امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

تمجيد سايت AFC از عليرضا جهانبخش

#1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
تمجيد سايت AFC از عليرضا جهانبخش 1

سايت AFC با تمجيد از عليرضا جهانبخش او را پديده فوتبال ايران معرفي کرد که مي تواند ايران را به قهرماني در جام ملت‌هاي آسيا برساند.
تمجيد سايت AFC از عليرضا جهانبخش
علیرضا جهانبخش مهاجم ایرانی که در نایمخن بازی می کند، این فصل در این تیم هلندی درخشش خوبی داشته است و توانسته ارزش های بالای خود را نشان دهد. او در جام جهانی برزیل نیز پیراهن تیم ملی ایران را پوشید و بازی های خوبی به نمایش گذاشت. حالا در حالی که تقریبا دو ماه تا آغاز جام ملت‌های آسیا باقی مانده است این مهاجم ایرانی به امید اول ایرانی ها تبدیل شده است.

به گزارش ایسنا، این بازیکن که در خیابان های خارج از پایتخت ایران بزرگ شد و فوتبال بازی کردن را یاد گرفت، رونالدو برزیلی را الگوی فوتبالی خود می داند. از ابتدا می دانست که می خواهد مهاجم شود. در حالی که 21 سال سن دارد، توانسته خودش را به خوبی در اروپا اثبات کند و چندین بازی ملی نیز برای ایران انجام دهد. بدون هیچ شکی، علیرضا جهانبخش یک از پدیده های برتر فوتبال ایران و آینده فوتبالی این کشور محسوب می شود.

این بازیکن جوان پس از گذراندن چند فصل در لیگ ایران، به نایمخن در لیگ هلند پیوست و توانست خودش را در این تیم جا بیندازد. به گفته رئیس باشگاه داماش گیلان، پول انتقال جهانبخش به هلند باعث شد تا این تیم شرایط بد مالی خود را از بین ببرد و امکان ادامه فعالیت داشته باشد. کمی بعد گل‌های این بازیکن باعث شد تا نایمخن از خطر سقوط به دسته پایین‌تر نجاب پیدا کند و به پلی اف برسد.

کارشناسان فوتبال هلند، این بازیکن را یکی از برترین استعداد های فوتبال این کشور توصیف کردند. عملکرد خوب این تیم باعث شد تا چند باشگاه بزرگ اروپایی برای به خدمت گرفتن او اقدام کنند. پس از درخشش جهانبخش از هلند، خبرهایی درباره علاقه‌مندی دو باشگاه چلسی و منچستر‌یونایتد به این بازیکن ایرانی شنیده شد.

علیرضا جهانبخش یکی از ستاره‌های جوان ایران در جام جهانی برزیل بود. البته او در 3 دیدار ایران در این رقابت‌ها در ترکیب ثابت قرار نگرفت ولی در تمام 3 دیدار ایران به عنوان بازیکن جانشین به میدان آمد.

علیرضا جهانبخش در کنار کریم انصاری فرد و رضا قوچان نژاد که او هم در هلند بزرگ شده است، ایران یکی از برترین خط‌ حمله‌های جام ملت‌های آسیا را در اختیار دارد.

جهانبخش مهاجم قدبلند، تکنیکی و در عین حال سرعتی است. این مهاجم جوان می تواند تیم ملی کشورش را به اولین قهرمانی خود در جام ملت‌های آسیا پس از سال 1976 برساند.
پاسخ
 سپاس شده توسط Key Armin
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  رسمی شد: علیرضا جهانبخش به فاینورد پیوست
  واکنش برایتون و فاینورد به انتقال جهانبخش(عکس)
  رقبای ملی‌ پوش آزمون و طارمی و جهانبخش
  جهانبخش و فرصت کوتاه؛ شکست برایتون
  جهانبخش و تنیس فوتبال به جای اردوی تیم ملی(عکس)
  جهانبخش: پیراهن ویژه‌ام را به حراج می‌گذارم
  جهانبخش برایتون را ترک نمیکند! همه چیز به تابستان موکول شد!
  صعود برایتون در غیاب جهانبخش
  جدایی جهانبخش از برایتون جدی شد!
  برایتون اماده انتقال قرضی جهانبخش

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان