امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

صحبت های آریگو ساکی در مورد رئال مادرید، بارسلونا و فوتبال ایتالیا!

#1
صحبت های آریگو ساکی در مورد رئال مادرید، بارسلونا و فوتبال ایتالیا! 1

بنا به گزارش AS، آریگو ساکی در جریان مصاحبه ای با رادیو اسپانیا گفت:
"او توانایی هایی برای مربیگری در فوتبال و مدیریت افراد دارد که هیچ کس دیگری ندارد. مربیان بزرگ زیادی وجود دارند، اما آنها مانند کارلو دوام نمی آورند. هرجا که او برود، اتفاقات خوبی رخ می دهد. مادرید خیلی پیشرفت می کند، همانطور که فصل پیش کردند، حتی با وجود اینکه بازیکنان زیادی عوض کرده اند."
ساکی سپس اشاره کرد: "حالا کروس جا افتاده است، و بی نقص بازی می کند. کمی زمان برد تا به این سطح برسد؛ این مثل یک ارکستر است که نیاز به پیانیست دارد و در عوض یک ویولونیست نصیبش می شود. در یک تیم من به مدافع احتیاج داشتم و آنها ریوالدو را برایم آوردند. کارلو مرد فوق العاده است، یک انسان خوب. او بسیار باهوش است. او می تواند یک دکتر در روانشناسی باشد. او برای رئال مادرید یک مربی عالی است، و می تواند آنها را به سطحی متفاوت برساند. آنها هنوز هم می توانند بهتر شوند، اما کارلو اجازه نخواهد داد مشکلی پیش آید. وقتی شما فکر می کنید که همه چیز آسان است، در آن زمان شکست می خورید."
سه تیم در تاریخ، فوتبال را احیا کرده اند: آیاکس، میلان و بارسلونا. من امیدوارم که رئال مادرید چهارمین تیم باشد.
ساکی، سرمربی سابق تیم ملی ایتالیا، آث میلان و اتلتیکو مادرید که در طول فصل 2004/05 مدیر ورزشی باشگاه رئال مادرید نیز بود، به برخی از نقاط ضعف رئال مادرید نیز اشاره کرده است: "این تیم باید در برخی از مراحل بازی بهتر دفاع کند، چرا که حالا باید با 11 نفر دفاع کنید."
در مورد موضوع بارسلونا، ساکی اشاره کرد: "بارسلونا در حال یادگیری است، آنها حالا نسبت به چند ماه قبل بهتر شده اند.آنها هنوز هم برهه های زمانی بدون توپ دارند."
ساکی با توجه به حرفه خود اظهار داشت که: "مربیانی هستند که آخرین گرایشات را دنبال می کنند و برخی دیگر متد ها و روش های قدیمی را در آغوش گرفته اند؛ پس ما چهار نابغه داریم. و گواردیولا یکی از آنهاست."
ساکی کمی هم در مورد فوتبال ایتالیا صحبت کرد و گفت: "فوتبال در ایتالیا هرگز به وضوح تعریف نشده است. ایتالیا کشوری است که در هر زمینه به سختی خود را از نو می سازد. وقتی کسی پیدا می شود که تلاش در انجام متفاوت کار ها دارد، آنها کارش را تمام می کنند، همانطور که سعی کردند با من این کار را بکنند. رسانه ها، که قدرت را در اختیار دارند، با ترس به من نگاه می کردند چون نمی فهمیدند که در تلاش برای انجام چه کاری هستم. اما بین سال های 1989 و 2002 ما 8 فینالیست در چمپیونزلیگ و 10 تا در جام یوفا از ایتالیا داشتیم. ایتالیا کاملاً مسلط بود. در حال حاضر ما سقوط کرده ایم. من شنیده ام که فقدان پول وجود دارد اما مسئله این نیست... این فقدان ایده، کار و تکامل است."
[img]http://دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
صحبت های آریگو ساکی در مورد رئال مادرید، بارسلونا و فوتبال ایتالیا! 1 [/img]
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  واکنش آذری جهرمی به آیتم جنجالی فوتبال برتر
  ژاوی هنوز آماده هدایت بارسلونا نیست!
  ریسک دروازه‌بان لوانته پیروزی را از رئال گرفت (عکس)
Information محرومیت بی‌سابقه امیر قلعه‌نویی از فوتبال
  واکنش آگوئرو به شایعه جدایی از بارسلونا (عکس)
  هواداران رئال خواهان ماندن ستاره ژاپنی (عکس)
  مخالفت هافبک ناکام با جدایی از بارسلونا
  خط و نشان لوئیس انریکه برای تیم ملی ایتالیا(عکس
  ستاره برزیلی بارسلونا راهی میلان می شود؟
  تکرار ماجرای فصل گذشته بیرانوند در تیم فوتبال آنتورپ

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان