امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

وقتی که دیگر سربریدن داعش را ارضاء نمی کند

#1
آتشی که دیروز خلبان اردنی در آن سوخت، آتشی است که سال ها جهان اسلام را در برگرفته و روز به روز قربانی می گیرد؛ آتش جهل، ارتجاع و خشونت به نام خدا و پیامبری که «رحمت» و «مدارا» بن مایه ی کلامشان است.

از دیروز که این خبر منتشر شد، دنیا در بهت و حیرت و ناراحتی فرورفت: نیروهای گروه تروریستی و تکفیری «داعش»، «معاذ الکساسبه» خلبان اردنی را که چندی پیش به اسارت درآورده بود، زنده زنده در آتش سوزاند!

تلخی این رخداد زمانی بیشتر شد که ویدیوی این عمل شرم آور و جنایتکارانه، از سوی این گروه در فضای مجازی قرار گرفت. داعش شرط نکشتن و آزادی این خلبان اردنی را آزادی یکی از متهمان به اعمال تروریستی از زندان های اردن اعلام کرده بود؛ شرطی که محقق نشد و سرانجام الکساسبه ی جوان به فجیع ترین شکل ممکن به کام مرگ فرستاده شد.

هر روز که اخبار را رصد می کنیم، خبری از جنایت های غیر انسانی داعشی ها و همفکرانشان را می بینیم. داعش که پیش از این حربه ی وحشت را با بریدن سر نشان می داد، دست به جنایتی دیگر زد و آن زنده زنده سوزاندن یک انسان بی دفاع در میان یک قفس بود. این گروه بار دیگر با تکرار اعمال وحشیانه و جنایتکارانه ی خود چهره ی وقیح خود را عریان تر کرد و نشان داد که عامل اصلی اسلام ستیزی خود داعشی هایی هستند که با نام اسلام چهره ی اسلام و منادیان آن را تخریب می کنند. داعش را می توان نماد تروریسم سیاه و ترکیبی از جهل و تندروی دانست.

وقتی که دیگر سربریدن داعش را ارضاء نمی کند 1

پخش تصاویر این واقعه ی دردناک نشان از خوی غیرانسانی گروهی دارد که شعار پیامبر گرامی اسلام را با خود حمل می کنند و خود را مسلمانان واقعی می خوانند و مابقی مسلمانان را تکفیر می کنند؛ ولی در واقع دشمنان اصلی پیامبر نور و رحمت هستند و با این رفتارهای سخیف خود بزرگترین توهین را به پیامبر می کنند. آیا توهینی بالاتر از این به پیامبر است که نام اوهنگام بریدن سر و سوزاندن انسان ها بر زبان قاتلان جاری شود؟

در زمانه یی به سر می بریم که اسلام عزیز مظلوم واقع شده و از چند جهت در معرض حمله و تخریب است؛ از سویی در غرب، گروه های اسلام ستیز دستِ راستی، بر آن می تازند و از طرفی دیگر داعشی ها به عنوان نماد بنیادگرایی و تروریسم سیاه با اعمال وحشیانه ی خود پازل اسلام ستیزی را تکمیل می کنند.

بی شک یکی از بزرگترین خطرهایی که اسلام را تهدید می کند گروه هایی همچون داعش است؛ کسانی که کوچکترین جنایت شان کشتارهای دست جمعی و سربریدن های وحشیانه و اعمال شرم آوری همچون «جهاد نکاح» است. به نظر می رسد این گروه بدعتی دیگر را به بدعت های قبلی اش اضافه کرده است و آن بدعت زنده سوزاندن انسان هاست.

در چنین شرایطی به طور حتم، کشورهایی که به صورت دوگانه و غیرمنطقی با چنین گروهی برخورد می کردند باید دست از برخوردهای دوگانه با این گروه تروریستی- تکفیری بردارند.

از سوی دیگر امروز بیش از هر زمان دیگری نقش و مسوولیت پذیری علمای جهان اسلام در این زمینه احساس می شود؛ برای این که در دورانی به سر می بریم که این گروه سعی دارد خود را تابلوی اسلام نشان دهد و این خطری بزرگ برای جهان اسلام است.

خطر این گروه ارتجاعی از آن جایی بیشتر احساس می شود که این گروه سعی دارد بدعت هایی خود را به نام اسلام پیش ببرد؛ از این رو سکوت جهان اسلام در برابر این گروه تروریستی بزرگترین خیانت به اسلام است.

دیگر تنها محکوم کردن اعمال تروریستی گروه هایی همچون داعش توسط کشورها و علمای جهان اسلام کافی نیست و باید قاطعانه تر و عینی تر عمل کرد. علمای جهان اسلام باید سکوت، محافظه کاری و منافع خاص را به کناری نهاده و به صورت اندیشه یی و عملی در مقابل این گروه ها قرار گیرند و با دادن فتواهای تاریخی خطر چنین گروه هایی را گوشزد کنند. از سوی دیگر در عرصه ی میدانی نیز لزوم رویارویی جدی تر با این غده سرطانی جدید در منطقه، بیشتر احساس می شود.

در حقیقت برندگان اصلی جنایت های داعش گروه ها و جریانات اسلام ستیزی هستند که بهترین راه برای تخریب اسلام را نشان دادن چهره یی تحریف شده و زشت از اسلام می دانند که داعش این کار را هر روز گسترده تر از روز قبل مرتکب می شود.

در این میان جریانات اسلام ستیزی که با پشتوانه و هدایت رژیم صهیونیستی و با سرمایه گذاری های گسترده سعی دارند تصویری خشن از اسلام و مسلمانان ارایه کنند با اعمال سیاه گروه هایی چون داعش، به تحقق هدف خود نزدیک می شوند.

در پایان باید یادآورشد زدن شاخ و برگ های گروه تروریستی داعش بخشی از راه مبارزه با این گروه است ولی مهمترین راهکار برای دفع و رفع خطر تروریسم سیاه، مبارزه ی فکری و به میدان آمدن یکپارچه ی علما و نخبگان جهان اسلام است؛ چرا که خطر این نوع گروه ها از اسلام ستیزان غربی بیشتر است؛ به این دلیل که آن ها دشمنی شان واضح و آشکار است و خود نیز معترف به آن هستند ولی گروهی همچون داعش خود را نمادی از اسلام واقعی می داند.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
وقتی که دیگر سربریدن داعش را ارضاء نمی کند 1
پاسخ
 سپاس شده توسط *_*
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  عراق| آغاز مرحله جدید «وعده صادق» در بصره/ حملات توپخانه‌ای حشد شعبی به مواضع داعش در
  دلایل تحرکات نظامی خطرناک آمریکا در غرب عراق/ هلاکت بخش اعظم سرکرده‌های داعش
  داعش!!!حواست به خودت باشه که ما همچین سلاح هایی داریم
  جنگنده F-22 Raptor دیگر هرگز تولید نخواهد شد
  تحویل جدیدترین مدل جنگنده سوخو ۳۴ به ارتش روسیه برای جنگ با داعش
  استفاده روسیه از حریم هوایی ایران برای حملات به مواضع داعش
  آیا داعش میتواند وارد ایران شود؟
Star احتمال دستیابی داعش به «بمب اتم»
  داعش یک مقام وزارت کشور عراق را ذبح کرد + تصاویر(۱۸+)
  سر کرده داعش فلج شد

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان