امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

راهنمای قدم به قدم سایلنت هیل 5

#1
بیمارستان

هنگامی که خدمتکار بیمارستان که الکس را به بیمارستان آورده است در محوطه بیرون توسط جلاد کشته میشود با خرد کردن دکمه ای که روی صفحه نشان داده میشود خود را از شر بندها خلاص کنید
این اتاق یک صحنه عملیات در دو طبقه است درهای دوتایی را باز کنید و به طرف سری دوم از درهای دوتایی بروید تا جاشوا را در پشت دروازه پیدا کنید این دروازه قفل است و یک صفحه کلید در نزدیکی خود دارد در کنار صفحه کلید را که به مرکز پرستاری راه دارد باز کنید نقشه بیمارستان را بردارید در روی صفحه قسمتی از عکس رادیو لوژی وجود دارد باید نیمه دیگر عکس را پیدا کنید به اتاق 203 بروید در داخل حفره به دنبال یک عروسک شبیه به بچه بگردید و صدایش را قطع کنید خون را بردارید پنجره اتاق 204 شکسته است از آن به داخل بپرید و عکس رادیو لوژی را بردارید حالا برگردید و نیمه عکسها را کنار هم بگذارید تا رمز کامل شود و آن را در صفحه کلید کنار در وارد کنید جاشوا را در توالت مردانه به طرف انبار دنبال کنید اینجا میتوانید بازی را سیو کنید

بازی را به طرف سرویس بهداشتی زنانه ادامه دهید چاقو را از روی آینه بردارید به محظ برداشتن چاقو به otherworld میروید
دشمن را از بین ببرید از شکاف رد شوید و به سرویس بهداشتی مردانه بروید ، از روی دیوار نزدیک در جلویی خون را بردارید
از پلکان نزدیکتان به طبقه سوم بروید . الکس میتواند چراغ قوه اش را خاموش کند،شیشه پنجره را شکسته و به داخل اتاق بروید دو پرستار حواسشان پرت تلوزیون است میتوانید از کنارشان یواشکی رد بشید،با استفاده از چاقو شکافی را که نزدیک تلوزیو است را باز کنید و به اتاق 303 بروید در اینجا بازی را سیو کنید
در راهروی بیرون اتاق 303 حشرات را از بین ببرید راه را به سمت اتاق رختشویی ادامه دهید و از روی قفسه ها خون را بردارید
به طبقه سوم اتاق عمل رفته و چراغ قوه خود را خاموش کنید از پیاده رو ها عبور کرده روی سکوی پایین بپرید و به پایین ترین طبقه بروید سعی کنید بسیار آهسته از کنارشان رد شوید و به وسایل برخورد نکنید تا متوجه نشوند شکاف ان طرف تخت جراحی را باز کنید و به آن طرف بروید ، تا انتهای پله بالا بروید کلید اتاق عمل را از جسد نصفه بردارید به پایین ترین طبقه اتاق عمل برگردید با استفاده از آن درهای دوتایی را باز کنید به سمت راهروی خارج از اتاق عمل حرکت کنید تا جاشوا را ببینیدحالا باید یک اسباب بازی پیدا کنید به مرکز پرستاری رفته و خون را ازروی باجه بردارید و بازی را سیو کنید
مسیر را به سمت اتاق 203 ادامه دهید ، اینبار به جای پنجره یک در وجود دارد با یک سوراخ که از آن خون بیرون میریزد
خرگوش اسباب بازی درون آن افتاده است .به سمت سوراخ بروید و دستتان را داخل آن کنید و آماده باشید تا کلیدی که نشان داده میشود را بزنید
الکس آن را برمیدارد،بعد از برداشتن عروسک همین راه را برای رسیدن به جاشوا برگردید.در دروازه را باز کنید.به طرف در آسانسور طبقه دوم در انتهای راهرو بروید،
کلید را بزنید تا آسانسور بیاید.صدایی میشنوید
یک راننده کامیون الکس را در دره Shepherd نزدیک خیابان Main پیاده میکند.به طرف ساختمان شهرداری رفته و قاضی
Margaret Holloway رو ببینیدبرای صحبت بیشتر با Holloway الکس میتواندوارد ساختمان شهرداری شود و چند وسیله پیدا کند .
بعد از وارد شدن از در جلویی دفتر سرم را از روی میز بردارید.خون را از بخاری کنار Holloway بردارید و بازی را سیو کنید
خیابان Carven را ادامه دهید تا به خانه الکس برسید،در طبقه دوم ا،در اتاق بچه ها چراغ قوه را از روی تخت بردارید
قفسه کتاب نزدیک مجموعه سوسک ها را چک کنید،قفسه کتاب یک معما دارد که باید کتابها را جابجا کنید.
3 سری از کتابها را به سمت چپ ببرید تا یک سوییچ مخفی پیدا شود،آن را فشار دهید تا در مخفی باز شود،حالا نقشه خانه را از روی جعبه بردارید،به سمت سالن اصلی طبقه اول بروید تا مادر الکس را ببینید.اسلحه ای را از او میگیرید . در زیرزمین الان باز است ،به آنجا بروید.در اینجا دشمنی که زیر آب است را ازبین ببرید و کنترل از راه دور گاراژرا از روی پمپ آب بردیرید.از همان دری که آمدید خارج شوید و روبروی در گاراژوایستید.در گاراژرا باز کنید سپس دشمن را زا بین ببرید.لوله فولادی را بردارید.از لوله فولادی به عنوان اهرم استفاده کنید تا قفل کابینت را بشکنید . قوطی خالی بنزین را بردارید.گاراژرا ترک کنید و مراقب دشمنی که از سوراخ دیوار بیرون میپرد باشید.به داخل سوراخ بروید و راهتان را برای رسیدن به پارک ادامه دهید.در پارک توسط لوله فولادی دری که به کوچه منتهی میشود را باز کنید.قوطی خالی بنزین را به سمت تانکر کامیون برده و پرش کنید.حالا به زیرزمین خانه تان برگردید.سوخت را به پمپ آب برسانید تا آب زیر زمین تخلیه شود.حالا قفل در ورودی به حیاط خلوت را باز کنید.در آشپزخانه خون را از داخل یخچال بردارید.در ادامه به حیاط خلوت برگشته و از در حصار آن رد شوید تا کوله پشتی جاشوا را پیدا کنید.بعد از ترک حیاط خلوت جاده کوتاه را به طرف در پشتی گورستان Rose Heights دنبال کنید کمی بعد از رسیدن به آنجا در سردابه قدیمی نقشه گورستان Rose Heights را از روی نیمکت بردارید.ابتدا به باغچه شرقی بروید.آنجا مردی را میبینید که دارد قبری را میکند ولی او متوجه شما نمیشود.به سطح پایینی باغچه شرقی رفته و سگ را بکشید.تخته سنگ تک را که روی فواره قرار دارد را برداریدبه انتهای باغچه شرقی بروید.از میان سردابه های خانوادگی بگزرید تا جایی که فقط یک مسیر وجود دارد.در یکی از سردابه های نزدیک باغچه شرقی یک سیو وجود دارد.
از شکاف میان یکی از تخته های یک سردابه عبور کرده تا به وسط منطقه برسید.خون را از درون یکی از سردابه های نزدیک شکاف بردارید.از میان یک سوراخ بخزید و در ادامه از یک شکاف دیگر رد شوید تا به Founders’ Row برسید.از نواحی فاضلابی عبور کنید تا به Founders’Garden برسید.به سمت باغچه غربی بروید.سنگ را از کنار فواره بردارید.در مسیر پایین فواره برای باز کردنقفل دروازه از دو سنگی که پیدا کرده اید استفاده کنید.خیابان رابه سمت پایگاه پلیس (SGPD) ادامه دهید تا Elle را ببینید.خون را از جلوی پایگاه پلیس بردارید.بعد از پایگاه پلیس به راهتان ادامه دهید و به سمت River View Rd.برگردیدو به سمت قسمتی که در نقشه مشخص نشده بروید.از پل سرپوشیده بگزرید تا به منطقه وسایل اوراق برسید.وارد کلبه اصلی شوید تا Curtis Ackers را ببینید.الکس اسلحه قدیمی را به او میدهد و Mk23 Handgun را میگیرد.مهمات را از روی میز بردارید.در اتاق پشتی نقشه،مهمات و خون را بردارید.بازی را سیو کنید.
در نزدیک سیو را باز کنید و به گورستان برگردید،قبل از وارد شدن به گورستان مهمات را از کنار تابلو اعلانات بردارید.
به سمت Founders’ Row بروید و از بین قبر های خانوادگی دوباره از همان شکاف و سوراخ رد شوید و بازی را سیو کنید
در باغچه غربی از بالا خانه رد شده و وارد قبرBartlett شوید.مقبره وسطی یک معما دارد که باید قطعه بالایی را پایین بیاورید
قطعه کوچک سمت راست را چپ ببرید و دو قطعه سمت چپ را به راست ببرید
وقتی مقبره باز میشود یک ساعت مچی پیدا میکنید و ناگهان میافتید و به خواب میروید
در یک جاده بهوش میایید.به انتهای خیابان به سمت ماشین آتشنشانی تصادفی بروید.
به سکوی پایینی بپرید و به زیر ماشین آتش نشانی برویدFire Axeرا در سمت دیگر پیدا میکنید.
به طرف وسط خیابان و ورودی هتل بروید.با استفاده از تبر وارد شوید.خون را از کنار راهرو بردارید.پشت میز پذیرش نقشه را بردارید.
آسانسور کار نمیکند،به داخل محفظه آسانسور بپرید و کلید تاسیسات را از داخل جعبه قرمز بردارید.به سمت در ورودی برگردید.
روبروی در اصلی هتل بایستید و به سمت چپ نگاه کنیدتا یک حصار ببینید.با کلید در آن را باز کنید.
در داخل کوچه خون را از کنار یک پنجره بردارید.تابلو برق یک معماست.برای حل معما باید بوسیله سیم قسمتهای بالا و پایین را به هم وصل کنید.
به این شکل معما را حل کنید:

بالا 1-2-3-4-5
پایین 2-1-4-3-5

آسانسور فعال میشود،به هتل برگردید.وقتی آسانسور پایین آمد کلید آن را بزنید.حالا برگردید و دشمنهایی که به شما حمله میکنند را بزنید.
حالا آسانسور رها میشود و ترمز های آن فعال میشوند.به طرف در برگردید.از شکاف بالا بروید و قبل از اینکه آسانسور از بین برود
خود را به راهرو طبقه سوم برسانید.
راهروی روبروی آسانسور بسته است.نقاشی کنارش را پاره کرده و وارد شوید.از راهروی مخفی به داخل سوراخ بروید تا به اتاق 302 برسید.
بازی را سیو کنید
از اتاق 302 خارج شوید تا در اتاق 301 یک زن مرموز پیر را در پشت دری که یک سوراخ دارد ببینید.
او از الکس میخواهد تا 3 کارت پستال که خاطرات خوشی را به یادش می آورد را پیدا کند.الان ما باید طبقات 3 تا 5 را برای پیدا کردن آنها بگردیم.
با استفاده از تبر سوراخ اتاق 309 را باز کنید.برای رسیدن به اتاق 406 از پاره آجر ها بالا بروید.حالا از آن خارج شوید و دشمنان را از بین ببرید.
در اتاق 402 پرستار را بکشید.قفسه را کنار بزنید و از سوراخ به اتاق 404 بروید.در سرویس بهداشتی اتاق 404 کارت پستال را از قفسه بردارید.
حالا به طرف پاره آجرهایی که راهروی بیرونی را بسته اند در نزدیکی اتاق 406 برگردید.الکس جلاد را میبیند و ناگهان در نزدیک به او منفجر میشود و حشرات به او حمله میکنند آنها را از بین ببرید و وارد اتاق 405 شویدو بوسیله ی سوراخ به اتاق 407 بروید.
بوسیله ی تبر سوراخ سرویس بهداشتی اتاق 408 را باز کنید.حالا سوراخ راه پله طبقه چهارم را باز کنید و به طبقه پنجم بروید.
از روی شکاف سر راهتان بپرید.بعد از کشتن دشمنها سوراخ اتاق 504 را باز کنید.مهمات را از روی تخت بردارید.به اتاق 505 بروید.
قفسه را کنار بزنید و از سوراخ به اتاق 507 بروید.از روی تخت کارت پستال دوم را بردارید.خون را از سویس بهداشتی بردارید.
بدون وارد شدن به اتاق 508 به راهرو بروید.از سوراخ به اتاق 503 بروید.از شکاف به اتاق 403 بپرید.در وان حمام کارت پستال را بردارید.
حالا باید به اتاق 301 برگردید.در آنجا کلید را از پیرزن بگیرید.با کلید اتاق 306 در راهروی مخفی پشت نقاشی را باز کنید.
از روی شکاف به سمت جاشوا بپرید.الکس به اتاق ناهار خوری میوفتد.بازی را سیو کنید
خون و مهمات را برداریداز درهای دوتایی به راهروی کوتاه بروید.سعی کنید درهای مربوط به اتاق میانی را باز کنید و به اتاق ناهار خوری برگردید.
دوباره درهای اتاق میانی را امتحان کنید.الکس به جای دیگری میرود(Otherworld) در آنجا درهای اتاق میانی باز میشوند.در اتاق میانی باBartlettصحبت کنید
بعد از تمام شدن صحبت باید مبارزه کنید.در اولین مرحله غول از وسط اتاق آویزان شده و شروع به تاب خوردن و مشت زدن میکند.
الکس میتواند به نوبت 4 قسمت در گوشه های اتاق را بزند.بعد از آنکه 4 قسمت از بین رفت و یا غول خیلی صدمه دید غول روی زمین میوفتد.
حالا بهتر است به سر او حمله کنید و کلیدهایی که نشان داده میشود را بزنید تا نمیرید.بعد از شکست دادن این غول الکس در سلول زندان ایستگاه پلیس بیدار میشود.
باWheelerبه اتاق بایگانی میروید.بازی را سیو کنید
در راهروها Wheeler جلوی چندSchism را میگیرد ،از او دور شوید و راهرا به طرف انتهای راهرو ادامه دهید.
بعد از از بین بردن Schism در سمت چپ ، در انتهایی را باز کنید.در کنار پنجره را باز کنید و وارد شوید.اینجا سلاحهای خودتان را دوباره بدست میاورید.
نقشه پایگاه را از روی میز بردارید.از دفتر خارج شوید.ریزش آجرها باعث جداشدن شما از Wheeler میشود.با تبر راه خود را باز کنید تا به راهرو برسید.
بعد از ازبین بردن دشمنها به آن طرف میز پذیرش بروید و خون را از کابینت بردارید.یک خون دیگر در سینک سرویس بهداشتی مردانه است.
از سوراخ رد شوید و دشمنها را از بین ببرید و مهمات شاتگان را از کابینت بردارید.در را با تبر باز کنید تا به راهرو برسید و از آنجا به گاراژبروید.
در داخل اتاقک یک کمد با صفحه کلید وجود دارد.با توجه به یادداشت روی ماشین پارک شده زمان نشانه ای از کد است.ساعت روی دیوار زمان 2:06 را نشان میدهد.
عدد 206 را وارد کنید.از داخل کمد مهمات و خون را بردارید.اهرم روی دیوار را بکشید تا کرکره باز شود.
از پنجره به محوطه خارجی گاراژبروید و دشمن را از بین ببرید.بعد از کشتن دشمن الکس با آزاد کردن Elle به سمت فاضلاب میرود.
در داخل فاضلاب یک شیرفلکه قرمز میبینید.آن را بچرخانید و از دروازه رد شوید.حالا از ترکهای دیوار رد شوید تا به یک حفره آب گرفته برسید.
از آن طرف به سمت بالا بروید تا به یک پیاده رو که در آن یک تانکر شکسته وجود دارد برسید و از آن مهمات را بردارید.
به سمت وسط تانکر بروید و بازی را سیو کنید
از این قسمت نقشه فاضلاب و مهمات را بردارید.به راهروی قبلی که یک پیچ داشت برگردیدو به سمت شیر فلکه بروید.
با استفاده از لوله دروازه را باز کنید و با شیرفلکه آب تانکر را خالی کنید.حالا میتوانید از نردبانها بالا بروید.در مسیر دروازه8 خون را از کنار دیوار بردارید.
با استفاده از فلکه دروازه8 را باز کنید.اول زنی که همراه شماست میرود و بعد باید الکس به او کمک کند وخود به دروازه 4 برود.وقتی به دروازه 4 برگشتید Elleآن را باز میکند.
داخل شوید و دشمنها را از بین ببرید.در مسیر بعد از دروازه4 مهمات را از لوله شکسته بردارید.مسیر را به طرف آبراه Sluice ادامه دهید.
در انتهای مسیر مهمات را بردارید.اهرم کنار چراغ را بکشید تا در کنار آن باز شود.بعد از افتادن از یک سکوی بلند به دنبال یک آلاچیق بگردید و در آنجا بازی را سیو کنید.
به سمت آبراه اصلی بروید و شیر فلکه را بچرخانید تا elle وارد شود.سه دشمنی که وارد اتاق میشوند را از بین ببرید.
وقتی تمام دشمنها را کشتید دروازه باز میشود.خطوط فاضلاب و رد خونی که از رادیوی Elle تا نردبان ادامه دارد را دنبال کنید.
از فاضلاب خارج میشوید و به خانه خود میرسید ولی راه ورود با سیم بسته شده و بعد از تماس Wheeler باید به مطب دکتر Martin Fitch بروید.
در جلوی تالار شهرداری بازی را سیو کنید
خیابانMainرا ادامه دهید تا به مطب دکتر که در نقشه مشخص شده است برسید.ابتدا یک نفر را در خیابان میبینید و او فرار میکند ،او را دنبال کنید.
در داخل مطب دکتر Health Drink را از روی پیشخوان بردارید.داخل اتاق بیماران که شبیه اتاق دختر بچه هاست شوید.
جعبه قفل روی میز آرایش را بررسی کنید(کنار عروسک) و سپس 5 پرستار را از بین ببرید.بعد از آنکه انها را از بین بردید به همان اتاقی که از آن آمدند بروید.
کلید را از روی تخت بردارید.حالا جعبه را باز کنید.به Otherworld میروید و عروسک Scarlet را برمیدارید.
از سوراخ دیوار به یک قسمت که شبیه زندان است بروید.بعد از وارد شدن به سوراخ داخل دیوار به یک راهروی بن بست میرسید
که یک عروسک در انتهای آن است.اگر آن عروسک را بررسی کنید ناگهان یک دشمن به شما حمله میکند.از محفظه هواکش پایین بپرید.
مهمات را از روی میز نزدیک آلاچیق بردارید.بعد از پریدن از روی سکو به روی پله ها به سمت یک سکوی بلند بروید.خون را از روی میز بردارید.
در مسیر جاشوا را میبینید که به سمت چپ میدود.مسیر را ادامه دهید و از سکوها پایین بپرید و از نردبان پایین بروید تا به یک منبع مواد مذاب برسید.
یک دوراهی میبینید . اول به چپ بروید.از راهروها و چندین نردبان عبور کنید.از یک شکاف و یک پروانه هواکش عبور کنید.بعدCrowbarرا از روی میز بردارید.
حالا برگردید به دوراهی و به راست بروید.الکس به مجموعه هواکشها میرسد.اهرم کنار دیوار را بکشید تا یکی از آنها از کار بیوفتد و از آن رد شوید.
از هواکش بعدی رد شوید و از شکاف عبور کنید.اهرم بعدی را بکشید.از هواکشی که روی زمین است پایین بپرید.به دو تونل هواکش که معما دارد میرسید.
باید اول برق را به هواکشهای 5 به 4 به3 به 2 و بعد برق را از 6 به 5 به 4 به 3 منتقل کنید.
هواکشهای 4و6 در تونل راست می ایستند.از آنها رد شوید و از نردبان پایین بروید تا به یک پیاده رو برسید و بازی را سیو کنید.


حالا تا انتهای مسیر بروید.از چند ورودی بگذرید و با Fitch صحبت کنید و عروسک Scarlet را به او بدهید تا مبارزه شروع شود.
شما اول باید اعضای بدنش را از بین ببرید.اول سعی کنید پاهایش را از بین ببرید.هروقت غرش کرد یعنی میخواهید حمله کند پس بیشتر دقت کنید.
وقتی به اندازه کافی به پاهایش صدمه زدید برای مدتی زمین میافتد و سریعا از فرصت استفاده کنید و به بازو وسرش ضربه بزنید تا زمانی که کلید نمایش داده شود.
در مرحله دوم مبارزه حالت غول از ایستاده به خزیدن تبدیل میشود.در این حالت سریعتر حمله میکند اما در عوض فرصتهای بیشتری هم به الکس برای حمله میدهد.
اینقدر به سرش ضربه بزنید تا بعد از چند بار نمایش کلید غول از بین برود.مطب دکتر را ترک کنید و به شهرداری برگردید.دشمنهای زیادی در خیابان میبینید بهتره با اونها درگیر نشید.
به اتاق کناری اتاق قاضی Holloway بروید و بازی را سیو کنید
در اتاق مرکزی با استفاده از کلید Founders در میز جاکتابی را باز کنید تا پله های مخفی زیر زمین پیدا شود.در انتهای پله ها خون را بردارید.در زیر زمین هر دو تونل به یک ناحیه زیر زمینی راه دارند.در داخل حفره زیر زمینی سعی کنید تا حد امکان از درگیری با پرستار ها خودداری کنید.خنجر را از روی مجموعه صفحات عجیب بردارید.الکس متوجه میشود که با آن میتواند درهای خاصی را باز کند.در حفره زیر زمینی در مخفی میان دو کتاب را با استفاده از خنجر باز کنید.تونل ها را طی کنید.هیچ دشمنی اینجا نیست در پایان راه از نردبان بالا بروید.از نردبان به مقبره Fitch در گورستان Rose Heights میبرد.با استفاده از خنجر قفل در را باز کنید و بیرون بروید.حالا در مقبره Holloway را در آنطرف حیاط باز کنید و خون را بردارید.حالا الکس میتواند از در پشتی به خانه خود برود اما بهتر است اول به منطقه وسایل اوراق بروید.در بیرون محوطه وسایل اوراق خون و مهمات را بردارید.دوباره به سمت گورستان بروید.تنها تفاوت مسیر اکنون با مسیر قبل تغییراتی در نواحی فاضلاب مانند پایین تر از سطح است که باعث میشود الکس یک انحراف جزئی داشته باشد.قبل از اینکه به طرف Founders’ Row بروید خون و مهمات را در انتهای مسیر بردارید.به سمت قبر های فامیلی بروید.با استفاده از تبر راه ورودی را باز کنید و Chrome Hammer Pistol را بردارید و بازی را سیو کنید.
در باغچه شرقی به سطح پایین بپرید و سگها را از بین ببرید.از طرف دیگر بالا بروید.بعد از رد شدن از قبرستان به حیاط پشتی خانه تان بروید.
بعد از اینکه به حیاط پشتی رسیدید به آشپزخانه بروید.با تبر ورودی اتاق غذا خوری را باز کنید.در انتهای میز غذا خوری خون را بردارید.از حیاط پشتی به زیر زمین بروید.از شکاف عبور کنید.با خنجر قفل اتاق شکار را باز کنید.
کلید اتاق زیر شیروانی را از روی میز برداریدوBluesteel Shotgun را هم از کابینت بردارید.با استفاده از کلید اتاق انتهایی راهروی طبقه دوم را باز کنید.از پله ها بالا بروید تا به شیروانی برسید.
قفسه را کنار بزنید تا در مخفی را پیدا کنید.در روی میز اتاق مخفی،معمایی وجود دارد.شما باید قطعات را طوری جا بجا کنید که تصویر کامل شود (مثل پرده ای که بالای پازل است)
یک راه این است که قطعات بالا و وسط سمت راست را در مکان تقریبا صحیح قرار دهید بعد روی دو ردیف آخر کار کنید و قطعات را به سمت چپ و راست پایین ببرید تا تصویر کامل شود.
بعد از اینکه قطعات را بطور صحیح قرار دادید یک کشو از میز بیرون میاید.نامه و نقشه را بردارید و به طبقه اول بروید.بعد از یک حمله ناگهانی به Otherworld میروید.
بعد از وارد شدن به نیمه تاریک خانه به طور خودکار وارد ورودی تالار اصلی میشوید.اول به اتاق نشیمن برگردید و بازی را سیو کنید.
در ورودی چهار قفل دارد که آنها هم به چهار معما که در اطراف خانه در پشت چهار دروازه پراکنده اند متصلند.الان سعی نکنید در را باز کنید(یک نصیحت دوستانه).
با ساتفاده از اهرمی که در ورودی تالار اصلی قرار دارد در هر بار یکی از چهار دروازه باز میشود.بدون دست زدن به اهرم به تالار طبقه دوم بروید.Cleaver را از روی کمد انتهای تالار بردارید.
در سویس بهداشتی اتاق خواب اصلی در طبقه دوم ماسک را از توی سینک و خرگوش عروسکی را از وان حمام بردارید.اهرم طبقه اول را در موقعیت اول قرار دهید.با باز شدن اولین دروازه به آشپزخانه بروید.
دشمنهایی را که از سوراخ بیرون میریزند را نابود کنید.از روی باجه خون را بردارید.ماسک را از روی باجه بعدی بردارید.در آشپزخانه یک در وجود دارد که به اتاق دوخت ودوز میرود.
دو جسدی که روی صلیبند معما دارند.برای حل معما باید روی صورت هرکدام ماسک صحیح را قرار دهید.بعد از این کار یکی از قفلهای در اصلی باز میشود.اهرم طبقه اول را تا رسیدن به حالت دوم بکشید.
با باز شدن دروازه دوم به اتاق متصل به شیروانی در طبقه دوم بروید.کمد را کنار زده و مدال را از زیر لبه باریک بردارید.مسیر را به بالای شیروانی ادامه دهید.از شکاف بگذرید تا یکسری وسیله پیدا کنید.
در انتها مهمات را بردارید.در طرف دیگر بالای پله ها از سوراخ رد شوید و مدال را از روی مانکن بردارید و از سوراخ خارج شوید.به سمت اتاق مخفی شیروانی بروید.مدال را از قفسه مدالها بردارید.
در همین اتاق یک مانکن با یونیفرم نظامی وجود دارد.با توجه به فرورفتگیهای قفسه مدالها سه مدال را روی یونیفرم قرار دهید.اگر ترتیب مدالها درست باشد یک قفل دیگر از در اصلی باز میشود.

به این صورت:
مدال Fallen Star سمت چپ
مدال Heart of Darkness وسط
مدال Vile Acts راست
هر چه بگندد نمکش میزنند *** وای از آن روزی که بگندد نمک
پاسخ
آگهی
#2
سلام
ببخشید سوالی داشتم در مورد سایلنت هیل۵
کسی می دونه اون قسمته که باید ساعت رو تنظیم کنیم رو دیوار ،روی چند باید تنظیم بشه تا در باز بشه
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان