امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

من 4 استقلال را یادم است، پرسپولیسی ها 6 را یادشان هست؟!

#1
مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: «عدد 4 ما استقلالی ها هم فیلمش موجود است و هم عکسش ولی پرسپولیسی ها عدد 6 را یادشان نیست.»


من 4 استقلال را یادم است، پرسپولیسی ها 6 را یادشان هست؟! 1


حنیف عمران‌زاده صبح امروز با حضور در یک برنامه تلویزیونی در شبکه سوم سیما درباره مسائل مختلفی صحبت کرد.
 
وی در ابتدای صحبت‌های خود درباره گلزنی‌هایش در فصل گذشته برای استقلال اظهار داشت: «سال گذشته من در جام حذفی و لیگ برتر یکی از مدافعان گلزن لیگ بودم که خوشبختانه قدم بلند است.»
 
عمران زاده افزود: «من یک متر و 95 سانتیمتر قد دارم و همیشه روی کاشته‌ها کار می‌کنم. تاکتیک استقلال هم بیشتر روی کاشته‌ها است و تنها کاری که می‌کنم این است که یک ضربه می‌زنم و توپ گل می‌شود.»
 
مدافع تیم استقلال در پاسخ به این سوال که چرا به سمت والیبال نرفتی گفت: «من ابتدا به کشتی گرایش داشتم، ولی یک روز مشغول تماشای فوتبال دو تیم بودم که یکی از بازیکنان داخل زمین به من گفت بیا بازی کن. چون قد و هیکلم روی فرم بود دفاع بازی کردم و خواست خدا بود که سریع به شاهین تهران منتقل و سپس به بزرگسالان پاس تهران اضافه شدم.»
 
عمران‌زاده در ادامه افزود: «من در لیگ جوانان بازی می‌کردم که به بزرگسالان اضافه شدم و همیشه دوست داشتم بازیکنان بزرگسال پاس را ببینم.»
 
وی درباره اینکه نسل جدید زمین‌های خاکی را تجربه نمی‌کند، گفت: «به این دلیل که دیگر همه زمین‌ها تبدیل به چمن‌های مصنوعی شده است.»
 
وی در پاسخ به این سوال که او بهتر است یا امیرحسین صادقی گفت: «قطعا امیرحسین، اما ما چند سال است که در کنار هم بازی می‌کنیم و نسبت به هم شناخت داریم.»
 
عمران‌زاده درباره اینکه در طول بازی به چه چیزی فکر می‌کند گفت: «بیشتر به برد فکر می‌کنم. من از اینکه هواداران استقلال ناراحت باشند، خیلی متاسف می‌شوم. وقتی آنها از ما دلایل باخت را می‌پرسند، سرم را پایین می‌گیرم، چون حرفی ندارم.»
 
عمران‌زاده رحمان رضایی را الگوی داخلی‌اش دانست و گفت: «سرخیو راموس را الگوی خارجی خود می‌دانم.»
 
وی درباره تفاوت‌های فوتبالیست‌ها با مردم گفت: «ما با مردم هیچ تفاوتی نداریم و فقط نود دقیقه روی آنتن هستیم. ما به عشق این مردم بازی می‌کنیم.»
 
وی در پاسخ به این سوال که آیا به رفتن به پرسپولیس فکر می‌کند یا خیر گفت: «نه، اصلا. ولی فکر می‌کنم شما پرسپولیسی هستید!»
 
وی در پاسخ به اینکه چرا فوتبال اینقدر حاشیه دارد گفت: «چون مدام بعد منفی‌اش را نشان می‌دهند. فوتبال خوبی‌های زیادی دارد، مثلا خسرو حیدری بعد از همه بازی‌ها در اتوبوس برای کمک پول جمع می‌کند. من نمی‌توانم به دیدار سرطانی‌ها بروم، چون یک بار رفتم و در گوشه‌ای گریه‌ام گرفت.»
 
چرا استقلالی‌ها عدد چهار را نشان می‌دهند؟ عمران‌زاده درباره این سوال گفت: «شما عدد شش را یادتان است؟ نصف پرسپولیسی ها این عدد 6 را اصلا ندیده اند. ولی من چهار یادم است. این یک کری است که یک لذت دارد و عدد چهار ما هم فیلمش موجود است و هم عکسش.»
من 4 استقلال را یادم است، پرسپولیسی ها 6 را یادشان هست؟! 1
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Information مدافع استقلال شایعه جدایی اش را تکذیب کرد
  استقلال و پرسپولیس با این دو جای خالی چه می‌کنند؟
Subarrow بیانیه باشگاه پرسپولیس علیه مدیرعامل استقلال
  لیگ یک/دبل خلیفه‌ و استقلال در کسب برد
  دیدار دوباره فیل و فنجان های استقلال (عکس)
  ترکیب پدیده برای مصاف با استقلال
  گل دوم استقلال به ذوب اهن(دبل اسماعیلی)
  زکریا مرادی: در استقلال در حقم کم لطفی شد
  شبی که استقلال 3 کاپیتان داشت (عکس)
  استقلال، معدن دو گله‌های دوست داشتنی

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان