امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

نژادفلاح: از استعفای سیاسی بی‌خبرم

#1
نژادفلاح: از استعفای سیاسی بی‌خبرم 1

محمدحسین نژاد فلاح درباره‌ی حضورش در باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: هواداران پرسپولیس روزهای سختی را پشت سر گذاشتند و شرایط این باشگاه خوب نبود. همین‌طور مسائل دیگر انگیزه‌ای شد تا من دوباره به پرسپولیس برگردم.

وی افزود: من به عنوان یک هوادار و اینکه اندوخته مدیریتی دارم به باشگاه پرسپولیس آمدم تا بتوانیم فضای نشاط را به پرسپولیس برگردانم به همین دلیل وقتی وزارت ورزش و دوستانم احساس کردند که من‌ می‌توانم کمک کنم پیشنهاد را پذیرفتم. من از همه از جمله رسانه‌ها خواهش دارم و آن این است که پرسپولیس مانند همه تیم‌ها یک تیم است. همانطور که خیلی از کارشناسان می‌گویند این تیم 20 الی 30 میلیون هوادار دارد پس باید تلاش کنیم تا این نشاط و فضای شادی را به پرسپولیس برگردانیم.

قائم مقام جدید باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: مطبوعات تا مشکلات بیش از این نشده می‌توانند کمک بزرگی به ما کنند. به همین دلیل من اولین روز کاری‌ام را با رسانه‌ها آغاز کردم. البته اینکه بگوییم مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس حل نخواهد شد درست نیست، ولی معتقدم همه چیز باید دست به دست هم دهد تا وضعیت پرسپولیس درست شود. من روز گذشته در نشست مفصلی که با وزیر و معاونانش داشتم صحبت‌هایی در مورد مشکلات مالی مطرح کردیم. این مسائل مستقیما روی تیم اثر‌گذار است. بدهی‌های انبوهی که باشگاه به دوش می‌کشد به یک طرف، ولی باید هزینه‌های فعلی باشگاه هم تامین شود تا مسائل مالی کمتر روی تیم تاثیر‌گذار باشد.

نژادفلاح در ادامه درباره نشست با حمید درخشان گفت: من قبل از بازی با پدیده با دوستانم صحبت کردم و به طور غیرمستقیم پیامم را به تیم رساندم تا آنها با انگیزه به میدان بروند. می‌خواهم همین‌جا از حمید درخشان و بازیکنان تشکر کنم. من باید از حمایت هواداران هم قدردانی کنم. امروز به تمرین پرسپولیس می‌روم و قبل از دیدار با بازیکنان جلسه‌ای را با آقای درخشان برگزار می‌کنم.

او در پاسخ به این سوال که آیا قرار است درباره‌ی حضور برانکو ایوانکوویچ با حمید درخشان صحبت کنید، گفت: من یک مدیر اخلاق‌مدار هستم و همیشه اخلاق را اصل قرار می‌دهم. حمید درخشان سال‌ها در پرسپولیس زحمت کشیده و این را هم در نظر بگیرید اگر سرمربی این تیم نبود به عنوان یک پیشکسوت وظیفه داشتم تا با او صحبت کنم چه برسد اکنون که او سرمربی تیم ماست.

قائم مقام جدید باشگاه پرسپولیس در بخش دیگری از صحبت‌های خود در مورد اینکه گفته می‌شود هیات مدیره نقشی در انتخاب او نداشته‌اند، گفت: اینطور نیست بلکه اراده و تصمیم هیات مدیره و همین‌طور وزارت ورزش موجب شد تا من به پرسپولیس بیایم. وزیر به عنوان رییس مجمع تصمیم گیرنده است و هر جا هیات مدیره نقطه ضعف داشت آن را برطرف می‌کنم. من نمی‌خواهم وارد این مساله شوم، اما آدم‌های بزرگی در هیات مدیره هستند.

نژادفلاح همچنین در مورد حضور طاهری در پرسپولیس گفت: طاهری تا زمانی به عنوان سرپرست باشگاه انتخاب شد عضو هیات مدیره بوده و در همان مقطع از من دعوت شد تا مسوولیت باشگاه را بپذیرم، اما متاسفانه آن مقطع این امکان فراهم نشد. به همین دلیل طاهری مسوولیت اجرایی باشگاه را برعهده گرفت تا کارها را انجام دهد. البته من امروز به عنوان قائم مقام باشگاه آمده‌ام نه قائم مقام طاهری. من امروز به عنوان مسوول وارد باشگاه می‌شوم و اطلاعی از استعفای حمیدرضا سیاسی ندارم اما مطمئنا وضعیت او را پیگیری خواهم کرد.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  دفاع راست تیم ملی سیاسی شد
  دلیل استعفای نایب رییس بانوان دوچرخه سواری؛ مسوول بودم اما اختیاری نداشتم
  سرپرست دوومیدانی: استعفای معتمدی را در سایت خبری دیدم
Video پشت پرده استعفای فتح الله زاده
  مخالفت فدراسیون فوتبال با استعفای کی روش
  آیا فوتبال ایران تسلیم بازی سیاسی آل سعود می‌شود؟
  کفاشیان: استعفای کی‌روش با هماهنگی بود
  استعفای سرمربی والیبال روسیه
  گفتگوی خواندنی با حمیدرضا سیاسی
  واکنش نژادفلاح به حکم سنگین خانزاده

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان