امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

اعتیاد به الکل در انسان های اولیه!

#1
اعتیاد به الکل در انسان های اولیه! 1

پژوهش جدید در دانشگاه فلوریدای آمریکا؛
اعتیاد به الکل در انسان های اولیه!
گوریل‌ها، شامپانزه‌ها و اورانگوتان‌ها از خانواده‌ی کپی‌ها محسوب می‌شوند. ماتیو کاریگان، سرپرست تیم تحقیق دانشگاه فلوریدا گفته است:«نتیجه‌ی تحقیق ما نشان می‌دهد تغذیه از خوراکی‌هایی که الکل دارند...



  به گزارش سرویس دینی جام نیوز، اجداد انسان از ده میلیون سال پیش الکل مصرف می‌کردند. در ابتدای این مطلب، شما با یک مطلب علمی و یک تحقیق میدانی مواجه می شوید، اما در درون این مطلب علمی، بسیاری از عقائد نخ نما شده ضد دینی و الحادی، از جمله "داروینیسم" مخفی شده است.   بنا به نقل سایت "دویچه وله/DW"نتیجه یک پژوهش تازه نشان می‌دهد در چرخه‌ی تکامل، گروه‌"انسان‌واران" دست‌کم ۱۰ میلیون سال است که الکل مصرف می‌کرده‌اند. این کشف تازه می‌تواند به درک بیماری‌های مرتبط با نوشیدن زیاد الکل و مقابله با چاقی کمک کند.  
اعتیاد به الکل در انسان های اولیه! 1
 
پژوهش‌‌گران دانشگاه فلوریدای آمریکا می‌گویند شواهدی یافته‌اند که نشان می‌دهد اجداد انسان از دست‌کم ۱۰ میلیون سال قبل الکل مصرف می‌کردند.
نتیجه‌ی پژوهش‌های این تیم تحقیقاتی که در نشریه‌ی علمی "نشنال آکادمی ساینس" منتشر شده، حاکی از آن است که دست‌کم ۲۸ گونه از پستانداران از۱۰ میلیون سال پیش الکل مصرف می‌کردند.
آن‌ها با بازسازی روند تکامل آنزیم‌ها زمان ده میلیون ساله را تخمین زدند. این تیم بیولوژیست می‌گوید گونه‌های انسانی هوموساپین ‌در ادامه‌ی روند تکامل پستانداران الکل می‌نوشیدند و نشانه‌های آن در بقایای بازمانده از اجساد کشف شده است.
پیش از هوموساپین‌ها که نمونه‌های انسان نخستین محسوب می‌شوند، "کپی‌ها" که گروه بالاخانواده‌ی "انسان‌واران" در چرخه تکامل محسوب می‌شوند، از میوه‌های بر زمین افتاده‌ای تغذیه می‌کردند که خشک و ترش‌مزه و اسیدی شده بود.
گوریل‌ها، شامپانزه‌ها و اورانگوتان‌ها از خانواده‌ی کپی‌ها محسوب می‌شوند. ماتیو کاریگان، سرپرست تیم تحقیق دانشگاه فلوریدا گفته است:«نتیجه‌ی تحقیق ما نشان می‌دهد تغذیه از خوراکی‌هایی که الکل دارند، از آغاز دوران کپی‌ها بیشتر شد تا امروز که مصرف الکل به بخشی از زندگی روزمره تبدیل شده است.»
به گفته‌ی این پژوهشگر یکی از اولین نمونه‌های خانواده‌ی انسان‌واران که مسلم است از میوه‌های خشک الکل‌دار شده تغذیه می‌کرد، میمون‌های موسوم به "وروت" بودند. محققان می‌گویند حتا حالا هم بارها دیده شده که این میمون‌ها آبجوهای توریست‌ها را می‌دزدند و می‌نوشند؛ چرا که در تغذیه‌ی آن‌ها در باغ‌وحش‌ها و پارک‌های جنگلی محافظت‌شده دیگر الکل پیش‌بینی نشده و آن‌ها نیاز به الکل را با قاپیدن آبجوی توریست‌ها رفع می‌کنند.
دانشگاه فلوریدا اعلام کرده است که نتایج این تحقیق می‌تواند به درک بهتر بیماری‌های ناشی ازمصرف زیاد الکل و چاقی مفرط و یافتن درمان‌های احتمالی کمک کند.   اما از این تحقیقان چند نتیجه به اذهان کاربران منتقل می شود: 1- انسان ها 10 میلیون سال قدمت دارند. 2- انسان ها از نسل میمون ها و حیوانات هستند و طبق تکامل به اینجا رسیده اند. 3-داستان حضرت آدم و هبوط و این مطالب ساخته و پرداخته متدینین است و واقعیت ندارد. 4-کشف الکل که مربوط به زکریای رازی است، ابتدا توسط حیوانات انجام شده است و اصلا کار مهم و کشف جدیدی نیست، بلکه یک فرایند بسیار ساده است که در طبیعت بوده است. 5-مصرف الکل در خون و فطرت حیوانات و انسان هاست و نه تنها ضرری ندارد، بلکه بدن انسان و حیوانات به آن نیاز دارد.   آیا می شود به تحقیقات میدانی و مبنایی که دانشمندان غربی به ما ارائه می دهند، اطمینان کرد؟ منظور این نیست که فرایند ابتدایی الکل در طبیعت نبوده است و حیوانات هم از آن بهره نمی برده اند، اما مطالبی که در سایه آن مطرح می شود، اینست که آن میمون ها و گوریل ها، اجداد همین انسان بوده اند و انسان با حیوانات دیگر فرق خاصی ندارد. همان مبنایی که جامعه غرب، در مسیر آن حرکت کرده و حیوانیت را بر انسانیت ترجیح می دهد.
اعتیاد به الکل در انسان های اولیه! 1
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Exclamation یه سوال دارم اگه دورس جواب بدی با فهم ترین انسان هستی
  چگونه انسان موفقی باشیم..♡
  عکسی جالب از مغز انسان در حالت عاشق بودن
  بدن انسان به چقدر آب در طول روز نیاز دارد؟
  قصابی گوشت انسان(واقعی)+عکس(میترسی نیا تو)
  مردی با عجیب‌ترین اعتیاد
  حقیقت انسان ها چیست؟
Exclamation اعتیاد عجیب یک زن مجرد به بارداری +عکس
  پیرترین انسان زنده جهان
Photo عجیب ترین انسان ها +عکس

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان