امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

حریفان احتمالی بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا را بیشتر بشناسید!

#1
حریفان احتمالی بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا را بیشتر بشناسید! 1

آبی و اناری ها در مرحله ی بعدی لیگ قهرمانان اروپا باید به مصاف یکی از تیمهای منچستر سیتی، یوونتوس، بازل، بایرن لورکوزن، آرسنال، شاختار و یا شالکه بروند.

مراسم قرعه کشی مرحله یک شانزدهم پایانی لیگ قهرمانان ساعت 12 روز دوشنبه پانزدهم دسامبر در شهر نیون سوییس برگزار خواهد شد. پس از آن مسابقات در ماه فوریه ادامه می یابد و بارسلونا باید به مصاف یکی از هفت تیم ذکر شده برود.



بیایید با هم نگاهی داشته باشیم به وضعیت هر یک از این تیم ها.
یوونتوس

آن ها اکنون بهترین تیم ایتالیا هستند و مدافع سه عنوان قهرمانی در سری آ به شمار می روند. ماتسیمیلیانو آلگری از بازیکنان شاخصی همچون جان لوییجی بوفون، جورجیو کیلینی و پاتریس اورا به همراه پائول پوگبا، کارلوس توز، فرناندو یورنته و کلودیو مارکیزیو بهره می برد. در حالی که پرچم دار این تیم نیز کسی نیست جز آندره آ پیرلو.

یوونتوس این فصل در گروه سختی قرار داشت. آن ها در بازی پایانی خود مقابل اتلتیکو مادرید دو راه را پیش رویشان می دیدند: صعود یا حذف از رقابت ها؛ که بستگی به نتیجه پایانی آن ها داشت. در نهایت به هر طریق ممکن این تیم دفاعی نیمه دوم را هم سپری کرد تا حریف یک تیم صدرنشین در مرحله بعد باشد. آیا این تیم بارسا خواهد بود؟

اف سی بازل

سوئیس همواره تیم های منظم و قدرتمندی را روانه مسابقات کرده است. این بار پائولو سواسا آمده است تا با وجود از دست دادن چند مهره کلیدی خود، هم در سوپر لیگ سوئیس و هم لیگ قهرمانان اروپا مزه موفقیت را بچشد. آنها با وجود از دست دادن بازیکنانی مانند شکوری و صلاح باز هم به کسب نتایج خوبشان مانند گذشته ادامه می دهند.

لیگ قهرمانان امسال برای آن ها به خوبی پیش می رود. آن ها موفق شدند در مصاف با لیورپول قدرتمند چهار امتیاز تصاحب کنند و صعود خود به مرحله یک شانزدهم نهایی را در آنفیلد جشن بگیرند. دو پیروزی برابر لودوگورتس و دو شکست برابر رئال مادرید از دیگر نتایج کسب شده توسط آن ها در مرحله گروهی این رقابت هاست.

بایرن لورکوزن

محتاط و مصمم. آن ها سال هاست در بوندسلیگا پشت سر تیم های بایرن مونیخ و بورسیا دورتموند کمین کرده اند تا با لغزش این دو تیم آن ها را مغلوب خود کنند. این فصل نیز از این قاعده مستثنا نیست؛ قرار گرفتن در رده چهارم جدول بوندسلیگا و کسب جایگاه دوم گروه C لیگ قهرمانان پس از موناکو گواهی بر این مدعاست. در این گروه تیم های زنیت سن پترزبورگ و بنفیکا به ترتیب سوم و چهارم شدند.

بهترین گلزنان این فصل لورکوزن یعنی بلارابی، کولهانوگلو و سان بازیکنانی هستند که راجر اسمیت می تواند برای پیاده سازی اهداف تهاجمی خود از آنان بهره بگیرد. اگر بدشانسی گریبان گیر آن ها نمی شد و در بعضی دقایق پایانی مانع از فروپاشی دروازه شان می شدند، اکنون فاصله ی آن ها با بایرن صدر نشین کمتر از 13 امتیازی می شد که در حال حاضر باعث تفاوت این دو تیم از یکدیگر شده است.

آرسنال

همان تیمی که هر سال این موقع شاهد حضورش در این مرحله از رقابت ها هستیم. یاران آرسن ونگر هشت بار پیاپی موفق شده اند به این مرحله راه پیدا کنند. اما این بار به همراه مهاجم سابق بارسا، الکسیس سانچز. شاید لیگ قهرمانان کورسوی امیدی باشد برای آرسنالی که در لیگ جزیره نتایج خوبی نگرفته و با 13 امتیاز اختلاف نسبت به صدر جدول در جایگاه ششم قرار دارد.

آرسنال اما در مصاف با حریفان اروپایی خود بد نتیجه نگرفته است. آن ها در مقابل تیم های اندرلخت و گالاتاسرای عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش گذاشتند و درحالی که با دورتمند بر سر صدر نشینی رقابت می کردند در نهایت به جایگاه دومی جدول بسنده کردند.

آن ها جوانان جویای نامی همچون رمزی، کازورلا، چمبرلین و اوزیل را در اختیار دارند که البته مسوت اوزیل در بند مصدومیت است. چالش بزرگ آن ها رسیدن به مرحله یک چهارم نهایی این جام می باشد، کاری که از سال 2010 به بعد هرگز موفق به انجام آن نشدند.

منچستر سیتی

در مسیر رسیدن به این مرحله آن ها دو پیروزی بزرگ و دلچسب بدست آوردند. در بازی با بایرن که حکم مرگ و زندگی را برایشان داشت با گل دقیقه پایانی آگوئرو تیم آلمانی را شکست دادند. دیگر برد آن ها به بازی با رم مربوط می شود که در نهایت با برتری 2 بر صفر منچستری ها به پایان رسید.

بارسلونا اکنون شناخت کافی از این تیم دارد. از این جهت که آن ها فصل قبل با این حریف روبرو شدند.

پیگرینی از بازیکنانی نظیر آگوئرو ( مصدوم )، کمپانی، لمپارد، میلنر، مانگالا، کلارف، داوید سیلوا، ژکو، نصری و بازیکن اسبق کاتالانها یعنی یحیی توره استفاده می کند.

شالکه 04

شالکه را شاید بتوان ناکام این مرحله در چندین سال اخیر دانست. امسال آن ها با برتری 2-1 مقابل ماریبور بالاتر از اسپورتینگ دوم گروه خود شدند.

از بازیکنان شاخص این تیم نیز می توان به بهترین گلزن آن ها تا این مرحله از رقابت ها یعنی هونتلار و سایر بازیکنان نظیر دراکسلر و مکس میر اشاره کرد که به همراه هوودس و کوین پرینس بواتنگ شیرازه ی این تیم را تشکیل می دهند.

شاختار

با وجود درگیری های سیاسی موجود در شهر دونتسک، آن ها به خوبی توانستند بر این مشکلات فایق آمده و به مرحله بعدی صعود کنند. آن ها به لطف تساوی 1-1 مقابل پورتو و کسب نه امتیاز در گروه H رقابت ها بالاتر از بیلبائو راهی مرحله یک شانزدهم پایانی شدند.

شاختار از بازیکنان توانمند اوکراینی بسیاری در ترکیب خود بهره می برد که به همراه تعدادی از برزیلی های این تیم مثل برنارد، دوگلاس کاستا و بالاتر از همه آن ها، لوییز آدریانو با هدایت لوچسکو تیمی ایده آل را تشکیل داده است.

آدریانو در این فصل با پیشی گرفتن از همه رقبای خود و با 9 گل زده در مرحله گروهی، در صدر جدول بهترین گلزنان لیگ قهرمانان قرار دارد و آمده است تا تهدیدی باشد بر رکورد فصل قبل کریستیانو رونالدو.
[img]http://دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
حریفان احتمالی بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا را بیشتر بشناسید! 1 [/img]
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  باید بیشتر راه برویم
  ژاوی هنوز آماده هدایت بارسلونا نیست!
  واکنش آگوئرو به شایعه جدایی از بارسلونا (عکس)
  قهرمانان لیگ ایران؛ متخصص سقوط به لیگ یک!
  مخالفت هافبک ناکام با جدایی از بارسلونا
  ستاره برزیلی بارسلونا راهی میلان می شود؟
  خلاصہ فینال لیگ اروپا (منچستر یونایتد - ویارئال)
  دربی در لیگ قهرمانان 2021 چقدر محتمل است؟
  گواردیولا: لیگ قهرمانان خیلی ناعادلانه است
  از بردن پرسپولیس بیشتر از گلزنی‌ام خوشحالم/ شرایط سختی داریم

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان