امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

بوفون: مسی هنوز بهترین است!

#1
بوفون: مسی هنوز بهترین است! 1

کاپیتان تیم ملی ایتالیا می گوید اگرچه ستاره پرتغالی رئال مادرید میتواند برنده شایسته برای کسب توپ طلای فیفا در سال ۲۰۱۴ است اما او هنوز مهاجم آرژانتینی بارسلونا را بهترین بازیکن فوتبال دنیا می داند.
به گزارش ایفنام ، به نظر جان لوئیجی بوفون در میان سه نامزد نهایی کسب توپ طلا، کریستیانو رونالدو، لیونل مسی و مانوئل نویر، این رونالدو است که استحقاق بیشتری برای کسب مهمترین جایزه انفرادی دنیای فوتبال دارد و برنده ای شایسته هم خواهد بود اما هنوز لیونل مسی بزرگترین فوتبالیست کره زمین است.
بوفون که اعلام کرده است به عنوان کاپیتان تیم ملی ایتالیا به کریستیانو رونالدو رأی داده است، اظهار داشت: به نظر من کریستیانو احتمالاً توپ طلا را خواهد برد و لیاقتش را هم دارد. حتی اگر او لیگ قهرمانان را هم با رئال مادرید فتح نکرده بود، به نظر من شما باز هم باید توپ طلا را به قوی ترین بازیکن حال حاضر فوتبال دنیا بدهید. با این حال بدون هیچ تعصبی باید بگویم که من هنوز لیونل مسی را بزرگترین بازیکن فوتبال دنیا می دانم، چون وقتی که صددرصد آماده باشد تماشای بازی اش لذت بخش است.
بوفون در مقایسه میان مسی و رونالدو اظهار داشت: میان این دو تفاوت زیادی نیست. آنها به هم خیلی نزدیک هستند و یک اُفت کوچک از هر کدام شان کافی است تا دیگری پیشی بگیرد. رونالدو در این دو سال گذشته باورنکردنی، تأثیرگذار و حرفه ای کار کرده است.
بوفون سال 2006 که به همراه تیم ملی ایتالیا قهرمان جهان شد در رأی گیری برای انتخاب برنده کسب توپ طلا که هم تیمی او فابیو کاناوارو بود، دوم شد. او تأکید کرد که به عملکردش در آن سال افتخار می کند اما با فروتنی اعتراف کرد که هم تیمی اسبقش در یوونتوس برای کسب این جایزه از او شایسته تر بوده است.
وی خاطرنشان کرد: هیچکسی به یاد نخواهد سپرد که چه کسی دوم شد به خصوص در ورزش اما با این حال به آن افتخار می کنم، چون همان عنوان دومی هم حاصل فداکاری های زیادی برای تیمم بود. با تمام اینها فکر می کنم که آن سال لیاقت فابیو برای کسب توپ طلا از من بیشتر بود.
[img]http://دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بوفون: مسی هنوز بهترین است! 1 [/img]
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  ژاوی هنوز آماده هدایت بارسلونا نیست!
  اسدی در آخرین بازی فصل بهترین شد
  پاس گل قایدی، بهترین پاس گل هفته
  قایدی، بهترین بازیکن دیدار استقلال - الاهلی
  پیراهن بوفون به مهدی طارمی رسید
  آزمون بهترین بازیکن زنیت شد
  بیرانوند :از اینجا به بهترین باشگاه جهان خواهم رفت.
  علی رضا بیرانوند بهترین دروازه بان هفته ۲۱ لیگ بلژیک شد!!!!
  مسی بهترین بازیکن تاریخ و از مارادونا بهتر است
  زیدان و بازیکنی که هنوز از جذبش نا امید نشده

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان