امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

کارهای خیر لیونل مسی سری اول

#1
Heart 
1-لیونل مسی از طرح خود برای کمک به مردمان مناطق روستانی برخی از کشورها مانند برمه , الجزایر و تونس در سال ۲۰۱۶ نیز صحبت کرد . مسی گفت به مردمان مناطق روستایی این کشورها در زمینه ی بهداشت کمک خواهد کرد و حدود ۲ میلیون نفر تحت حمایت بنیاد خیریه ی مسی قرار خواهند گرفت .
افرین به تو بهترین بازیکن تاریخ که با وجود اینهمه شهرت و ثروت مثل بعضیا به خودت مغرور نشدی و همچنان به کارهای خیر و کمک به مردم فقیر ادامه میدی واقعا که تو یک فرشته هستی کارهای خیر لیونل مسی سری اول 1
کارهای خیر لیونل مسی سری اول 12-هفته پیش خبر جالبی درباره لیونل مسی منتشر شد.
این که وی به همت یک بنیاد خیریه با ۳۰ کودک بیمار دیدار کرده و آنها را خوشحال کرده است.
دیدار با لیونل مسی می تواند طرفداران یک رویا باشد. اما مسی که دیدنش به این راحتی ها هم نیست این ۳۰ کودک را در حالی دید که یونیسف این دیدار را میسر کرد و ۳۰ کودک با بیماریهای خاص به بارسلونا سفر کردند و در تمرین بارسلونا حاضر شدند و مسی را دیدند و حسابی کیف کردند و روحیه گرفتند.
مسی با همه آنها صحبت کرد و عکس انداخت و به آنها امضا داد تا نشان دهد که یک ستاره تمام عیار است.
3-
لیونل مسی بهترین بازیکن جهان نه تنها در فوتبال می درخشد بلکه کارهای خیریه اش هم زبانزد خاص و عام هست و همه مردم جهان و عاشقانش و حتی دشمنانش هم خوب می دانند که مسی در زمینه امور خیریه هم مثل فوتبال می درخشد. چندی پیش آماری از منتشر شد که اعلام شده بود هیچ بازیکنی در جهان به اندازه مسی در کار خیر فعالیت ندارد. مسی به جای ولخرجی و خوشگذرانی به تیپ و ظاهرش می رسد و خلاصه اینکه بیشتر وقتی که دارد را صرف کارهای خیریه می کند.
به همین دلیل بنیاد خیریه ای به نام لیونل مسی تشکیل داده و کارهای خیریه انجام می دهد. به عنوان مثال چندی پیش وی مبلغ ۱۰۰ هزار دلار به یونیسف مکزیک کمک کرد تا این وجه صرف رشد و پرورش نوجوانان و جوانان مکزیکی شود چرا که شنیده بود آمار ترک تحصیل در این کشور بالاست و برای جلوگیری از ترک تحصیل نوجوانانی که برای گذران زندگی مجبور به کار کردن می شوند چنین کمی کرده بود.
بنیاد خیریه مسی را هم افرادی خیر تشکیل می دهند که با کارهای خیریه آشنایی ویژه ای دارند.اگر همان ماجرای مکزیک را بررسی کنید به آمار جالبی می رسید و آن کمک مسی به ۱۳۱۸۰۰۰ نوجوان و جوان مکزیکی است که برای رشد و پیشرفت هرچه سالم تر خود کمکهایی دریافت کردند که این کمک‌ها به صورت بهبود شرایط تحصیلی وکاهش ترک تحصیل آنها بود.
وصدها کار خیر دیگه که بازم میزارم مسی بهترینهHeart
به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از ماركا، ليونل مسي به همراه ميليتو و الساندرو روسل، مديرعامل باشگاه بارسلونا براي كمك به كودكان سرطاني بستري در بيمارستان مركزي بارسلونا راهي اين مركز درماني شدند اما با حضور تعداد زيادي از خبرنگاران و عكاسان داخلي و خارجي مواجه شده و جا خوردند. گويا مدير بيمارستان كه از كار خير اين افراد با خبر شده نخواسته كه اين عمل بدون بازتاب خبري باشد. باشگاه بارسلونا مبلغ 3 ميليون يورو به اين بيمارستان كمك نقدي و ليونل مسي شخصا مبلغ 40 هزار يورو از حساب خود به حساب بيمارستان واريز كرده است. كودكان بستري شده در اين بيمارستان از دست ميليتو و مسي هدايايي را دريافت و روز بسيار شاد و به يادماندني را سپري كردند. - See more at: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://farsnews.com/newstext.php?nn=8910200681#sthash.kWOwG5mD.dpuf
پاسخ
 سپاس شده توسط zahra HA
آگهی
#2
آفرین به مسی
پاسخ
#3
(24-12-2014، 17:05)alliiii نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
آفرین به مسی
هم مسی هم رونالدوSmileWink
حالا که صلح شد آفرین به هر دوتاشون
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  لیونل مسی نه، سیتی در مسیر جذب یک ستاره بزرگ (عکس)
  شبی که کریس رونالدو، لیونل مسی شد! (عکس)
  پیشنهادی دیوانه وار برای لیونل مسی! (عکس)
  لیونل مسی، در مرز انفجار! (عکس)
  لیونل مسی؛ یک قدم تا 1000 تایی شدن!
  افشاگری جالب از رابطه گریزمان و لیونل مسی!
  چه‌طور جرات می‌کنید بد لیونل مسی را بگویید؟!
  هتل ماه عسل لیونل مسی
  مقصد بعدی لیونل مسی پس از بارسا = هالیوود
  دو بازی مهمی که لیونل مسی از دست خواهد داد

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان