امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

5 ماسک خانگی برای روشن سازی پوست و تیرگی دور چشم

#1
مطلب قبلی که در مورد تیرگی دور چشم و علت های اصلی اون صحبت کردیم، گفتیم که علت های زیادی میتونه باعث این مسئله بشه. مثل وراثت، کم خونی، تغذیه و …. تیرگی دور چشم مشکل خیلی حادی برای پوست نیست و بیماری خاصی به حساب نمیاد، ولی چون کبودی دور چشم در ظاهر فرد تاثیر گذار هست درمانش مهم خواهد بود. در این مطلب روش های خانگی برای بهبود تیرگی های دور چشم رو پیشنهاد میدیم که استفاده مداومشون موثر خواهد بود.

روغن بادام برای بهبود سیاهی دور چشم
روغن بادام یک عنصر طبیعی بسیار موثر و عالی برای پوست ظریف و حساس دور چشم هست. استفاده منظم از روغن بادام به کمرنگ شدن تیرگی های دور چشم بسیار کمک میکنه. همچنین استفاده از روغن های حاوی ویتامین E میتونه در بهبود کبودی دور چشم موثر باشه.

بهتره قبل از خواب، کمی از روغن بادام رو روی پوست دور چشمتون ماساژ بدید و بعد به رخت خواب برید. صبح روز بعد هم با آب سرد صورتتون رو شستشو بدید. این روش رو هر شب تکرار کنید تا تیرگی دور چشم شما کمرنگ بشه.
خیار برای کبودی دور چشم
خیار یک روشن کننده طبیعی پوسته. همچنین باعث جریان خون در رگ های زیر پوست میشه که میتونه به روشن شدن تیرگی دور چشم کمک میکنه.

خیار تازه رو به ضخامت 3-4 میلیمتری برش بزنید و به مدت 30 دقیقه در یخچال بذارید. بعد از یخچال خارج کنید و به مدت 10 دقیقه روی چشمتون و قسمتهای تیره اطراف چشم بذارید تا اثر روشن کنندگیش رو ببینید. این کا رو باید دو بار در روز و حداقل برای یک هفته به طور مداوم تکرار کنید.
از گلاب برای روشن سازی پوست استفاده کنید
گلاب دارای عناصر باور نکردنی برای مراقبت و تقویت پوست هست. همچنین تاثیر آرامبخش و تسکین دهنده داره. همچنین مثل خیار یک قابض ملایم هست که میتونه به بهبود تیرگی های دور چشم کمک کنه. برای استفاده از گلاب به این صورت عمل کنید که پد تمیزی رو به گلاب آغشته کنید و رو پلکتون به مدت 10-15 دقیقه قرار بدید. این کار رو هم دو بار در روز و به مدت حداقل یک هفته تکرار کنید.
سیب زمینی خام برای رفع تیرگی های دور چشم
عوامل سفید کننده طبیعی موجود در سیب زمینی میتونه به روشن شدن کبودی دور چشم کمک کنه. برای این کار یک سیب زمینی خنک رو رنده کنید و آبش رو بگیرید. پنبه رو در آب سیب زمینی خام فرو ببرید و روی پلک بسته خودتون بمالید. به طوری که تمامی قسمتهای تیره رو پوسس بده. اجازه بدید آب سیب زمینی 10-15 دقیقه روی پلکتون باشه و بازش نکنید. بعد با آب سرد شستشو بدید. این کار رو هم یک یا دو بار در روز و حداقل برای یک هفته تکرار کنید.

گوجه فرنگی یک روشن کننده طبیعی برای تیرگی های پوست
گوجه فرنگی هم برای روشن کردن پوست و بهبود لک ها و تیرگی های پوست بسیار موثره. یک قاشق غذاخوری آب گوجه فرنگی رو به همراه نصف قاشق چایخوری آب لیمو مخلوط کنید.این مخلوط رو به آرامی روی قسمتهای تیره پوستتون قرارز بدید و حدود 10 دقیقه بعد با آب ولرم رو به خنک شستشو بدید.
همچنین نوشیدن آب گوجه فرنگی میتونه بسیار موثر باشه. یک لیوان آب گوجه فرنگی رو با چند برگ نعنا و و یک قاشق آبلیمو و نمک ترکیب کنید و در همون زمان میل کنید. این ترکیب بعد از گذشت زمان کوتاهی خاصیتش رو از دست میده. با نوشیدن این نوشیدنی یکی دو بار در طول روز نه تنها پوست بسیار عالی خواهید داشت، چراکه برای پیشگیری از بسیاری از بیماری ها و سلامتی بسیار موثره.
5 ماسک خانگی برای روشن سازی پوست و تیرگی دور چشم 1
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  درمان خانگی کیست مویی دنبالچه + بهترین روشهای تخلیه در خانه
  7 درمان خانگی کیست مویی با استفاده از داروهای گیاهی موثر
  آیا درمان خانگی فیستول با گیاهان دارویی واقعیت دارد؟
  درمان های خانگی برای سردرد های سینوسی
  درمان خانگی کک و مک ؛ از بین بردن کک و مک با کمک طب سنتی و خانگی
  شقاق یا ترک سینه؛ از درمان های خانگی و گیاهی تا درمان های پزشکی و دارویی
  نحوه عملکرد دستگاه اکسیژن ساز خانگی
  راز اندام لاغر و پوست صاف چینی ها
  زیبا سازی صورت با 3 حرکت
  ترفند بیرون کشیدن خار کاکتوس از پوست و ...

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان