اخطار‌های زیر رخ داد:
Warning [2] count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable - Line: 865 - File: showthread.php PHP 7.4.33 (Linux)
File Line Function
/showthread.php 865 errorHandler->error




 


امتیاز موضوع:
  • 4 رأی - میانگین امتیازات: 4
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

~ بـیـوگـرآفـے بـآزیـگرآטּ تُـرڪـے ~

#1
~ بـیـوگـرآفـے بـآزیـگرآטּ تُـرڪـے ~

با سلام (:

اگه به بازیگر هآی ترکی علاقه دارید میتونید بیوگرافی هاشون رو اینجا ببینید (:

اگر هم بیوگرافی یه بازیگر تُـرکـی رو داشتید میتونید بزاریدش تو همین تاپیک ._.*

با تشکر (:


بیوگرافی Fαrαн Zeyɴep Aвdυllαн

~ بـیـوگـرآفـے بـآزیـگرآטּ تُـرڪـے ~

وی متولد۱۷ اوت سال ۱۹۸۹ استامبول ترکیه است.

مادر او بوسنیایی و پدرش از ترک نشینان عراق است.او دوران دبیرستان را در دبیرستان سنت میشل در استامبول گذراند تا زمانی که به دلیل کار پدرش تمام خانواده به لندن نقل مکان کردند.

وی در طی تحصیل در دانشگاه در اپرایی در ترکیه در سال ۲۰۱۰ بازی کرده بود.وی در فیلم اردوغان Yilmaz در Kelebeğin Rüyası(“رویای پروانه ظاهر شد “) که توسط وزیر ترکیه فرهنگ و گردشگری به عنوان فیلم نامزد ترکیه برایمراسم اهدای جوایز اسکار ۲۰۱۴ انتخاب شد.

در سال ۲۰۱۴ در کنار کیوانچ تاتلیترکدر اپرا ترکیه کورت بازی کرد. در همان سال او نیز در فیلم ترکیه بی Küçük Eylül Meselesi بازی کرد.


بیوگرافی Yαɢмυr Tαɴrιѕevѕιɴ

~ بـیـوگـرآفـے بـآزیـگرآטּ تُـرڪـے ~

یاگمور تنریسوسین ( Yagmur Tanrisevsin ) بازیگر نقش ملیس در سریال ترکیه ای ” در انتظار آفتاب ” متولد ۲۴ آگوست ۱۹۹۰ ترکیه است .

این بازیگر زیبای ترک از رشته سرامیک دانشکده هنرهای زیبای استانبول فارق التحصیل شده و سپس به زادگاهش ( مرمره ) برگشته و در آنجا با ارائه کارهای هنری منحصر به فرد مشهور شده .

ملیس در سریال در انتظار آفتاب

او معتقد است باید از تجمع در استانبول خودداری کرد و به شهر های دیگه ترکیه هم توجه داشت .

اولین سریالی که یاگمور در آن بازی کرده سریال ” فریحا ” هست . ( Feriha ) . پس از بازی در آن سریال به خاطر چهره فتوژنیکش مشهور شد و بازی در نقش ملیس برای سریال ” در انتظار آفتاب ” به وی پیشنهاد شد .

ملیس در سریال در انتظار آفتاب

یاگمور در سریال ” در انتظار آفتاب ” با هانده دوغان دمیر و کرم بورسین و اسماعیل اگ ساسماز هم بازی است .

بیوگرافی нαzαl ĸαyα

~ بـیـوگـرآفـے بـآزیـگرآטּ تُـرڪـے ~

هازل کایا در یک خانواده طبقه بالا در شهر غازی عینتاب در ۱۰ اکتبر ۱۹۹۰ به دنیا آمد. او در یک دبیرستان ایتالیایی در استامبول درس خواند و در سال ۲۰۱۰ فارغ التحصیل شد. او هم اکنون در استامبول درس می خواند. پدر و مادرش (هر دو وکیل) وقتی او هفت ساله بود از هم جدا شدند. او به عنوان یک کودک هفت ساله که ویولن و باله می آموخت به دنیای هنر وارد شد. او همچنین عاشق تانگو است و دوست دارد تمام مهارت هایش را افزایش دهد. او به زبان ترکی ( زبان مادری) صحبت می کند و همچنین انگلیسی روان وایتالیایی ( پیشرفته) ، فرانسه (پیشرفته) و او در حال یادگیری زبان چهارمش ، آلمانی ، است.

فریحا, عکس فریحا, سریال فریحا

اطلاعات دیگر

قد: ۱.۵۸ م

وزن: ۵۵ کیلوگرم

رنگ چشم : سبز

رنگ مو : قهوه ای موجی


بیوگرافی çαğαтαy υlυѕoy

~ بـیـوگـرآفـے بـآزیـگرآטּ تُـرڪـے ~

اسم بازیگر نقش امیر çağatay ulusoy در سریال فریحا است که در زندگی واقعی اش او بیشتر یک مدل است. سریال فریحا محصول ۲۰۱۱ یعنی سه سال پیش است .


او دو فصل در این سریال درخشید از او دعوت کردند که در فصل سوم سریال هم بازی کنند اما این سریال به دلیل افت مخاطبانش در سال ۲۰۱۲ متوقف شد.
عکس و بیوگرافی امیر بازیگر ترک سریال فریحا

عکس و بیوگرافی امیر بازیگر ترک سریال فریحا

یکی از دلایل افت این سریال این بود که هزال کایا دیگر در سریال بازی نکرد و قرار بود کس دیگری بازی کند که این به مذاق مخاطبان خوش نیامد.

در سال ۲۰۱۳ خبر اعتیاد چاغتای و دستگیری او مثل بمب در ترکیه صدا کرد او در مقابل جراید و تلویزیون اعلام می کرد که او مواد مصرف می کرده تا از افسردگی ای که به خاطر شکست سریال در انتهای فصل دو و فصل سه به ان گرفتار شده بود نجات پیدا کند. این سریال هر شب ساعت ۲۱ از فارسی وان پخش می شود و ساعت تکرار آن نیز روز بعد ساعت ۱۵ می باشد.
~ بـیـوگـرآفـے بـآزیـگرآטּ تُـرڪـے ~
پاسخ
 سپاس شده توسط кσѕαя ، ❀இℬℯѕ✟♚ℊⅈℛℒஇ❀ ، atena2015 ، an idiot ، negin2000 ، -м α є ∂ є- ، Ƒαкє ѕмιƖє ، داش گلاد ، First Star ، سوگولی ، Δ.н.ο.υ.я.Δ ، [χσℓσνєѕтєя] ، ِ^ـ^ ، Ⓐⓗⓜⓐⓓ Ⓡⓔⓩⓐ ، Mไ∫∫ ∫MΘKξЯ ، Meteorite ، PįŋK ĞįŘł ، ~ CrAzY HuMaN ~ ، *tara* ، 4amir4 ، ḲℑℳℐÅ ، .مانیا مانیا ، # αпGεʟ ، ⓩⓐⓗⓡⓐ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

پیام‌های داخل این موضوع
~ بـیـوگـرآفـے بـآزیـگرآטּ تُـرڪـے ~ - ρѕуcнσραтн - 05-01-2015، 14:38

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  ~ بـیـوگـرآفـے ڪـآریـسـمـآ ڪآپور ~

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان