امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

«رعنا آزادی‌ور»در نقش«همسر ابولهب»

#1
«رعنا آزادی‌ور»در نقش«همسر ابولهب» 1
به گزارش دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سينماخبر ،آزادی‌ور بازیگر سینما درباره فعالیت‌های اخیر خود در سینما و حضور در سی و سومین جشنواره فیلم فجر گفت: من در این دوره با فیلم «محمد (ص)» به کارگردانی مجید مجیدی در بخش خارج از مسابقه جشنواره فیلم فجر حضور دارم و علاوه بر این هم در فیلم‌های سینمایی «داره صبح می‌شه» به کارگردانی یلدا جبلی، «خانه دختر» به کارگردانی شهرام شاه‌حسینی و همچنین فیلم سینمایی «این سیب هم برای تو» ایفای نقش کرده ام که هر سه متقاضی حضور در جشنواره فیلم فجر امسال هستند. 
 
وی درباره فیلم سینمایی «محمد (ص)» و نقش خود در این اثر گفت: من در این پروژه بزرگ نقش جمیله همسر ابولهب را بازی کردم و فکر می‌کنم با توجه به شرایط ، این فیلم نه تنها برای من به عنوان بازیگر بلکه نقطه عطفی در این نوع کارها برای سینمای ایران خواهد شد. این فیلم از کارگردانی و فیلمبرداری بسیار خوبی برخوردار است. با اینکه فیلم را بصورت کامل ندیدم، اما براساس روند کار فکر می‌کنم از همه نظر تجربه متفاوتی در سینمای ایران رقم خورده است. 
 
بازیگر فیلم سینمایی «درباره الی» با اشاره به حضور جوانان در جشنواره فیلم فجر امسال گفت: به نظر من فعالیت جوانان فیلمساز به شدت در کلیت این هنر در کشور تاثیر خواهد داشت، چون بسیار جوان های خوش فکر و با استعدادی مشغول به کار هستند و ضمن اینکه تکلیف خود را می دانند، قاعده و اصول سینما را نیز بخوبی می شناسند و با توجه به کارگردانان جوانی که من با آنها همکاری کردم، معتقدم که اگر بدون مشکل به راه خود ادامه بدهند آینده روشن‌تری در انتظار سینمای ایران است. 
 
آزادی‌ور درباره فیلم سینمایی «خانه دختر» گفت: فیلمنامه خوب این فیلم را پرویز شهبازی نوشته بود و من هم فیلمنامه و هم نقش را به شدت دوست داشتم. از طرفی نکته شاخصی که در عملکرد شهرام شاه‌حسینی وجود داشت این بود که با تمام انرژی و نگاه مثبت، پس از سال‌ها عزم کرده بود که یک اثر خوب بسازد و در اصل به دغدغه و چیزی که دوست دارد برسد. به همین دلیل هم با انگیزه مضاعف کار کرد و با توجه به بخش هایی از کار که من دیدم ، اثر خوب و قابل تاملی از آب درآمده است. 
 
وی درخصوص همکاری با سیروس الوند گفت: سیروس الوند هم از کارگردانان شناخته شده ای است که سینمای مشخصی دارد. من هم نقش پیشنهاد شده را دوست داشتم. در مجموع همکاری با آقای الوند لذت‌بخش است، چون در نتیجه مسائل بسیاری را یاد می‌گیرید و تجربه های خوبی به دست می‌آورید و به نظرم برای هر بازیگر جوانی مفید است که با چنین کارگردانی کار کند. با این وجود و در شرایطی که نقش هم سخت بود، تمام تلاش خود را کردم که به بهترین نحو ممکن آن را اجرا کنم. 
 
این بازیگر سینما با اشاره به جشنواره فیلم فجر به عنوان مهمترین رویداد سینمایی کشور گفت: در این ایام سینماگران و هنرمندان ضمن اینکه گرد هم می آیند، به تبادل نظر با یکدیگر می‌پردازند و من معتقدم که اگر این جریان بدون حب و بغض و مسائل شخصی و نگاه غیرمنصفانه برگزار شود، بی‌تردید خروجی مثبتی به همراه خواهد داشت. هر چند که معتقدم که نسبت به سال‌های گذشته در شرایط بهتری هستیم. در مجموع من جشنواره فیلم فجر را به دلیل دیدار و تبادل نظر مستقیم با همکاران و اهالی رسانه دوست دارم.

منبع:سوره سينما
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  همسر ویل اسمیت به خیانت اعتراف کرد!
  کاربران فضای مجازی هشتگ آزادی بریتنی اسپیرز را داغ کردند!
  واکنش تند سوفی ترنر به صحبت های اوانجلین لیلی / اهمیتی به آزادی لعنتی شما نمی‌ دهم!
Video مایکل جاکینو از آزادی عمل خود برای آهنگسازی فیلم The Batman می‌گوید
  تام هنکس و همسر ریتا ویلسون به بیماری کرونا مبتلا شدند!
  آنجلینا جولی : همسر برد پیت بودن سخت هست
  تبریک تولد عاشقانه همسر ارسطوی پایتخت
  جشن تولد همسر آزاده نامداری در کنار دخترشان گندم (عکس)
  الناز شاکردوست همسر بازیگر انگلیسی بازی تاج و تخت شد (عکس)
  همسر «ترانه علیدوستی» هم بازیگر شد !!

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان