امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

جوایزی که به دستان مسی عادت کرده بود!

#1
جوایزی که به دستان مسی عادت کرده بود! 1

فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا بعد از 5 سال متوالی که هر دو جایزه بهترین مهاجم لالیگا و بهترین بازیکن لالیگا که توسط LFP (لیگ حرفه ای فوتبال اسپانیا) اعطا میشد را تصاحب میکرد سر انجام دوشنبه شب در مراسمی که برترین های فصل گذشته لالیگا از سوی LFP انتخاب شدند این دو عنوان را بعد از سال ها به ستاره پرتغالی واگذار کرد . روزهای گذشته بحث بر سر عدم قرار گرفتن نام مسی چه در میان بازیکنان برتر لالیگا و چه در میان برترین های آمریکای جنوبی لالیگا حرف و حدیث های زیادی در پی داشت . اما این قضیه ما را بر آن داشت تا نگاه و مرور مختصری بر برنده این جایزه در سال های گذشته بیاندازیم .

فصل 2009- 2008 : (لیونل مسی ) دریافت جایزه بهترین مهاجم لالیگا _ دریافت جایزه بهترین بازیکن لالیگا

فصل2010- 2009 : (لیونل مسی ) دریافت جایزه بهترین مهاجم لالیگا _ دریافت جایزه بهترین بازیکن لالیگا

فصل 2011- 2010 : (لیونل مسی ) دریافت جایزه بهترین مهاجم لالیگا _ دریافت جایزه بهترین بازیکن لالیگا

فصل 2012- 2011 : (لیونل مسی ) دریافت جایزه بهترین مهاجم لالیگا _ دریافت جایزه بهترین بازیکن لالیگا

فصل 2013- 2012 : (لیونل مسی ) دریافت جایزه بهترین مهاجم لالیگا _ دریافت جایزه بهترین بازیکن لالیگا

لیونل مسی برای پنج فصل پیاپی توانست 10 جایزه LFP را به خود اختصاص دهد .


جوایزی که به دستان مسی عادت کرده بود! 1


مسی فصل گذشته را فوق العاده آغاز کرد او در هفته های ابتدایی و پیش از مصدومیت 8 گل به ثمر رساند . این در حالی بود که او هنوز وارد آن دو ماه مصدومیت نشده بود و در بازی هایی هم به علت مصدومیت بصورت کامل بازی نمی کرد یا در دقیقه 60 یا 70 تعویض میشد و یا در بازی آلمریا او دقیقه 20 زمین را ترک کرد. جالب آنکه او در همان 20 دقیقه ابتدایی کار خود را انجام داده بود و گلی زیبا وارد دروازه حریف کرده بود . با این حال او آمار گلزنی خوبی از خود بجا گذاشت تا جایی که او مجبور شد به علت مصدومیت کهنه ای که از فصل قبل در لیگ قهرمانان نصیبش شده بود 2 ماه از میادین دور باشد . 2 ماهی که او را از آمادگی کامل دور میکرد . در این دو ماه رونالدو ستاره پرتغالی رئال مادرید این فاصله را جبران کرد و در نهایت با 12 گل از مسی پیش افتاد . در نهایت مسی به میادین بازگشت و در بازی ابتدایی خود در دقایق کمی که به میدان آمد با 2 گل بازگشت خود در مقابل ختافه را جشن گرفت. او بعد از آن نیز بصورت کامل بازی نمیکرد و در بازی بعد از آن تنها 45 دقیقه مقابل اتلتیکو مادرید قرار گرفت . او هنوز از روزهای اوج خود فاصله داشت اما رفته رفته بهتر میشد تا جایی که اختلاف 12 گلی که با رونالدو داشت را در پایان فصل با وجود عدم 2 ماه بازی در لیگ توانست به 3 اختلاف برساند .

مسی حتی در دیدار پایانی لالیگا و در مقابل اتلتیکو مادرید گل دوم بارسلونا را به ثمر رساند . گلی که با اشتباه مسلم کمک داور بازی آفساید اعلام شد و قهرمانی را از بارسلونا گرفت . این در حالی بود که این گل منجر به قهرمانی بارسلونا میتوانست به نام مسی در تاریخ ثبت شود . آن گل می توانست پیامدهای زیادی چه برای مسی و چه برای بارسلونا داشته باشد . اگر آن گل پذیرفته شده بود بارسلونا صاحب عنوان لالیگا شده بود و لیونل مسی نیز رد پای دیگری از خود در تاریخ بارسلونا به جا میگذاشت . همچنین گل سرنوشت ساز و روحیه بخشش می توانست از لحاظ روحی او را در شرایط ایده آلی برای جام جهانی قرار دهد و مطمئنا می توانست در انتخاب نامزد های نهایی امسال بهترین بازیکن لالیگا ، بهترین بازیکن اروپا و بهترین بازیکن جهان تاثیرات فراوانی داشته باشد . اینها تمام اما اگر است و اشتباه داوری نیز در فوتبال امروز بخشی از آن محسوب می شود .

البته رونالدو نیز با رئال فصل بسیار خوبی را پشت سر گذاشت . رونالدو نیز در فصل گذشته چند بازی را از دست داد ولی به این نکته باید توجه شود که اکثر بازی هایی که او از دست داد به علت محرومیت و حرکت غیر ورزشی وی بود در حالیکه او میتوانست به تمرینات خود ادامه دهد و فرم ایده آل خود را حفظ کند . او نیز فصل گذشته بازی های خوبی از خود ارائه داد و در نهایت آقای گل لالیگا و اروپا نیز انتخاب شد .

با تمام این حرف ها مسی امسال در میان کاندیدها انتخاب نشد و حرف ما از اینکه چه کسی بهتر بود نیست . ستاره پرتغالی این عنوان را بدست آورد و باید به او و هوادارانش تبریک گفت اما شاید حضور کارلوس ولا و دیگو کاستا در این لیست و نبود نام مسی کمی نادیده گرفتن تلاش ها و توانایی های این فوق ستاره بود . شاید در این زمان سخترین کارها را باید از مسی انتظار داشته باشیم . چرا که او دیگر با کسی برای بهترین بودن در این عصر رقابت نمی کند و همه برای برگزیدن او به عنوان بهترین بازیکن جهان ، اروپا و جام جهانی تنها او را با مسی در اوج مقایسه می کنند .
[img]http://دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
جوایزی که به دستان مسی عادت کرده بود! 1 [/img]
پاسخ
 سپاس شده توسط f-ghaemi
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  پیروانی: باید به زندگی در کنار کرونا عادت کنیم/ همه بازیکنان پرسپولیس می‌مانند
  دادرس: سپاهان بازی را مهندسی کرده و تهمت می‌زند؟
  زنوزی: رسید دریافتی‌ها استوکس را مفقود کرده‌اند
  خطیر: زنوزی فکر کرده چون پول دارد می‌تواند هر غلطی دلش خواست بکند
  رئیس دورتموند: به ورزشگاه خالی عادت کرده‌ام
  زکی‌پور: ۳ قهرمانی با پارتی ‎بازی پرسپولیس را بدعادت کرده!
  فتح‌الله‌زاده: استقلال ضعیف کار کرده و با این یارگیری باز هم دوم می‌شود!
  هم تیمی های مسی برای سلامتی اش ابراز امیدواری کرده اند
  رونالدو: تقصیر خودم است که مردم را بدعادت کرده‌ام
  سرخیو راموس: سرنوشت رئال مادرید در دستان بارسلونا است

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان