امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

روز درختکاری؛ طبیعت ما را می خواند ...

#1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.

روز درختکاری؛ طبیعت ما را می خواند ... 1
هر کدام از ما در طول زندگیمان، خواسته یا ناخواسته، آسیب ها و ظلم هایی به طبیعت روا داشته ایم؛ ظلم هایی که عمدتا از روی ناآگاهی بوده است. برای جبران اشتباهاتمان، احیای طبیعت و بازسازی محیط زیست روز درختکاری بهترین فرصت برای همه ما است تا دین خود را به زمین ادا کنیم.
روز درختکاری؛ طبیعت ما را می خواند ... 1
هر کدام از ما در طول زندگیمان، چه در کودکی و چه در حال حاضر، خواسته یا ناخواسته، آسیب ها و ظلم هایی به طبیعت روا داشته ایم. ظلم هایی که عمدتا از روی ناآگاهی بوده است.
روز درختکاری؛ طبیعت ما را می خواند ... 1زمانی که به پارک می رفتیم و یا در دامان طبیعت، کوهنوردی می کردیم، شاید آشغالی بر روی زمین انداخته ایم و یا غیر عمد شاخه درختی را شکسته ایم .اگر برای مدت زمان طولانی تمامی این اتفاقات به ظاهر کوچک را در نظر بگیریم، متوجه می شویم که چه ظلمی به طبیعت روا داشته ایم.
ظلم در مقابل طبیعتی که سرسبزی و طراوت را برای ما به ارمغان می آورد. طبیعتی که نغمه های زیبای پرندگان در لابه لای شاخه های درختان را نیز به ما یادآور می شود.
برای جبران اشتباهاتمان، احیای طبیعت و بازسازی محیط زیست روز درختکاری بهترین فرصت برای همه ما است تا دین خود را به زمین ادا کنیم.
این هفته، از پانزدهم تا بیست و دوم اسفند ماه، هفته منابع طبیعی نام گذاری شده است. روز اول این هفته، روز درختکاری است. روزی است که هر کدام از ما با کاشتن تنها یک نهال می توانیم آینده زمین را سبزتر و زیباتر کنیم.
به طور معمول دولت برای این روز خاص برنامه های زیادی با گروه های محافظ محیط زیست برگزار می کند.
دولت با همکاری شهرداری مناطق مختلف، و با در اختیار قرار دادن نهال های مجانی در سطح شهر به علاقه مندان محیط زیست، در امر درختکاری و احیای محیط زیست، کمک شایانی می کند.
اگر با گروه های حافظ محیط زیست همسفر برای کاشت نهال باشید، نکات مهم برای کاشت نهال را نیز آموزش خواهید دید.
روز درختکاری؛ طبیعت ما را می خواند ... 1
یکی از نکات مهمی که برای کاشت نهال باید در نظر بگیرید، خاک مناسب و مرغوب بوده و همچنین بهترين زمان برای كاشتن نهال در روزهای ابری و زمانی كه باد كم می وزد، می باشد.
اگر می خواهید قبل از کاشت نهال در این روز، اطلاعاتتان نیز بالا برود، می توانید به یکی از موسسات کشاورزی رفته و با گرفتن نهال مورد علاقه تان، اطلاعات کاشت نهال را نیز از متخصصان گرفته و دین خود را در این روز سبز به طبیعت ادا کنید.
..

 [ ᴇvɪʟ ]
사람들의 수용을 위해 사는 경우, 거절로 죽을거야 

..
پاسخ
 سپاس شده توسط ARBADE
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان