امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

تکامل از Revelations به Unity در Assassin’s Creed

#1
Assassin’s Creed Unity بازگشت Alex Amancio به عنوان کارگردان هنری را در پی داشته است. او سابقا همین سمت را در Assassin’s Creed Revelations، Assassin’s Creed III و Assassin’s Creed IV: Black Flag به عهده داشته است.
Amancio در مورد تکامل از Revelations به Unity، و نقش Unity در پیشبرد این سری توضیحاتی داده است.
نقل قول:
Revelations تنها یک هدف داشت، در مدت زمانی کوتاه، تلاش در جهت پایان دادن یکی از نمادین ترین شخصیت های داستان ها. در واقع این بازی یک آزمایش در جهت تلاش برای ساخت عنوانی که روایت داستانی و جهان باز واقعی بیشتر و بیشتر با هم ادغام شوند. فکر می کنم مردم متوجه این موضوع در مورد Revelations شده اند. کار دیگری که ذر Revelations انجام دادیم، زمینه سازی برای برخی از موارد سیستمیک گیم پلی بود.
یکی از زمینه سازی هایی که در Revelations قرار داده شد سیستم ساخت بمب بود، که طبق گفته Amancio تا عنوان سال گذشته یعنی Black Flag محقق نشد.
نقل قول:
ما با بمب ها کارهای بسیاری انجام دادیم، نه تنها ساخت آن ها، بلکه اهرم هایی را برای واکنش جمعیت نسبت به بمب ها به نمایش گذاشتیم، که در Black Flag درخشش خود را نشان داد. اضافه کردن موارد غیر منتظره به بازی که به صورت سنتی رویکردی ایستا و ثابت دارد، کاری است که ما در پایان چرخه آن را امتحان کردیم. خطی تر بود، بیشتر براساس عوامل و عناصری بود که فعال کرده اید، تا براساس اتفاقاتی باشد که به صورت سیستماتیک طبق زمینه ایجاد می شوند.
به زمان حال باز می گردیم، Ubisoft همچنان بر روی این رویکرد کار می کند. در واقع از ابتدا Unity بازسازی شده است.
نقل قول:
Unity در حال طراحی مجدد این ویژگی است، که رویکردی سیستماتیک تر داشته باشد زیرا ما احساس کردیم که اگر قرار است محیط را برای نسل جدید Assassin’s Creed مجددا بازنشانی کنیم، اجرای واقعی اصول این بازی باید به درستی تنظیم شوند. تجربه ای کاملا متفاون نسبت به Revelations بود زیرا ما وقت بیشتری برای کار بر روی Unity داشتیم. ما توانستیم کاری انجام دهیم که مسیر را کمی منحرف کنیم، و به شکلی که می خواستیم بازی را کامل کنیم. ما به دلیل معرفی موارد جدید در Assassin’s Creed شناخته شده هستیم. معرفی کشتی ها در Assassin’s Creed III ریسک بزرگی بود، اما برای هر بازی سعی می کنیم همین کار را انجام دهیم. ما سعی می کنیم محدودیت آن چه که بدست آورده ایم را از بین ببریم و هرگز بر روی فرمولی که فکر می کنیم در بازی قبلی بدست آورده ایم، ثابت نمی مانیم.
Assassin’s Creed Unity در تاریخ ۱۱ نوامبر (مصادف با ۲۰ آبان ماه) برای PlayStation 4, Xbox One و PC منتشر می شود.
تکامل از Revelations به Unity در Assassin’s Creed 1
منـ دیگـر به گذشتهـ نگاهـ نمی‌کنمـ. پشیمانـ نیستمـ. منـ بهـ آیندهـ نگاهـ می‌کنمـ. همهـ چیز بهـ یکدیگر متصـلـ هستند و منـ از آنـ برایـ افشاگریـ استفادهـ میـ کنم، برایـ محافظتـ و اگر لازمـ شد ... برایـ مجازاتـ.

(Aiden Pearce)
پاسخ
آگهی
#2
عجبا چه تکاملی دم سازنده هاش گرم
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  تاریخ انتشار بازی Assassin’s Creed Valhalla فاش شد
  بازی Assassin’s Creed Valhalla شامل ساختارهای متفاوتی از جمله سیاستمداری خواهد شد
  در Assassin’s Creed Valhalla هیدن بلید می‌تواند دشمنان را با یک ضربه بکشد
  بنای استون هنج در بازی Assassin’s Creed Valhalla وجود خواهد داشت
  شایعه: احتمالا تاریخ عرضه‌ی بازی Assassin’s Creed Valhalla فاش شده است
  یکی از پیام‌های مرموز و مخفی بازی Assassin’s Creed Valhalla کشف شد
  هر دو شخصیت Eivor در بازی Assassin’s Creed Valhalla انتخاب اصلی سازندگان هستند
  سری Assassin’s Creed برای بازی‌بازان گوناگون مفهو‌م‌های متفاوتی دارد
  بازی Assassin’s Creed Valhalla‌ در انحصار فروشگاه اپیک‌گیمز خواهد بود
  بازی Assassin’s Creed Valhalla به صورت عمیق به اساطیر نورس نخواهد پرداخت

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان