امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

بدبینی مدیر دل به طرح تقسیم شرکت اچ پی

#1
به گزارش فارس به نقل از زد دی نت، استوارت بیکر در این زمینه به روش مورد استفاده شرکت بلک بری در گوشی‌های ساخت خود اشاره کرد و گفت این شرکت سال‌ها پیش به کاربران خود امکان داد تا ایمیل‌ها و پیامک‌های خود را به طور رمزگذاری شده ارسال کنند. اما ارائه این خدمات مرگ بلاک بری را رقم زد.  وی که در همایشی در ارتباط با وب در دوبلین ایرلند سخن می‌گفت، افزود: اگر اپل و گوگل هم بخواهند تلاش کنند داده‌های کاربرانشان را به صورت رمزگذاری شده ارسال کنند آینده مشابهی در انتظارشان خواهند بود.  در یک سال اخیر افشاگری‌های ادوارد اسنودن در مورد نقض حریم شخصی کاربران محصولات و خدمات فیس بوک، گوگل، اپل و ... توسط آژانس امنیت ملی آمریکا و با همکاری خود این شرکت ها باعث کاهش شدید اعتبار آنها در میان مصرف کنندگان شده و لذا این شرکت ها برای احیای اعتبار از دست رفته به رمزگذاری داده های کاربران روی آورده اند.  این مساله موجب نگرانی سازمان های جاسوسی امریکایی شده که تلاش دارند به هر شکل به اطلاعات خصوصی کاربران دسترسی پیدا کنند و آنها به دنبال آن هستند که به هر شیوه ممکن جلوی تداوم این وضعیت را بگیرند.  حال وکیل آژانس امنیت ملی امریکا تلاش دارد این مدل کاری را زیر سوال ببرد و تهدید کرده که این روش برای اپل و گوگل خوش یمن نخواهد بود. بیکر مدعی شد که چون دولت های چین، روسیه، امارات عربی متحده به دنبال دسترسی به داده های رمزگذاری شده کاربران برای مقابله با تروریسم و دیگر جرایم خطرناک بودند ، استقبال سردی از این گوشی کردند. جالب اینکه وی اشاره‌ای به عملکرد دولت امریکا در این زمینه نکرد. گوگل و اپل هنوز در این زمینه واکنشی از خود نشان نداده اند. -
به گزارش فارس به نقل از دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
تک تایمز، مدیر دل اظهار داشته که به علت این تصمیم کاملا شوکه شده و تصور نمی کند تقسیم شدن اچ پی به دو واحد مجزا کمکی به تغییر وضعیت آن بکند.
مایکل دل مدیرعامل و بنیانگذار شرکت دل که در جریان برگزاری کنفرانس جهانی دنیای دل در آستین تگزاس سخن می گفت، افزود که دلایلی که اچ پی برای توجیه این تصمیم خود ارائه کرده وی را قانع نکرده است.
او همچنین هشدار داد که ممکن است چنین تصمیماتی با استقبال مشتریان قدیمی این شرکت ها هم مواجه نشود و تصویر و خاطره خوب موجود از آنها در ذهن مشتریان تغییر کند.
شرکت اچ پی در اوایل ماه اکتبر از تمایل خود به تقسیم شدن به دو واحد تجاری مجزا خبر داد که یکی شرکت های تجاری را هدف قرار داده و دیگری خدمات مربوط به رایانه های شخصی را ارائه می دهد. انتظار می رود این فرایند تا اوایل سال 2015 نهایی شود. قسمت دوم خدمات مربوط به فروش رایانه های شخصی و چاپگر را ادامه می دهد.
- See more at: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://farsnews.com/newstext.php?nn=13930816000261#sthash.CAZCRlFs.dpuf
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  فروش ویژه انواع درب ضد سرقت شرکت اتحاد درب
  عروس با سر کچل شده در مراسم عروسی اش شرکت کرد ( عکس )
Heart تحریم ۸ شرکت فعال در زمینه آهن و فولاد توسط وزارت خزانه‌داری آمریکا
  شرکت جاسوسی اسرائیلی به دنبال بازاریابی در آمریکا
  کاهش قابل توجه تاسیس و ثبت شرکت در فرانسه!
Rainbow شرکت داروسازی فرانسوی: واکسن کرونا ابتدا به آمریکا عرضه خواهد شد!
  گروه‌های پرخطر در تجمعات و مراسم شب‌های قدر شرکت نکنند
Heart روحانی: «سهام عدالت» معمولا مربوط به شرکت‌های «بسیار سود ده» است
Heart جزئیات جدید از رای دادگاه ‌کارگران شرکت هپکو
  شرکت در مراسم ختم، همه اعضای یک خانواده را به کرونا مبتلا کرد

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان