امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

بارسا، اتلتیکو/ مدرن ،کلاسیک!

#1
بارسا، اتلتیکو/ مدرن ،کلاسیک! 1

بارسلونا و اتلتیکو مادرید در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اسپانیا یه هم رسیدند تا بار دیگر شاهد جدال جذاب این دو تیم باشیم. ورود "چولو" به اتلتیکو مادرید باعث شد تا در دو فل اخیر شاهد مدعی سومی در لالیگا باشیم. اتلتیکو مادرید با کمک دیگو سیمئونه موفق شده در وقت های اخیر و در تمامی مسابقات پا به پای بارسا و رئال مادرید حرکت کند. جالب تر آن است که مردان سیمئونه در خیلی از میدان ها، از خجالت یاران بارسا و رئال مادرید در آمده اند و موجبات حذف و باخت این تیم ها را فراهم کرده است.
دیشب و پس از کنار زدن رئال مادرید توسط اتلتیکو، مشخص گردید که باید یک بار دیگر شاهد جدال کلاسیک و تکراری بارسلونا و اتلتیکو مادرید باشیم. این دو تیم در فصل گذشته، 6 مرتبه با یکدیگر بازی کردند که در هیچ کدام از این دیدار ها، مردان نیوکمپ موفق نشدند پیروز باشند.
ابتدا در سوپرکاپ اسپانیا دو تیم به مصاف یکدیگر رفتند، هرچند که بارسلونا موفق شد در انتهای دو بازی رفت و برگشت برنده، و قهرمان مسابقه شود، اما موفق نشد درون زمین پیروز شود، و با دو تساوی 1-1 (ویسنته کالدرون)، 0-0 (نیوکمپ) کار به پایان رسید.
البته اتلتیکو مادرید انتقام این بازی را در لیگ قهرمانان از بارسلونا گرفت و موفق شد این تیم را پس از 8 حضور متوالی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان، از حضور در این مرحله منع کنند و موجبات حذفش را در یک چهارم نهایی فراهم آورند. اتلتیکو در دیدار رفت و در نیوکمپ با یک تساوی 1-1 راهش را هموار نمود تا در دیدار برگشت در یک دیدار کاملا برتر بارسلونا را شکست دهد.
این دو تیم در لالیگا نیز دو بار به مصاف یکدیگر رفتند که هر دو بازی با نتیجه تساوی به پایان رسید، که البته نتیجه 1-1 هفته آخر، باعث عدم قهرمانی بارسلونا و قهرمان شدن مردان سیمئونه در لالیگا پس از مدت ها گردید. قابل ذکر است بارسا و اتلتیکو هفته گذشته نیز در مسابقات این فصل لالیگا به مصاف هم رفتند، که این بار بارسلونا موفق شد با درخشش ستارگان خط حمله خود حریف سر سخت و " بد بدن " خود را شکست دهد.
حال این دو باشگاه یک بار دیگر در مرحله یک چهارم نهایی کوپا دل ری باید به مصاف یکدیگر بروند. مسابقه ای که کم کم یک حالت کلاسیک به خود گرفته است و قطعا از جذابیت های بی شماری بهره می برد.
[img]http://دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بارسا، اتلتیکو/ مدرن ،کلاسیک! 1 [/img]
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  بارسا 3-3 سیتی: 6 گل به افتخار اونسوئه
  وکلای بارسا در تلاش برای سد راه انتقال مسی به PSG
  مرگ هوادار نوجوان اتلتیکو در جشن قهرمانی
  پیشنهاد ۸۰ میلیونی منچستر یونایتد به ستاره اتلتیکو مادرید
  واکنش جرارد پیکه به توقف تلخ و لحظه آخری بارسا
  حسرت ستاره بارسا؛فرصت بی نظیری را از دست دادیم
  کاسیمیرو در پوست کریم؛ یک تنه مساوی بارسا (عکس)
  شش‌گانه بایرن مونیخ بهتر بود یا شش‌گانه بارسا؟
  این ویدیو بارسا را دوباره به هم می‌ریزد؟ (عکس)
  بارسا سد راه جذاب‌ترین انتقال تابستانی

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان