امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

راه های شگفت انگیز برای کاهش چین و چروک به همراه تصاویر

#1
1 – به پشت بخوابید
راه های شگفت انگیز برای کاهش چین و چروک به همراه تصاویر 1
آکادمی پوست آمریکا (AAD) اخطار می دهد که خوابیدن پی در پی شبانه در بعضی از حالت ها منجر به ” خط خواب” میشود ( چین و چروک هائی که در سطح پوست نقش میبندند و تا هنگام برخاستن از خواب ناپدید نمیشوند).

به نقل از webmd ، خوابیدن به پهلو باعث افزایش چین و چروک در گونه ها و چانه میشود، در حالی که به رو خوابیدن باعث شیار ابرو میشود. AAD می گوید برای کاهش تشکیل چین و چروک ، به پشت بخوابید.
2 — مصرف ماهی بیشتر — به خصوص ماهی قزل آلا
راه های شگفت انگیز برای کاهش چین و چروک به همراه تصاویر 1
نه تنها ماهی قزل آلا (به همراه دیگر ماهی های آب سرد) یک منبع بزرگ از پروتئین است یعنی یکی از بلوک های بزرگ تشکیل دهنده پوست، بلکه یک منبع عالی از اسید چرب ضروری به نام امگا 3 میباشد. دکتر نیکلاس پریکون متخصص پوست دانشگاه ییل، به سایت WebMD می گوید که اسیدهای چرب ضروری، پوست را تغذیه میکند، آن را فربه و جوان نگه میدارد، به کاهش چین و چروک کمک میکند.

3 – چشمان خود را تنگ نکنید – هنگام مطالعه عینک بزنید!
راه های شگفت انگیز برای کاهش چین و چروک به همراه تصاویر 1
AAD می گوید حرکت تکراری صورت، مانند تنگ کردن چشم، که فشار زیادی به عضلات صورت می آورد، شیاری را در زیر سطح پوست ایجاد میکند. این شیار سرانجام تبدیل به چین و چروک می شود. چشم ها را کشیده نگهدارید : هنگام نیاز، از عینک مطالعه استفاده شود. استفاده از عینک آفتابی ، می تواند پوست اطراف چشم را از آسیب محافظت کند و مانع جمع شدن چشم شود.

4 – زیاده روی در اسیدهای آلفا هیدروکسی (AHA)
راه های شگفت انگیز برای کاهش چین و چروک به همراه تصاویر 1
این اسیدهای طبیعی میوه، لایه بالائی سلول های مرده پوست را جدا میکند، ظهور خطوط و چین و چروک را می کاهد به ویژه در اطراف چشمها. شواهد جدید نشان می دهد که در غلظت های بالاتر، AHAs ممکن است به تحریک تولید کلاژن کمک کند.

5 – جابجائی قهوه با کاکائو
راه های شگفت انگیز برای کاهش چین و چروک به همراه تصاویر 1
[img]در یک مطالعه منتشر شده در شماره 2006 از مجله تغذیه ، محققان دریافتند که کاکائو حاوی سطوح بالایی از دو فلاونول های غذایی است (epicatchin and catechin) که پوست را از تخریب های نور خورشید محافظت میکند، گردش خون به سلول های پوست را بهبود می بخشد ، روی خشک شدن پوست تاثیر میگذارد، و باعث میشود پوست هم نرم و صاف بنظر برسد و احساس شود.[/img]
راه های شگفت انگیز برای کاهش چین و چروک به همراه تصاویر 1
به گفته متخصصان پوست در دانشگاه مرکز پزشکی مریلند، شیر آب، پوست را از سد طبیعی روغن ها و رطوبت خود که محافظ در برابر چین و چروک هستند محروم میکند. شستن بیش از حد پوست باعث از بین بردن محافظ آن میشود. مگر صابون شما حاوی مرطوب کننده های محافظ پوست باشد، از پاک کننده های صورت به جای صابون استفاده کنید.

7 — ویتامین C موضعی را امتحان کنید
مطالعات در دانشگاه تولان از دیگر افراد ، نشان داده است که ویتامین C می تواند تولید کلاژن را افزایش دهد ، در برابر آسیب ناشی از اشعه UVA و UVB محافظت کند، مشکلات تجمع رنگدانه در پوست را اصلاح کند، و شرایط التهابی پوست را بهبود ببخشد. با این حال ، ممکن است نکته آن در استفاده از ویتامین C باشد. تا به امروز ، بیشترین امتیاز به تحقیق در مورد اسید آسکوربیک- ال به عنوان قوی ترین ماده برای رفع چین و چروک داده شده است.
8 – مصرف بیشتر سویا
راه های شگفت انگیز برای کاهش چین و چروک به همراه تصاویر 1
[img]تحقیقات نشان می دهد که سویا ممکن است به محافظت در برابر آسیب های فتوژنیک خورشید و یا بهبود برخی از آنها کمک کند. در یک مطالعه چاپ شده در مجله اروپایی تغذیه، گزارش شده که یک مکمل مبتنی بر سویا ( و آندسته از موادی که شامل ویتامین ها ، پروتئین ماهی ، و عصاره چای سفید ، هسته انگور ، و گوجه فرنگی هستند) ساختار پوست و استحکام آنرا پس از شش ماه بهبود بخشیده است.[/img]
راه های شگفت انگیز برای کاهش چین و چروک به همراه تصاویر 1
اگر واقعا می خواهید پوست شما جوان بنظر برسد ، با ملزومات آن شروع کنید. قبلا این توصیه ها را شنیده اید، اما در اینجا تکرار میشود :
• از خورشید اجتناب کنید
• از کرم های ضد آفتاب استفاده کنید
• سیگار نکشید
• از مرطوب کننده ها استفاده کنید
راه های شگفت انگیز برای کاهش چین و چروک به همراه تصاویر 1
پاسخ
 سپاس شده توسط محمد 211 ، MS.angel
آگهی
#2
اطلاعاتی درباره دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
لیفتینگ پلک ها

لیفتینگ پلک چشم گونه‌ای عمل جراحی است برای افرادی که دچار پف چشم یا افتادگی پلک هستند. بروز این دو حالت، جزء علائم پیری و افزایش سن محسوب می‌شود زیرا افزایش سن، موجب کاهش خاصیت کشسانی پوست و ظهور خطوط و چین و چروک‌های پوست می‌شود. اگر علاقه مندید درباره عمل لیفتینگ پلک چشم‌ها بیشتر بدانید، مطالعه ادامه مطلب کارگشا خواهد بود.
نحوه انجام عمل دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
لیفتینگ چشم
تمامی مراحل عمل، تحت بی‌حسی موضعی انجام می‌گیرد. البته گاهی از بیهوشی کامل هم استفاده می‌شود. این عمل، بین ۱ تا ۳ ساعت به طول می‌انجامد و طی آن، به طور معمول، جراح، برشی را در امتداد چین پلک بالایی ایجاد می‌کند. در مورد پلک پایین، برش‌ها فقط زیر مژه‌ها زده می‌شود. گاهی این برش‌ها، می‌تواند تا گوشه خارجی چشم هم امتداد داشته باشد.
بعد از برش، بافت‌های اضافه چربی و همچنین عضلات برداشته می‌شوند. پوست اضافه هم فقط در موارد لزوم برداشته می‌شود. البته در بسیاری از موارد، فرد می‌تواند عمل لیزر را هم برای این منظور انتخاب نماید. عموما لیزر در مقایسه با لیفتینگ، خونریزی و تورم کمتری را به دنبال خواهد داشت. در بسیاری از موارد، به منظور جوانسازی بیشتر چهره، عمل لیفتینگ همراه با کشیدن صورت انجام می‌شود.
مراقبت در دوران نقاهت
پس از عمل جراحی، لازم است فرد، مراقبت‌های خاصی را برای بهبود سریع‌تر مورد توجه قرار دهد. البته وجود قرمزی و تورم در اطراف محل بخیه، کاملا طبیعی است. اما بعد از برطرف شدن بخیه‌ها، این علائم هم کم کم بهبود می‌یابند که در این میان، توجه به دستورهای ارائه شده از سوی پزشک، اهمیت زیادی خواهد داشت.

طبق دستور پزشک، در این مدت باید از آرایش چشم‌ها صرف نظر نمود و چشم‌ها را کاملا تمیز نگه داشت. برای کاهش التهاب و تورم، در صورت صلاحدید دکتر، کمپرس سرد هم بسیار موثر خواهد بود. در ضمن، قطره‌های چشمی نیز مانع از خشکی چشم‌ها می‌شوند که این مورد هم حتما باید با تایید دکتر متخصص انجام گیرد.
پمادهای تجویز شده از سوی پزشک، برای بهبود بخیه‌ها سودمند و مفید خواهند بود و در طول هفته اول پس از عمل، بهتر است از برخی فعالیت‌های خاص مثل تماشای تلویزیون و کار با کامپیو‌تر اجتناب شود.
زمان بهبود
هر چند بخیه‌ها در عرض یک هفته برداشته می‌شوند، اما بهبود کامل این قسمت ممکن است مدتی طول کشیده و کبودی و قرمزی آن می‌تواند معمولا در حدود ۱۰ روز ادامه داشته باشد و پس از این مدت، بتدریج کمرنگ شده و ناپدید می‌شوند.
طی این دوره، فرد باید از فعالیت‌هایی که فشاری را بر چشم تحمیل می‌کنند، اجتباب نماید و چنانچه دقیقا مطابق دستور متخصص مذکور عمل کند، بهبودی حتی سریع‌تر از زمان انتظار، حاصل خواهد شد. با مراقبت‌های لازم، حتی ممکن است فرد بتواند حدود ۱۰ روز پس از عمل، فعالیت‌های عادی خود را ازسرگیرد.
عوارض لیفتینگ
شایع‌ترین عوارض لیفتینگ چشم؛ قرمزی، تورم، کبودی، سوزش و خارش چشم می‌باشد. برخی افراد ممکن است عوارضی مثل خشکی چشم، دوبینی یا تاری دید و افزایش حساسیت به نور را هم تجربه کنند. این عوارض ممکن است چند روز طول بکشد.
علاوه براین، مشکل بستن چشم در هنگام خواب و اکتروپیون (ectropion) یا برگشت پلک‌ها به سمت خارج و نمایان شدن ملتحمه چشم نیز در موارد بسیار نادری دیده شده است.
از دیگر عوامل احتمالی این عمل، می‌توان به عفونت، زخم و اسکار اشاره کرد. البته با رعایت تمامی دستورهای مراقبتی لازم از سوی پزشک، می‌توان تا حد زیادی از بروز بسیاری از این عوارض جلوگیری نمود.
هزینه این عمل جراحی، به طور معمول شامل هزینه جراح، متخصص بیهوشی، اتاق عمل و مواد و تجهیزات مورد استفاده در این عمل زیبایی بوده و ممکن است بسته به محل انجام عمل و پیچیدگی عمل جراحی، متفاوت باشد. بنابراین قبل از تصمیم به انجام این کار، بهتر است با دکتر متخصص در خصوص اهداف خود در اجرای عمل جراحی و شرایط قبل و بعد از آن، مشورت کرده و تمامی جوانب کار را کاملا بررسی نمایید.
پاسخ
 سپاس شده توسط MS.angel


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان