امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

همه نگاه ها به آینده " لیونل مسی "

#1
امروز پس از وقفه ای که در لالیگا افتاد، بارسلونا در نیوکمپ باید به مصاف سویا برود. این در حالی است که تمام نگاه های به لئو مسی می باشد.

بازیکنی که از سال 2004 در بارسلونا حضور داشته و تبدیل به یکی از اسطوره های این باشگاه شده است، صحبت هایی در موردش به گوش می رسد مبنی بر این که قصد ترک نیوکمپ را دارد و ساز جدایی کوک کرده است. این شکاف ها توسط روزنامه آرژانتینی Olé به نمایش گذاشته شد. لئو مسی نشان داد که برای تکمیل زندگی حرفه اش دوست دارد در باشگاه بماند، اما اعتراف کرد که اگر او را نخواهند، درهای مذاکره با دیگر باشگاه ها باز خواهد بود.

این ادعا وجود دارد که لئو تنها به فصل جاری فکر می کند و انتهای فصل تصمیم می گیرد که در تصمیمش برای سال های آینده چیست. هرچند که او در ماه می قراردادش را تا سال 2018 با بارسلونا تمدید کرد.

در واقع، آوریل سال گذشته و زمانی که تیتو ویلانووا هم چنان در قید حیات بود، در صحبتی اشاره کرده که مسی قصد ترک باشگاه را داشته، اما تیتو او را متقاعد کرده که در نیوکمپ بماند. به خاطر خدمت هایی که باشگاه به او و او به باشگاه کرده است، پس در انتها این تب سرد شد.

با این حال، به نظر می رسد این شک و تردید هنوز هم وجود دارد، لیونل هنوز هم شاید در ذهنش چیزی را مرور می کند که در انتها به او راه خروج نیوکمپ را نشان می دهد. این تفکرات هیچگاه، حتی یک مرتبه در زمان ریاست خوان لاپورتا و حضور یوهان کرایوف در راس باشگاه به وقوع نپیوست.

به یاد بیاورید زمانی که نیمار خریداری شد، یوهان کرایوف چه گفت؟ وقتی اسم یوهان کرایوف آورده می شود، باور کنید سخنی را که او به زبان آورده، بیهوده نبوده است، حتی اگر او در آن زمان از سوی مدیر وقت تیم کنار گذاشته شده بود.

استاد خلف پپ گواردیولا به نوعی در هاله ای از ابهام به این اشاره کرد که باشگاه و از همه مهم تر مدیر تیم با آوردن نیمار قصد فروش لئو مسی را دارد. او مانند همیشه حرفش را مستقیم به زبان نیاورد، اما مشخص بود منظورش چه بوده است.

باید درک کنیم که این ها همه حدس و گمان است، البته به نوعی نشانه هایی به ما نشان می دهد که چه فکری در ذهن لئو مسی می تواند باشد. بنابراین تا زمانی که خود بازیکن به طور واضح حرفش را در رسانه ها بیان نکند، هیچ کس نمی تواند به شکل قطعی از تصمیم مسی حرف بزند.

در پایان باید بگویم، به نظر می رسد همه چیز به زودی مشخص خواهد شد و امکان هر تصمیمی چه از سوی باشگاه و چه از سوی لیونل مسی وجود دارد.

همه نگاه ها به آینده " لیونل مسی " 1
همه نگاه ها به آینده " لیونل مسی " 1
پاسخ
 سپاس شده توسط f-ghaemi
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  کوین یامگا هفته آینده به تهران برمی‌گردد
  سیمئونه: می دانستم این باشگاه آینده بزرگی دارد
  آینده آلگری به زیدان گره خورده است
  تصمیم نهایی کریس رونالدو برای آینده مشخص شد
  سرمربی رم: صعود آینده من را تغییر نمی‌دهد
  آذری: نگاه‌ها به فولاد عوض شد
  نگاه پورتو به بازی طارمی در تیم ملی(عکس)
  نگاه خشمگین رونالدو به علی دایی (عکس)
Clocket خودزنی عجیب گرانقیمت‌ترین بازیکن تاریخ ایران/ آینده‌ات را نجات بده!
  لیونل مسی نه، سیتی در مسیر جذب یک ستاره بزرگ (عکس)

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان