امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

بیوگــرافـــی آرادآریـــآ

#1
بیوگــرافـــی آرادآریـــآ 1


آراد در سن ۱۵ سالگی سلفژ رو به صورت خیلی‌ مختصر شروع کرد و در همون سال ساز مورد علاقشو یعنی‌ ویولن رو خریداری کرد اما با شروع سال تحصیلی‌ و مدرسه دیگه فرصتی برای رفتن به کلاس به صورت جدی رو پیدا نکرد…
در سن ۱۶ سالگی ویولن رو به صورت جدی زیر نظر استاد حمید کاظمی شروع کرد،همزمان با کلاس ویولن دوره‌های سلفژ تخصصی و تئوری موسیقی رو هم گذرند و بعد از مدتی که با اصول و قواعد موزیک آشنا شد و همچنین رسیدن به  انعطاف انگشت‌ها به صورت نسبی‌،ساز گیتاررو هم خودش و بدون استاد شروع به یادگیری کرد.

در سن ۱۷ سالگی ابتدای همکاری او با ارکستر نیما به عنوانه ویولن ۱، که یک گروه ارکستر ۶۰ نفری بودند ، بود.

پس از متلاشی شدن ارکستر نیما،آراد در سن ۱۸ سالگی به گروه کُر آنها پیوست.


در هم سالها علیرضا پور رضا که  همکلاسی او در کلاسهای سلفژ و تئوری موسیقی اش بود،از او برای ضبط استودیوییِ ویولن برای گروه کاویان دعوت کرد.


پس از آشنایی با گروه کاویان همکاری آنها تا یک سال و نیم ادامه پیدا کرد و آراد به همراه گروه کاویان اجراهای زیادی رو در مشهد و نقاط دیگه ی کشور برپا کردند که در آن زمان آراد تنها به عنوانه ویولنیست ، با گروه همکاری داشت و نه خواننده!!!!!

آراد از لحظه ای که وارد عرصه موزیک شد همواره ،رویای ساخت موزیک رو در سر می پروروند،و در سن ۱۹.۵سالگی  پس از کسب تجربه در گروه کاویان به فکر تحقق این رویای دیرین افتاد و اولین آهنگ خود رو به نامه “قفس سکوت” ساخت و تنظیم کرد.


در همین زمان نیز در تهران ، کلاس‌های هارمونیک رو با "کامبیزروشن روان" گذروند و در سن ۲۰ سالگی آراد تونست اولین آلبوم خود را جمع آوری کُنه!!!


در این آلبوم آرون بردار کوچکتر آراد در دو تراک “همه چیز و همه کس” و “حسرت”  به همراه آراد خوند…..و نیز در طی ساخت پروژه از ابتدا تا انتها در کنار او صاحب نظر و ایده بود..


آراد آلبوم "همه چیز و همه کس"رو به وزارت ارشاد بُرد،اما ۴ سال طول کشید تا این آلبوم مجوز پخش بگیره..

شاید از بین موانع که بر سر راه گرفتن مجوز برای شعرو آهنگ وجود داشت ،خنده دار‌ترین نکته رو که خود آراد به اون همیشه اشاره می‌کنه…. تاکید جناب آقای عبدل جبّار کاکایی برای تغییر شعر،آهنگ "همه چیز و همه کس" در اون قسمت از شعر که میگه: “پاک و‌ ساده” بود  !!!!! که به نظر آقای کاکایی و یکی‌ دیگر از پیران شعر و ادب در شورای شعر، وقتی‌ این جمله ( پاکُ ساده ) رو از روی کاغذ میخوندند  بد شنیده میشد!!!!


سر انجام با کمک "حسین آهی"که عضو منصفه ، شورای شعر بود ، آلبوم موفق به کسب مجوز شد….!!!!

به قول آراد باید بدونید حتی "کاور‌های آلبوم" هم زیر ذره‌بین بررسی‌ می شن که مبادا یقهٔ ی خواننده زیاد باز نباشه!!!


و آلبوم “همه چیز و همه کس” در سال ۸۷ به بازار اومد!

اما زمانی‌ که دیگه خیلی‌ از تولد اثر می گذشت و حتی نوع خوندن و موزیک و تنظیم آراد هم تغییر کرده بود…

و به گفته ی خود آراد این ۴سال باعث شده بود که دیگه ذوقی نسبت به اون آلبوم نداشته باشه و همچنین تکنیک های ساخت و تنظیم موزیک در این ۴ سال شتاب زیادی گرفته بود و این مساله باعث میشد که نوآوری هایی که آراد در ساخت اون آلبوم به کار برده هیچ کدوم دیده نشه!!!!

با همهٔ این مشکلات!!!آراد شاهد فیدبک خوبی‌ بعد از پخش این آلبوم بود…و همچنین دو کار “همه چیز و همه کس” و “عطر تو”  کارهایی بودند که شنیده شدند!!


بعد از پخش آلبوم،بخاطر لمس مشکلات کار مجازاز نزدیک و همچنین سرد شدن از مارکت داخل ایران ، دیگه روحیه کار کردن برای خودشو نداشت ، اما با این وجود تو این مدت هم بیکار نبود وبه سفارشات دیگران که شامل ساخت موزیک ، تنظیم و نوازندگی بود می پرداخت …دلیل نداشتن موزیک ویدئو هم در اون   ۴سال ، جلوگیری از ایجاد هر گونه سد بر سر راه مجوز میدونست!


آراد بعد از اینکه شرایط کار دوباره رو به لحاظ روحی‌ پیدا کرد چند تا از ملودی رو که تو سه ساله اخیر  به ذهنش رسیدو بود شروع به تنظیم کرد..


و اینجا نقطه شروع کارهای به زبان انگلیسی‌ آراد و همچنین تنظیم‌های حرفه ای او بود…


اولین کار آراد به زبان انگلیسی “We Are Not Alone “ نام داره که یک موزیک  به سبک راک محسوب می‌شه. وLyric  این کار متعلقه به “کاوه آفاق” هست.


" We Are Not Alone “ نقط شروع همکاری آراد و کاوه به صورت مشترک بعد از آشنایی اونها در کاویان بود…



در بَک وُکال “We Are Not Alone “  ، "کاوه،آرون وهمچنین پویاثابتی" هم میخونند…و به نظر من و تمام اطرفیان آراد این یک کار کم نظیر و شنیدنیست …. و دلیل پخش نشدنش تا این لحظه این هستش که خود آراد اونو سکوی پرتابی میدونه برای خودش و برای وارد کردنش به مارکت موزیک و برنامه های‌ خاصی‌  که تو ذهنش داره!


تجربهٔ خوب  "We Are Not Alone “ باعث شد که آراد و کاوه به فکر یک کار مشترک دیگری بیفتند ..


آنها کار  “While My Guitar Gently weeps” بیتلز رو تنظیم کردند و باهم خوندند،و این کار  releaseشد و این اولین کار دو صدا اِی آراد و کاوه بود…


آراد آهنگ دیگه هم قبل از  “While My Guitar Gently weeps” به نامه “rising” ساخته بود که بعد از

 “While My Guitar Gently weeps”پخش شد.


در حال حاضر آراد چند تراک انگلیسی رو جمع آوری کرده که شعر‌های اونها توسط آرون گفته شده و در همچنین آراد در حال مکاتبات با کمپانی‌های خارجی‌ جهت پخش این آثار هستش.

بیوگــرافـــی آرادآریـــآ 1

بیوگــرافـــی آرادآریـــآ 1

بیوگــرافـــی آرادآریـــآ 1
پاسخ
 سپاس شده توسط Nυмв ، یاسی@_@ ، DAZZLING BOY
آگهی
#2
اوی جون Tongue  آرادیییی
پاسخ
 سپاس شده توسط Interstellar
#3
خوشکله ها
بیوگــرافـــی آرادآریـــآ 1
پاسخ
 سپاس شده توسط Interstellar
#4
و من همچنان این بشرو عاشقم بی نهایت Blush Heart
پاسخ
 سپاس شده توسط Interstellar


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان