امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

پسر درخشان

#1
پسر درخشان ما
گزارش گر این کلمات رو برای کیوجونگی استفاده کرد ^ ^ خب، همه می شناسیمش و بهش افتخار می کنیم، چنین پسر گرم و مهربونی پسر درخشان 1

(ای کوفتتون بشه -__- )
[size][font]
[/font][/size]
مقاله مصاحبه اختصاصی PClady با اوپای گرم کیم کیو جونگ
[size][font]
[/font][/size]
خواننده مرد کره ای، کیم کیو جونگ، عضو گروه آیدل های مرد دبل اس ۵۰۱ که به طور رسمی کارش رو در ۸ ژوئن ۲۰۰۵ با برنامه ای  موزیک تنک که همکاری بین کی ام تی وی و ام نت بود، آغاز کرد! محبوبیت زیادی در کره جنوبی، ژاپن و آسیا بدست آورد. در سال ۲۰۱۱ موزیکال گونگ بعنوان شاهزاده لی شین ایفای نقش کرد، بلیط های جایگاه ویژه اون فقط در ۶ دقیقه به فروش رفت، که این فروش بلیط عالی اشتیاق زیاد به او رو نشان می دهد. همچنین بازی فوق العاده ای در سریال«نجات خانم گو بونگ شیل» در سال ۲۰۱۱ از خود به نمایش گذاشت. اولین آلبوم تکی او « turn me on» در ۲۷ سپتامبر ۲۰۱۱ منتشر شد. فنکلاب رسمی اش به نام ThanKYU تاسیس شد و در ۲۳ ژولای ۲۰۱۲ داوطلب خدمت سربازی شد.
[size][font]
[/font][/size]
 درخشش توانایی های یک پسر کره ای رو در طی این مصاحبه حس کردیم، خارج از زمان عکسبرداری و مصاحبه هم، می تونید حس قوی از درخشش رو در این پسر حس کنید، در کنار پاسخ به همه سوالات از تدوینگر، کیم کیو جونگ همچنین او اس تی سریال رو برای اولین بار خواند، می خواهید گرمای تابش رو در این زمستان حس کنید؟ زود بیاید و نگاهی به حس درخشش “کیو کیو جونگ” خورشید کوچک بندازید.
[size][font]
[/font][/size]
:|||||
[size][font]
[/font][/size]
۱: به ما بگین سئول از دید شما چطوریه؟
پ: برای من، سئول زنده ترین شهر در کره ست، برای همین می تونین بگین که سئول یکی از شلوغ ترین شهر هاست. مردم زیادی با خاطرات زیبایی از این شهر وجود دارن.
[size][font]
[/font][/size]
۲: به دوستان خارجی تون توصیه می کنید در سئول کجا برن؟
پ: توصیه می کنم اینسادونگ و ایتاون رو توصیه میکنم، اینسادونگ جایی است که هر کسی میتونه فرهنگ رسمی، پیش زمینه ها، غذا و.. رو ببینه. مکانهای منحصر به فرد جالب زیادی هست. در کنار این، ایتاوون هم مکانی ارزشمند برای بازدید است که خارجی ها میتونن هر جا ببینن. غذاهای خارجی در همه خیابان ها و کوچه ها پیدا می شن، میتونه بعنوان کشور خارجی در دل سئول عنوان بشه.
[size][font]
[/font][/size]
۳: غذای مورد علاقه شما چیه؟ وقتی دوستانتون به سئول میان اونارو چی مهمون می کنین؟
پ: برای هر فصل عذاهای مختلفی در سئول وجود داره، برای حالا که هوا نسبتا سرده، ماهی کپور با نان شیرین پهن(붕어빵 یا تایاکی) دوست دارم و وقتی هوا گرمه، نودل های سرد سفارش می دم.
[size][font]
[/font][/size]
۴: همونطور که ما می بینیم، مرد یا زن، همگی رنگ و چهره خوبی دارن، رازی وجود داره که شما بتونین به ما بگین؟
من معمولا پیش متخصص پوست می رم، اما می خوام سونا رو توصیه کنم، چون می تونین سم زدایی کنید و از شر سلولای پیر بدنتون خلاص شین. برای همین من سه روز یکبار برای مدیریت پوستم به سونا میرم، هر کسی می تونه اینو امتحان کنه.
[size][font]
[/font][/size]
در حال حاضر، خیلی از مردم می خوان برای تغییر چهره به سئول بیان، چه پیشنهادی دارین؟
پ: در سئول، دخترای زیادی به مانیکور علاقه دارن. می تونین توی خیابون دخترایی رو با مانیکور های منحصر به فردی ببینین که واقعا خوشگل به نظر می رسن :|. اگر اومدین سئول، دخترا می تونن مانیکور رو امتحان کنن. برای پسرا، آرایش موی منجصر به فرد رو امتحان کنن، مهم ترین اصل اینه که خودتون دوسش داشته باشین. هر کس می تونه بیاد و مدلی که بهش میاد رو  انتخاب کنه .
[size][font]
[/font][/size]
۶: قبلا چین بودین؟ شهری هست که دوست داشته باشین برین جایی که دوست داشته باشین؟
پ: در گذشته چند باری برای اجرا چین بودم، اما در حال حاضر حدود ۳ ساله که چین نرفتم. واقعا دوست دارم کینگداو رو ببینم چون دوست دارم کباب گوشت گوسفند، هات پات( Big Grin) بخورم و همچنین نوشیدنی آبجوی کینگدائو. شنیدم گوشت گوسفند برای پوست خوبه، این اواخر برای کباب گوسفند و آبجوی کینگدائو دوبار در هفته می رم.
[size][font]
[/font][/size]
۷: برنامه ای نداری در آینده به چین سفر کنی؟
پ: دوست دارم به زودی به چین برم، دلم میخواد طرفدارای چینی رو ببینم. در حال حاضر در حال فیلمبرداری سریال «لطفا کمکم کن» هستم، بعد از اون آماده میشم به موسیقی بپردازم
[size][font]
پس دوستان تنکیو باید منتظر آهنگ های جدید 
از اوپا باشیم!:cool:
[/font][/size]
Tongue
پاسخ
 سپاس شده توسط hyun joong
آگهی
#2
سلام عزیزم.Heart
این جا نباید ارسال کنی.Sad
اینجور ارسالهاتو بیار قسمت اسیای شرقی.Big Grin
اینجا کسی کره رو نمیدوستهSadSad
بیار اونجا ما خودمون سپاسو نظر میدیمBig GrinBig GrinHeart

پسر درخشان 1

پسر درخشان 1






پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان