امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

گردشگری عمان

#1
گردشگري و بنادر عمان
پادشاهي عمان از سال هاي دور از جاذبه هاي كم نظير وفراوان گردشگري برخوردار بوده است كه تا چند دهه نا شناخته مانده بود. برخي از اين امكانات جنبه تاريخي دارد همانند قلعه ها، دژها و مساجد كه ساخت آن به شش قرن گذشته مي رسد. دولت به منظور جذب هر بيشتر گردشگران با كشورهاي برادر قطر و سوريه موافقتنامه هاي گردشگري امضا كرده است. در همين حال ميان عمان و امارات متحده عربي و عمان و قطر مقررات ورود اتباع يكديگر با رويداد گردشگري به اجرا گذاشته شده است. موقعيت استراتژيكي پادشاهي عمان موجب شده تا اين كشور در طول تاريخ نقش حياتي و سازنده اي در گسترش دامنه روابط تجاري سياسي با كشور هاي گوناگون جهان به ويژه پيرامون خود داشته است. بندر صلاصه و اسكله بين و المللي ان/بندر صحار بندر خصب و الدقم.
آثار باستاني عمان
در پي عمليات نقشه برداري و شناسايي مناطق باستاني كه با همكاري هيئت هلي علمي متخصص امربيكايي و اروپايي انجام گرفته است تعدادي از اثرهاي تاريخي و موقعيت هاي باستاني در مناطق گوناگون پادشاهي عمان كشف شده است. تاريخ برخي از اثرهاي كشف شده در مناطق جعلان/بات/ راس الحد دوكه/وادي انظور/وادي جنون/ وادي حوجر و وادي بار در دوران باستان مهمترين مراكز توليد و صدور كندور بودهاند. اثر باستاني وبار نام سرزميني از قوم عاد مي باشد كه در اين منطقه انواع كوزه هاي سفالي وشيشه اي/ ظروف بخور و قسمت هايي از شطرنج كشف شده است كه تاريخ آنها به يك قرن قبل از ميلاد مسيح باز مي گردد.
پاييز در استان ظفار
استان ظفار با در اختيار داشتن ساختارها و امكانات فراوان گردشگري و اقتصادي و برخورداري از آب و هوای مناسب در فصل پاييز به صورت يك منطقه پر جاذبه گردشگري در آمده است. آب هواي استان ظفار از نيمه دوم ماه ژوئن تا اواخر ماه سپتامبر پاييزي است و اين شرايط بي نظير استان ظفار را به ييلاق دلانگيز تبديل مي نمايد. در اين چهار ماه از سال گياهان و درختان سر سبز كوهستان ها و دشت هاي ظفار را مي پوشاند و در طول شبانه روز فضاي نشاط انگيزي و با طراوت خاصي ايجاد مي نمايد. لازم به ذكر است به موازات رشد و توسعه ساختار طبيعت گردشگري در استان ظفار و فراهم نمودن واحد هاي متعدد هتل و آپارتمان مبله در پاييز سال گذشته هزاران نفر از اتباع كشورهاي عرب عضو شوراي همكاري و نيز از هموطنان عماني عزيز و اتباع ساير كشورهاي جهان در عمان اقامت نمودند و از استان ظفار ديدن كردند.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
گردشگری عمان 1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
گردشگری عمان 1
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  10 جاذبه برتر گردشگری در استانبول
  مکان های تفریحی و جاذبه های گردشگری استانبول و کشور ترکیه
  برترین جزایر جهان برای گردشگری کدامند؟ + تصاویر
  پربازدیدترین جاذبه‌های گردشگری دنیا (1)
  جاذبه های گردشگری قسمت اروپایی استانبول
  گردشگری/ جاذبه های گردشگری مسکو شهر مسکو پایتخت و قلب روسیه به شمار می رود. مسکو همچ
  راهنمای گردشگری کرواسی
  ۱۰ جاذبه گردشگری لبنان
  اینجا برترین جاذبه گردشگری جهان شد+عکس
  5 مقصد گردشگری مهم در تور ترکیه

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان