امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

نکات آرایشی

#1
همیشه سعی کنیدچند قلم از لوازم آرایش را که در زیبایی صورت شما تاثیر گذار تر هستند را انتخاب و استفاده کنید و لوازم اضافی را به دلیل اینکه وقت شما را می گیرند کنار گذارید.

از لوازمآرایشی با کیفیت بالا استفاده کنید زیرا هرچه کیفیت لوازم آرایش بالاتر باشد زمان کمتری برای استفاده کردن نیاز دارد و همچنین با عرق کردن یا در اثر گرما  آرایش شما پاک نمی شود و نیازی به استفاده ی دوباره ی لوازم آرایش نیست، که باعث گرفتن وقت شما خواهد شد .

یک پاک کننده یپوست که مخصوص نوع پوست شما باشد تهیه کنید و همیشه قبل از آرایش کردن پوست خود را به کمک آن پاک کننده تمیز کرده و سپس روی پوست تمیز آرایش کنید زیرا آرایش کردن روی پوست تمیز علاوه بر زیبایی بیشتر به زمان کمتری نیز نیاز خواهد داشت.

از لوازم آرایشضد آب و چند منظوره استفاده کنید زیرا ضد آب بودن لوازم آرایش باعث می شود که در صورت عرق کردن آرایش شما به هم نخورد و نیازی به دوباره آرایش کردن نداشته باشید و همچنین چند منظوره بودن لوازم آرایش مثلا ریملی که هم برای مژه و هم برای ابرو استفاده شود باغث کاهش زمان در آرایش کردن خواهد شد .

در موردموهایتان ، باید بگوییم که تنها مدل مویی که کمترین زمان را برای درست کردن نیاز دارد، مدل موی دم اسبی می باشد ، پس اگر زمان محدودی دارید این مدل مو را انتخاب کنید.

.
.
.
امیدوارم استفاده کرده باشید!Smile
نکات آرایشی 1
Lєσ
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان