امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

اجتماع بزرگ ۵۰۰ هزار نفری بسیجیان

#1
Heart 
جانشین سپاه محمد رسول‌الله تهران بزرگ از اجتماع بزرگ ۵۰۰ هزار نفری بسیجیان در ۵ آذر برای نمایش اقتدار بسیج خبر داد و گفت: امروز حدود یک میلیون و ۹۸۰ هزار نفر در تهران به عنوان بسیجی ساماندهی شده‌اند.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، سردار احمد ذوالقدر جانشین فرمانده سپاه محمد رسوال‌الله تهران بزرگ امروز یکشنبه در نشست‌خبری که به مناسبت ستاد بزرگداشت هفته بسیج سپاه تهران برگزار شد، از اجتماع بزرگ ۵۰۰ هزار نفری بسیجیان در ۵ آذر برای نمایش اقتدار بسیج خبر داد و گفت: در این روز یادواره بانوان شهیده تهران را نیز برگزار می‌کنیم و در انتهای این روز تجدید میثاق با شهدا با حضور در گلزارهای شهیدان در سراسر تهران برگزار خواهد شد.

وی افزود: انتظار داریم که هفته بسیج از دیگر هفته‌های سال متمایز باشد چراکه بسیج به آحاد مردم تعلق داشته و در نظام داشته و هر میزان که بسیج قدرتمندتر شود بازدارندگی آن نیز بیشتر خواهد شد.

جانشین سپاه محمد رسول‌الله با بیان اینکه بسیج امروز به عنوان یک الگوی جهانی مطرح است و این موضوعی است که مظلومان جهان به آن اذعان دارند، تصریح کرد: بسیج امروز در حوزه‌های امنیت داخلی، فرهنگی،‌آگاهی سیاسی و سازندگی فعالیت دارد.

سردار ذوالقدر از ساماندهی حدود یک میلیون و ۹۸۰ هزار بسجی در تهران خبر داد و گفت: ۶۰ درصد از این آمار از برادران و ۴۰ درصد از بانوان هستند؛ از میان این بسییجیان نیز ۲۱۰ هزار نفر از اعضای کادر بسیجی ما هستند که با حکم مسئولیت ساماندهی دیگر بسیجیان را بر عهده دارند.

وی اضافه کرد: ۲ هزار پایگاه بسیج در سطح تهران بزرگ در حال فعالیت هستند، اظهار داشت: ما از این ۲ هزار نقطه به عنوان سکوی فعالیت امنیتی و فرهنگی اجتماعی استفاده می‌کنیم.

وی برگزاری مسابقات ورزشی، هنری،‌وبلاگ‌نویسی، نمایشگاه‌های عملکردی و هنری، اجرای برنامه‌های بومی و محلی از قبیل مشاوره و مسابقات فرهنگی، ارائه خدمات درمانی رایگان در درمانگاه‌های وابسته به بسیج و همچنین برگزاری ۲ هزار برنامه در طول ۷ شب از هفته بسیج در پایگاه‌ مقاومت از جمله برنامه‌های سپاه محمد رسول‌الله در هفته بسیج عنوان کرد.

جانشین سپاه محمد رسول‌الله بیعت با امام با حضور در مرقد ایشان، دیدار اعضای حلقه صالحین با آیت‌الله جاودان، برگزاری نشست گروه‌های جهادی در زمینه‌های عمرانی، بهداشتی، خدماتی و کشاورزی و همچنین اردوی یک روزه برای خدمات‌دهی به شهرهای حوالی استان تهران و همچنین برگزاری همایش بزرگ نقش سلامت در اقتصاد مقاومتی، واخته شدن زنگ مقاومت در مدارس تهران، بیان مخاطرات شبکه‌های ماهواره‌ای برای دانشجویان و همچنین جلسه با نخبگان علمی بسیج را از دیکر برنامه‌های هفته بسیج دانست و گفت: افتتاحیه جشنواره ورزشی خواهران بسیجی را نیز خواهیم داشت که این جشنواره تا دهه فجر ادامه پیدا می‌کند و بانوان در ۸ رشته با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.
اجتماع بزرگ ۵۰۰ هزار نفری بسیجیان 1
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  بیش از هشت هزار روستای کشور در معرض خطر سیلاب قرار دارد
Heart حدود ۲۸ هزار تن از شهرهای ترهونه و سرت لیبی آواره شده‌اند
Heart ۱۳ گاف بزرگ جغرافیایی دونالد ترامپ / هند و چین مرز مشترک ندارند!
  مرکز نوآوری دیجیتال در ۳ صنعت بزرگ کشور راه‌اندازی می‌شود 
  ۲ هزار و ۳۹۹ مورد جدید ابتلا به کرونا در عربستان ثبت شده است!
  ساخت ۲۰ هزار تخت نقاهتگاهی در ایران در اوج کرونا
  برگزاری مراسم روز قدس در شهرهای کم‌خطر به صورت اجتماع
  اعتراف حزب‌الله به "اشتباه بزرگ" در لبنان پس از رفیق حریری
Sad غول موی بزرگ و چندش آور در بدن این دختر! (عکس)
  صدور ۵۰۰۰ برگه جریمه ۵۰۰ هزار تومانی و توقیف ۷۳۷ خودروی متخلف

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان