امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

عروس رفته گل جدایی بچیند

#1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 

عروس رفته گل جدایی بچیند 1
هر آنچه ما از فرهنگ و سنت های ژاپنی می دانیم همان چیزهایی است كه در فیلم ها دیده ایم. لباس های كیمونو با شكوفه های گیلاس، رسم چای ویا هاراگیری. در آن فیلم ها به ما نشان می داد كه فرهنگ این كشور شرقی چقدر با ما متفاوت است.

[b]عروس رفته گل جدایی بچیند 1[/b]
عروس رفته گل جدایی بچیند 1
[b]هر آنچه ما از فرهنگ و سنت های ژاپنی می دانیم همان چیزهایی است كه در فیلم ها دیده ایم. لباس های كیمونو با شكوفه های گیلاس، رسم چای ویا هاراگیری. در آن فیلم ها به ما نشان می داد كه فرهنگ این كشور شرقی چقدر با ما متفاوت است. آنان حتا برای راه رفتن هم آدابی دارند. اینها را گفتم تا به این جا برسم كه ژاپنی ها همچنان می توانند مبدع سنت هایی باشند كه برای ما عجیب و غریب باشد.[/b]
ژاپن همچون بسیاری از كشورهای دیگر دچار معضل رو به رشد طلاق است. اما آنان برای آن نیز سنتی پیدا كرده اند. تا به حال مراسم طلاق شنیده اید؟مانند مراسم عروسی.
«مراسم طلاق» واژه جدیدی است. در این روز به خصوص زن و مرد در برابر دوستان و خانواده همانطور كه روز اول برای آغاز زندگی مشترك «بله» گفتند، برای پایان آن هم «بله» می‌گویند. برپایی مراسم طلاق ایده هیوركی ترائی است.
این مرد حدود یك سال قبل محل روباز كوچكی را در توكیو پیدا كرد و نام آن را «عمارت جدایی» نامید كه نام خوبی هم برای جایی است كه پایان یك زندگی رقم می‌خورد. از آن زمان به بعد بود كه 25 زوج برای «مراسم طلاق» به عمارت جدایی مراجعه كردند. هزینه برپایی این مراسم 55 هزار ین، معادل 606 دلار برای هر كدام از طرفین طلاق است.
شكوه و جلال این مراسم هم دست كمی از مراسم پرزرق وبرق عروسی ندارد. زوج‌های ناراضی پیش از آنكه به صورت رسمی طلاق بگیرند و پای برگه طلاق را امضا كنند دراین مراسم باشكوه با صدای بلند «بله» جدایی را می‌گویند. به هر ترتیب كار و بار ایده پرداز این قضیه حسابی گرفته و تا پایان تابستان بیش از 900 درخواست رزرو داشت.
مراسم طلاق ابداعی هم آداب و رسوم ویژه خود را دارد، درست مثل مراسم ازدواج مردم شرق دور كه هرنمادی در آن نشانی از زندگی دارد.
عروس رفته گل جدایی بچیند 1
زن و شوهری كه قرار است این رابطه را برای همیشه پایان بدهند هر كدام جداگانه سوار بر كالسكه‌های ریكشا به «عمارت جدایی» می‌روند. همراهان و دوستان در آرامش و سكوت پشت كالسكه‌ها حركت می‌كنند و بدون تردید خاطره‌ای از روز عروسی برایشان زنده می‌شود.
جدا از پذیرایی با چای كه نوشیدنش در ژاپن آداب دشوار و منحصر به فردی دارد، مراسم طلاق تقریبا سوت و كور برگزار می‌شود.
بسیاری از زوج‌ها بی‌صبرانه منتظر اعلام پایان زندگی مشترك هستند تا بتوانند حلقه‌های ازدواج شان را با چكش خرد كنند. سر آهنی چكش شبیه سر قورباغه است و البته بدون دلیل انتخاب نشده.
قورباغه در فرهنگ ژاپن نماد تغییر و تحول است و حلقه‌های خرد شده با سر قورباغه در واقع نشان می‌دهد دوره‌ای از یك زندگی تمام شده و قرار است فصل جدیدی نوشته شود.
خانم و آقای فوجی، اولین مشتری تابستانی «عمارت جدایی» هستند. آنها هم با ریكشاهای جداگانه در معیت همراهان شان وارد عمارت می‌شوند. آقای فوجی كه تاجری 33 ساله است می‌گوید:
«تصمیم گرفتیم برای پایان پیوند زناشویی، یك شروع تازه داشته باشیم. می‌خواهیم با این كار به زندگی مان رنگ تازگی بزنیم.»
عروس رفته گل جدایی بچیند 1
او خود را برای به بن بست رسیدن رابطه‌شان مقصر می‌داند و عقیده دارد ساعت‌های زیادی را بیرون از خانه بوده وبه‌رغم هشدارهای همسر سابقش برای ماشین و سایر وسایل موردعلاقه‌اش بیش از اندازه پول خرج كرده است. فوجی بعد از خرد كردن حلقه‌ها می‌گوید: «وقتی چكش را كوبیدم با خودم فكر كردم كه بله، این آخر داستان است و بعد احساس كردم قلب و روحم با هم تجدید شدند. حالا مطمئنم كه می‌توانم یك زندگی جدید و یك شروع دوباره را تجربه كنم.» همسر سابق او هم احساس مشابهی دارد.
ترائی كه خود را اولین تدارك دهنده مراسم طلاق در ژاپن می‌داند، این ایده را به منظور كمك به زوج‌هایی پرورش داد كه برای طلاق گرفتن دچار مشكل هستند.
..

 [ ᴇvɪʟ ]
사람들의 수용을 위해 사는 경우, 거절로 죽을거야 

..
پاسخ
 سپاس شده توسط [χσℓσνєѕтєя] ، PįŋK ĞįŘł ، حقوقدان انجمن ، F A R ! N ، مهردخت ، ℜ. mti ، مهربان ترین دختر دنیا ، 11chelsea ، ИĪИĴΛ ИĪƓĤƬ☛
آگهی
#2
رنگ رو ویرایش کن!چشم رو اذیت میکنه!
عروس رفته گل جدایی بچیند 1

پاسخ
 سپاس شده توسط L²evi
#3
من حال نداشتم بخونم
پاسخ
 سپاس شده توسط L²evi
#4
(23-11-2014، 13:50)F A R ! N نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
رنگ رو ویرایش کن!چشم رو اذیت میکنه!
ویرایش شد(:
..

 [ ᴇvɪʟ ]
사람들의 수용을 위해 사는 경우, 거절로 죽을거야 

..
پاسخ
#5
حقیقتا تو ایران فعلی همینه ! چون از هر سه ازدواج یکیش طلاقه
پاسخ
 سپاس شده توسط L²evi


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  خرافات های رایج عروس و دامادها در گوشه کنار دنیا
  رسم کتک زدن عروس در مراسم عروسی!
  آشنایی با مراسم محلی عروس بران!
  مراسم عروس گوله ی
  رسم عجیبــ هندی هآ در زمان به محراب رفتن عروس ودآماد
  رسم عجیب کثیف کردن عروس و داماد با مواد بد بو!! + عکس
  جشن ازدواج 2000داماد بدون حضور عروس!+تصاویر
  دنیای آنهايي که از ایران رفته اند و آنهايي که مانده اند .....
  رسم عجیب کثیف کردن عروس و داماد با مواد بد بو!! + عکس
  عروسی بختیاری از قند اشکنون تا عروس برون

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان