امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

رئال‌مادرید و دورتموند به دنبال قطعی کردن صعود

#1
رئال‌مادرید و دورتموند به دنبال قطعی کردن صعود 1
رئال‌مادرید برای قطعی کردن صعود خود به دور بعد لیگ قهرمانان اروپا باید در خانه لیورپول را شکست دهد. تیم آلمانی بوروسیا دورتموند نیز در صورت برد برابر گالاتاسرای صعودش را به مرحله بعد لیگ قهرمانان قطعی می کند.

به گزارش ایسنا، دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا امشب با برگزاری 8 دیدار آغاز می‌شود که در حساس ترین بازی رئال مادرید برای قطعی کردن صعودش به مرحله بعد و حفظ روند پیروزی‌هایش برابر لیورپول قرار می گیرد.
گروه A
مالمو - آتلتیکومادرید
یوونتوس - المپیاکوس
آتلتیکومادرید، نایب قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا پس از برد روحیه‌بخش برابر یوونتوس باید در خانه مالمو به میدان برود. تیم اسپانیایی در دیدار رفت خود برابر مالمو نیز موفق بود و توانست با 5 گل صاحب برتری شود. شاگردان دیگو سیمئونه در این فصل نتوانستند نتایج خوب فصل گذشته خود را تکرار کنند. آنها در لیگا در رده سوم قرار گرفتند . البته با توجه به شکست بارسلونا برابر سلتاویگو، تیم دوم مادرید در حال حاضر با صدر جدول تنها یک امتیاز فاصله دارد. آتلتیکو در لیگ قهرمانان نیز شروع خوبی نداشت و در اولین بازی برابر المپیاکوس شکست خورد. حالا تیم متحول شده دیگو سیمئونه با ستارگانی چون گریژمان و مانژوکیچ امیدوار است 3 امتیاز خارج از خانه این دیدار را کسب کند.
یوونتوس و المپیاکوس در تورین دیگر دیدار این گروه را برگزار می‌کنند. هر دو تیم فصل گذشته در لیگ‌هایشان به قهرمانی رسیدند. المپیاکوس که در اولین بازی موفق شد آتلتیکومادرید را شکست دهد، در دومین دیدار برابر مالمو شکست خورد. آنها فصل گذشته نیز در لیگ قهرمانان عملکرد خوبی داشتند ولی در نهایت مغلوب منچستریونایتد شدند تا نتوانند به جمع 8 تیم برتر راه یابند المپیاکوس این فصل شگفتی ساز لیگ قهرمانان اروپا بوده است و توانسته در دیدار رفت خود نیز یوونتوس را با شکست بدرقه کند. یک نتیجه تساوی برای تیم یونانی نتیجه خوبی خواهد بود و امید‌های این تیم را برای صعود و تکمیل شگفتی زنده نگه می دارد. یوونتوس پس از شروعی توفانی در سری A و کسب 6 برد پیاپی، نتایج ضعیفی کسب کرده است و تنها به خاطر شکست‌های رم است که باز هم بیانکونری در صدر جدول لیگ ایتالیا قرار دارد.
گروه B
رئال‌مادرید- لیورپول
بازل - لودوگراتس
رئال‌مادرید و لیورپول یکی از حساس‌ترین بازی‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان را برگزار خواهند کرد. دیداری که اهمیت زیادی برای دو تیم دارد و می‌تواند به یکی از زیباترین بازی‌های این مرحله تبدیل شود. لیورپول در جدال‌های رودررو با رئال موفق‌تر عمل کرده است. قبل از دیدار رفت این دو تیم که دو هفته پیش برگزار شد، لیورپول به رئال مادرید نباخته بود. قرمزها در سال 2008 در مرحله یک هشتم نهایی برابر رئال‌مادرید به میدان رفتند و موفق شدند در دو بازی رفت و برگشت با نتیجه 5 بر صفر به پیروزی برسند. لیورپول در آنفیلد با نتیجه 4 بر صفر رئال را شکست داد که جرارد دو گل آن بازی را به ثمر رساند. در اسپانیا نیز لیورپول با یک گل صاحب برتری شد. در آن بازی آلوارو آربلوآ در ترکیب لیورپول به میدان رفت. ولی در دیدار رفت دو تیم که دو هفته پیش در انفیلد برگزار شد شاگردان کارلو انچلوتی موفق شدند با 3 گل صاحب برتری شوند. رونالدو یک بار و بنزما دو بار برای رئال گلزنی کردند. در صورتی که رونالدو در این دیدار گلزنی کند می تواند به رکورد رائول گونسالس در لیگ قهرمانان اروپا برسد و 72 گله شود.
لیورپول در سال 1981 نیز در فینال جام باشگاه‌های اروپا برابر رئال مادرید به میدان رفت و در نهایت با گل آلن کندی موفق شد صاحب برتری شود و عنوان قهرمانی را کسب کند. رئالی‌ها هنوز نتوانسته‌اند لیورپول را شکست دهند و این از نظر روانی به ضرر شاگردان آنچلوتی خواهد بود.
در دیگر دیدار این گروه که اهمیت کمتری دارد لودوگراتس در سوئیس مهمان بازل سوئیس خواهد بود. این دو تیم تلاش می‌کنند تا بتوانند با قرار گرفتن در رده سوم به لیگ اروپا راه یابند. لودوگراتس در دو بازی قبلی خود در این رقابت‌ها با نتیجه نزدیک 2 بر یک از لیورپول و رئال‌مادرید شکست خورده است. بازی رفت این دو تیم تا دقیقه 90 گلی در برنداشت ولی در نهایت لودوگراتس میزبان موفق شد با یک گل 3 امتیازی پیروز مسابقه شود.
گروه C
بنفیکا- موناکو
زنیت- لورکوزن
موناکو در چهارمین دیدار خود در این رقابت‌ها برابر تیم بدون امتیاز بنفیکا به میدان خواهد رفت. موناکو که دیگر بازیکنان بزرگی چون فالکائو و خامس رودریگس را در اختیار ندارد، باید در اولین دیدار دور برگشت مرحله گروهی در پرتغال برابر بنفیکای یک امتیازی قرار بگیرد. موناکو در لیگ فرانسه موفق شد با 2 گل اویان را شکست دهد تا شرایط خوبی در جدول پیدا کند. این تیم در حال حاضر در رده هفتم لیگ قرانسه قرار دارد. در طرف دیگر بنفیکا نایب قهرمان فصل گذشته لیگ اروپا انگیزه زیادی دارد تا در این دیدار خانگی 3 امتیاز مسابقه را بدست اورد و شانس خود برای صعود از این گروه را حفظ کند.
زنیت روسیه و لورکوزن نیز دیگر دیدار این گروه را برگزار خواهند کرد این دیدار با توجه به سرمای مسکو قرا است چند ساعت زودتر از سایر بازی ها برگزار شود.. لورکوزن که در بازی قبلی خود موفق شد برابر بنفیکا برد روحیه‌بخشی را کسب کند، حالا در چهارمین دیدار برابر زنیت به میدان خواهد رفت. تیم آلمانی در دیدار رفت خود موفق شده بود با 2 گل از سد زنیت بگذرد و در حال حاضر با 6 امتیاز در صدر جدول گروه قرار دارد ولی این تیم هیچ حاشیه امنیتی ندارد و باید برای کسب 3 امتیاز برای زنیت به میدان برود اگر امیدوار است تا بتواند از این گروه صعود کند.
گروه D
آرسنال- اندرلخت
دورتموند - گالاتاسرای
اندرلخت که تاکنون تنها یک امتیاز از این رقابت‌ها اندوخته است، در چهارمین دیدار برابر آرسنال به میدان خواهد رفت. توپچی‌های لندن این روزها شرایط خوبی دارند. پس از شکست برابر چلسی در داربی لندن برابر هال‌سیتی هم متوقف شدند ولای کم کم توانستند دوباره به شرایط خوب برگردند. آنها که در دیدار رفت موفق شدند در ثانیه‌های پایانی اندرلخت را در بلژیک شکست دهند، در لیگ انگلیس نیز با 3 گل برنلی را شکست دادند تا بتوانند به نتایج خوب خود ادامه دهند. آرسنال هنوز هم مصدومان زیادی در ترکیب خود دارد ولی به نظر می‌رسد بتواند در دیدار خانگی برابر اندرلخت صاحب برتری شود و شانسش را برای صعود از این گروه افزایش دهد. آرسنال که تاکنون 6 امتیاز از این رقابت‌ها اندوخته است باید در چهارمین دیدار برابر اندرلخت به میدان برود.
دورتموند و گالاتاسرای در حالی در سیگنال‌ ایدونا پارک به میدان می‌روند که تیم ترک به چیزی کمتر از پیروزی فکر نمی‌کند. شاگردان چزاره پراندلی تنها یک امتیاز از این رقابت‌ها اندوخته‌اند و برای زنده نگه داشتن امیدشان به صعود باید برابر دورتموند به پیروزی برسند. هر نتیجه غیر از پیروزی برای تیم ترکیه ای به معنای خداحافظی با لیگ قهزرمانان اروپا است. تشابه دو تیم در هواداران پرشور آنهاست. هواداران گالاتاسرای نیز مانند هواداران دورتموند سروصدای زیادی در ورزشگاه ایجاد و از این راه به شدت تیمشان را تشویق می‌کنند. دورتموند اما این فصل تیم بدون شکست لیگ قهرمانان اروپا است. انها هر چقدر در لیگ قهرمانان خوب کار کردند، در بوندسلیگا نتایج ضعیفی کسب کردند و نتوانستند نتایج خوبی کسب کنند. زرد‌های فوتبال المان این هفته در حالی که از بایرن‌مونیخ جلو بودند با نتیجه 2 بر یک شکست خوردند تا در رده شاندزدهم قرار گیرند. البته این تیم تمام بازی های خودش را در لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی پشت سر گذاشته است.
پاسخ
 سپاس شده توسط mohsenniceboy
آگهی
#2
Real madrid  همیشه برنده است....Rolleyes

ممنون..Shy
رئال‌مادرید و دورتموند به دنبال قطعی کردن صعود 1
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  ریسک دروازه‌بان لوانته پیروزی را از رئال گرفت (عکس)
  هواداران رئال خواهان ماندن ستاره ژاپنی (عکس)
  دورتموند قیمت ارلینگ هالند را تعیین کرد (عکس)
  یحیی به دنبال انتقام تنها شکست لیگ نوزدهم
  کمالوند: تصمیمم برای استعفا قطعی است
  الهلال باز هم به دنبال سرمربی جدید
  نقشه راه صعود تراکتور ایران در آسیا
  مذاکرات راموس و مادرید به بن‌بست رسید
  این رئال فوق العاده حاصل جادوی زیدان است (عکس)
  نوراللهی: با برد الریان خیالمان از صعود راحت می شود

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان