امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

چرا رئال به تمديد قرار داد کارلتو علاقمند است؟

#1
چرا رئال به تمديد قرار داد کارلتو علاقمند است؟ 1

در حالیکه هنوز یک سال و نیم از قرار داد کارلتو با رئال باقیمانده اما از درون باشگاه خبر می رسد که فلورنتینو پرز و دیگر اعضای مدیریتی رئال مادرید به شدت علاقمند به تمدید قرار داد آنچلوتی به مدت یک یا دو سال دیگر هستند. قراردادی که در صورت امضا، تا ژوئن 2018 اعتبار خواهد داشت و کارلتو را به یکی از بادوام ترین مربیان عصر حاضر رئال بدل خواهد کرد.

این علاقمندی نه فقط به خاطر موفقیت های کارلتو در کسب افتخار با رئال(کوپا دل ری،لادسیما و سوپرجام اروپا) که به دلیل ارتباط بسیار خوب او با بازیکنان و وابستگی آنها به آنچلوتی نیز است.رئال مادرید او، پس از اتمام یک فصل بسیار موفق، فصل جدید را با دو ناکامی غیرمنتظره در زمین سوسیه داد(باخت 4-2) و در برنابئو مقابل اتلتیکو(باخت 1-2) شروع کرد.

در همان هفته سوم، فاصله رئال با بارسا به 6 امتیاز رسید. اما کارلتو به جای بالابردن صدایش و سردادن شعارهای اعتراضی در نشست های خبری، خیلی خونسردانه از بازگشت رئال به مسابقات در آینده ای بسیار نزدیک خبر داد و به دفاع از عملکرد بازیکنانش بخصوص خامس رودریگز پرداخت. رئال او پس از آن دو شکست، به جاده پیروزی بازگشت و در ماه نوامبر پس از کسب 11 برد متوالی نه تنها فاصله امتیازی خود با بارسلونا را جبران کرد که حالا با دو امتیاز اختلاف با این تیم، صدرنشین لالیگاست.

کارلتو دو هفته پیش در کنفرانس خبری خود صراحتا از علاقه اش به تمدید قرار داد با رئال خبر داد:" دوست دارم قراردادم با رئال را تمدید کنم. اگر دست من باشد تا پایان دوران مربیگریم در این تیم می مانم. کجا بهتر از رئال و این مجموعه بازیکنان را می توانم پیدا کنم؟ با این حال این علاقه باید دو طرفه باشد."

حالا این مساله می رود که رنگ واقعیت به خود بگیرد. روزی که فلورنتینو پرز، مورینیو را به عنوان سرمربی رئال منصوب کرد، پیراهن شماره 1 رئال را به او تقدیم کرد در حالبکه نام مورینیو پشت آن حک شده بود. ژوئن سال گذشته اما پرز، پیراهنی بدون شماره به آنچلوتی داد . شاید او آن روزها حدس می زد که دوران مربیگری کارلتو در رئال نامشخص و طولانی خواهد بود.

در زیر نگاهی می اندازیم به فاکتورهای موثری که همه مجموعه مادریدی را به تمدید قرار داد با کارلتو متقاعد کرده است:

1- احیای مجدد دی ماریا در فصل گذشته

2- کسب دهمین عنوان قهرمانی اروپا پس از سه فصل متوالی حذف شدن در نیمه نهایی لیگ قهرمانان

3- تمام کردن بحث دروازه بانی در رئال و اعتماد دوباره به ایکر کاسیاس و احیای او

4- استفاده از خامس در خط حمله رئال که باعث درخشش زودهنگام ستاره کلمبیایی شد. حالا دیگر کمتر کسی به نبود دی ماریا در این تیم فکر می کند.

5-استفاده از ایسکو در دوران غیبت گرت بیل و شکوفایی مجدد این جوان مالاگایی. شرایط رئال به گونه ای است که این تیم به جز غیبت رونالدو، شاید غیبت هیچ بازیکن دیگری را حس نکند.

6- ایجاد فضایی مثبت در رختکن رئال. رختکنی که در دوران مورینیو فضایی پرآشوب داشت. اما حالا همه بازیکنان رئال عاشق سرمربی خود هستند.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  ریسک دروازه‌بان لوانته پیروزی را از رئال گرفت (عکس)
  هواداران رئال خواهان ماندن ستاره ژاپنی (عکس)
  این رئال فوق العاده حاصل جادوی زیدان است (عکس)
  اتمام حجت رئال؛ این ۴ بازیکن را نمی‌فروشیم (عکس)
  زیدان: کلوپ در رئال؟ فعلا من سرمربی این تیم هستم
  نصف رئال مقابل سه‌چهارم لیورپول
  واکنش قوچان‌نژاد به قرار گرفتن نامش در لیست فروش
Clocket رونالدو و رئال مادرید با هم در ارتباط هستند (عکس)
  کریس رونالدو و عملیات بازگشت به رئال مادرید
  شوک به هافبک سابق رئال مادرید؛ فوت ناگهانی برادر

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان