى خود را با كلاه مخصوص شنا بپوشانيد تا از اثرات مضر كلر محفوظ بمانند. بعد از شنا از شامپوهاى همراه با نرم كننده قوى استفاده كنيد تا موهاى شما خشك و خشن نشوند .
پاسخ
 سپاس شده توسط ❤уαѕαмιη❤ ، *_* ، M.barselona
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  موهاي‌تان را برق گرفته؟!
  6 توصيه براي داشتن موهاي براق و ناخن‌هاي محكمـ

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان