امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

هراس والنسیایی ها از بازگشت آقای رکوردشکن!

#1
هراس والنسیایی ها از بازگشت آقای رکوردشکن! 1

این روزها صحبت از رکوردشکنی‌های متعدد ستاره آرژانتینی بارسلونا در محافل فوتبالی مختلف در دنیا است و این در شرایطی است که این بازیکن امشب بار دیگر به ورزشگاه مستایا باز می‌گردد، ورزشگاهی که همواره از حضور وی در هراس است.
به گزارش سرویس ترجمه شفقنا ورزشی به نقل از نشریه مارکا چاپ اسپانیا، لیونل مسی به تازگی رکورد گلزنی در لالیگا و همچنین رکورد گلزنی در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا را شکسته و به نام خود ثبت کرده است، رکوردی که دست‌کم یکی از آن دو برای مدت طولانی دست‌نخورده باقی خواهد ماند.
اما امشب بارسلونا در ورزشگاه مستایا میهمان تیم والنسیا خواهد بود. ورزشگاهی که امشب قدرت مسی ماهیچه‌های آن را مقهور خود خواهد کرد و به قولی این بازیکن ورزشگاه اختصاصی والنسیا را مقهور قدرت خود خواهد کرد.
بر اساس این گزارش، این روزنامه اسپانیایی در گزارش خود در این زمینه آورده است: این پیامی است که از اتاق رختکن بازیکنان تیم والنسیا منتشر می‌شود. در شرایطی که آنان تمام تلاش خود را برای جلوگیری از گلزنی ستاره آرژانتینی انجام می‌دهند تا از شکست تیم خود در برابر این بازیکن سریع و تیمش جلوگیری کنند.
والنسیا در فصل جاری رقابت‌های لیگ اسپانیا در زمین خود بسیار عالی عمل کرده و نتایج بسیار خوبی کسب کرده است. این تیم در شش بازی خود در این فصل در خانه و ورزشگاه خانگی خود مستایا پنج پیروزی به دست آورده است که در همه آن‌ها دست‌کم سه گل به ثمر رسانده است و تنها در یک بازی که مقابل آتلتیکو بیلبائو بوده است، موفق نشده این بازی را با پیروزی به پایان برساند و به تساوی در این دیدار دست یافته است.
در بخش دیگری از این گزارش آمده است: در واقع استحکام و پایداری والنسیا در بازی‌های خانگی در رقابت‌های این فصل بسیار عالی و غیرقابل انکار بوده است. اما آنان نیاز دارند که راهی را برای ادامه این رویه خوب خود در بازی امشب پیدا کنند، زیرا امشب حریف آنان بازیکنی را در اختیار دارد که در گلزنی خبره است. نونو سانتو، سرمربی این تیم در این‌باره می‌گوید: ما باید از این بازی امتیاز کسب کنیم. این مسئله هیچ اهمیتی ندارد که ما با چه تیمی بازی داریم. تنها مسئله مهم کسب امتیاز از بازی امشب است.
در بخش پایانی این گزارش آمده است: والنسیا در این بازی علاوه بر اینکه قصد حفظ رکورد خود در بازی‌های خانگی را دارد، می‌خواهد این مسئله را نیز تحقق بخشد که در دو بازی متوالی در بازی‌های لیگ اسپانیا شکست را پذیرا نشود.
[img]http://دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
هراس والنسیایی ها از بازگشت آقای رکوردشکن! 1 [/img]
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Clocket عبدی: منشا را کنار می‌زنم و آقای گل می‌شوم
  بازگشت بیرانوند و توقف آنتورپ
  امیری؛ دفاع چپ مطمئن یا بازگشت به پست تخصصی؟
  طارمی آقای گل لیگ پرتغال بود اگر ...
  بازگشت سجاد به گلزنی پیش از نبرد با پرسپولیس
  آقای مجیدی ؛شب جبران فرا رسید
  زمان بازگشت لواندوفسکی به میادین مشخص شد
Wink بازگشت آل کثیر به اردوی پرسپولیس
  سامان در مسیر یک بازگشت دلچسب (عکس)
  بازگشت باشکوه کاپیتان معروف با فتح جام

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان