امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

آبشار دودوزن

#1
براي دسترسی باید از شفت به روستاي احمدسر گوراب ، روستاي شالماء،سفید نرگس ،بازارچه علیسرا، بقعه آقا سید کاس و آقا سید رضی و سیاه نرگس بگذریم ، . بعد از سیاه نرگس به روستاي خرم کش می رسیم،

در مسیر همچنان رودخانه زیبا را همگام با خود می بینیم که از آبشار زیباي دود وزن خرم سرچشمه می گیرد. در 2 کیلومتري روستاي توسه، روستاي توریستی و زیباي خرم کش وجود دارد که 700 متر بعد از آن به تابلویی می رسیم که روي آن نوشته شده است 800 متر با آبشار دود وزن خرم ( 500 متر مانده به آبشار)

بعد از طی 300 متر به انتهاي مسیر ماشین رو می رسیم که پلی مابین این دو مسیر (خاکی و ماشین رو و مال رو) قرار دارد، بقیه مسیر تا به آبشار درحال ساخت و بازسازي می باشد. به محدوده خرم ، خرم کش و اطراف سیاه مزکی می گویند . این منطقه حالت ییلاقی دارد . پنیر آن معروف است.


روستاهاي خَرَم وخَرَم کَش از جمله روستاههاي بسیار زیبا و جذاب شهرستان شفت می باشد . این منطقه که در ناحیه کوهستانی سیاهمزکی قرار دارد . داراي پوشش جنگلی انبوه ، چشمه هاي آب ، رودخانه پر آب و خروشان ، هواي خنک در بهار وتابستان است .

روستاههاي این مسیر نیز آباد و پر رونق بودند در خرم و خرم کش مغازه هاي زیادي وجود دارد . چند باب کبابی محلی ، قهوه خانه ، فروشگاه مواد غذایی و میوه ، فروشگاههاي محصولات دامی به خصوص پنیر و عسل ، مسجد بزرگ وپررونق و روستایی پرجمعیت دارد. در ایام تعطیل و آخر هفته این محور مملو از جمعیت می شود.

آبشار دودوزن 1
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان