امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

ويژه‌هاي شبكه سه براي ماه محرم

#1
ويژه‌هاي شبكه سه براي ماه محرم 1
به گزارش دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سينماخبر؛  اسامي ويژه برنامه هاي اين شبكه براي ايام محرم به شرح زير ارائه مي‌شود:

خادمان حضرت سيد الشهدا همراه با «توتيا»

برنامه «توتيا»  به تهيه كنندگي و كارگرداني مهدي صاحبي  مجموعه مستندي تركيبي است كه  در ماه محرم روز هاي يكشنبه 4 ، دوشنبه 5   وچهارشنبه 7آبان از شبكه سه سيما پخش مي شود. اين برنامه در 13 قسمت 30 دقيقه اي به موضوع عزاداري و خادمان حضرت سيدالشهدا(ع) مي پردازد.

به تصوير كشيدن وقايع و سوژه هاي ناب مربوط به دستگاه حضرت سيدالشهدا(ع) و گفت و گو با ذاكران، شاعران و خادمان امام حسين(ع) از محورهاي اصلي اين برنامه است

اين برنامه كاري از گروه فرهنگ و معارف اسلامي شبكه سه سيماست و در ماه محرم هرشب ساعت 20:30 از شبكه سه سيما پخش خواهد شد.

ترويج عزاداري هاي سنتي و پخش مداحي ها از شبكه سه سيما

مداحي سعيد حداديان در هيئت رزمندگان اسلام  به تهيه كنندگي محمد رضا اياز نيز از ديگر ويژه برنامه‌هاي محرم شبكه سه سيماست كه در روزهاي شنبه، سه شنبه و چهارشنبه ساعت 17:15 و جمعه ساعت16:20 از شبكه سه سيما پخش مي شود. همچنين مداحي حاج محمدرضا طاهري از شنبه تا پنج شنبه ساعت 12:40 ، مداحي حاج مهدي ميرداماد هر روز ساعت  19:00  و مداحي حاج مهدي سلحشور  هر روز ساعت 14:30 و جمعه ها ساعت14:00 روانه آنتن شبكه سه سيما مي شود. پخش عزاداري هاي حسيني با هدف ترويج عزاداري هاي سنتي از جمله برنامه‌هايي است كه گروه فرهنگ و معارف اسلامي شبكه سيما در كنار ساير برنامه‌هاي مناسبتي اين ايام آماده كرده است.

پيرغلامان از ارادتشان به اهل بيت (ع) مي گويند

"مثل باران" نيز عنوان برنامه ديگري است كه تصاويري از دوازدهمين همايش تجليل از پير غلامانحسيني  و ذاكران اهل بيت عصمت و طهارت و كلام اين افراد را در بر مي گيرد. اين برنامه روزهاي يكشنبه4 و سه شنبه 6آبان ساعت 16:00 روي آنتن شبكه سه قرار مي گيرد.

گفت‌وگو با بيش از 20 تن از پير غلامان اهل بيت حاضر در اين اجلاس، تشريح تفاوت هاي انواع مداحي‌ها و آسيب‌شناسي اين حوزه از ساير بخش هاي برنامه است. اين برنامه كاري از گروه فرهنگ و دانش شبكه سه سيماست  كه در مناسبت‌هاي مذهبي از شبكه سه سيما پخش مي‌شود.

«نامه هاي شفاهي » از اهميت دعاي مادرمي گويد

"نامه هاي شفاهي " نيز به عنوان ويژه برنامه اي ديگر از سفركاروان هاي زميني به عتبات است وهمراه با خاطرات مدير كارواني مي شود كه به دعاي مادرش خادم زائران اهل بيت شده است. اين  برنامه از دوشنبه  5 تا چهارشنبه  7 آبان روي آنتن شبكه سه سيما قرار مي گيرد .

تصاويري از اماكن متبركه  و زيارتي  و حال و هوا و فضاي معنوي زائران  از ديگر بخش هاي برنامه است.

"نامه هاي شفاهي " به تهيه كنندگي جان ميرزايي كاري از گروه فرهنگ و معارف اسلامي شبكه سه سيماست.

از كربلاي ايران تا كربلاي معلي در «كربلا تا كربلا»

"كربلا تا كربلا"با كارواني همراه شده كه هزينه اين سفر معنوي را دو خير عاشق اهل بيت عصمت و طهارت تقبل كرده اند. اين برنامه نگاهي گذرا دارد بر حال وهواي معنوي اين زائران و پاي خاطرات 350 تن از زائريني نشسته كه براي اولين بار به اين سفر معنوي مشرف شده اند. اين برنامه شنبه 3آبان ساعت 16:45از شبكه سه سيما پخش مي شود.

عاشورا و اهداف حماسه حسيني  درسمت خدا

"سمت خدا "كه هر روز به موضوعاتي از قبيل تفسير قرآن كريم و شرح دعاي جامعه كبيره و زندگي پر بركت و سيره امير المومنين مي پردازد به مناسبت شهادت سالار شهيدان هر روز موضوعات خود را با مباحث عاشورا و ريشه هاي اين نهضت و اهداف حماسه حسيني تلفيق كرده است. پرسش و پاسخ در مورد قيام عاشورا از ديگر موضوعاتي است كه سمت خدا به آن مي پردازد .

اين برنامه كاري از گروه فرهنگ ومعارف شبكه سه سيما به تهيه كنندگي سيدحسيني و مناجاتي است كه هر روز بجز پنج شنبه و جمعه از شبكه سه سيما ساعت 13:40پخش مي شود و باز پخش آن هر روز بجز جمعه ها ساعت 5:15 بامداد است . 

عزاداري حسيني در  تازه نفس

برنامه تلويزيوني "تازه نفس" كاري از گروه سرگرمي و تفريحات سالم شبكه سه سيما به تهيه كنندگي و كارگرداني محمود سلاميان  كه ويژه مخاطبان نوجوان و جوان است و  در 5 قسمت ابتدايي خود به دليل همزماني با عزاداري حسيني حال و هواي مذهبي و رنگ و بوي محرم به خود مي‌گيرد. فضاي برنامه و محتواي آن محزون تر و در دكور از رنگ هاي تيره تري استفاده شده است. اين برنامه در دهه اول محرم روزهاي شنبه دوشنبه و چهارشنبه از ساعت 15:45 در 60 دقيقه روانه آنتن شبكه سه سيما مي شود.
پاسخ
 سپاس شده توسط Nazanin♥Xavi ، "تنها"
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  اعلام روزهای تعطیلی تئاتر در ایام محرم
  برنامه تعطیلی تئاتر در ایام محرم اعلام شد
  سینماها در دهه اول محرم تعطیل میباشند!
  تكیه تلویزیون در ماه محرم سیاه پوش شد
  قاری زاده: «رفقای خوب» امکان جذب سه نسل را دارد/ اکران عمومی؛ پس از ماه محرم
Rainbow بالاترين دستمزد بازي در فيلم براي اين بازيگران است
  اصرار ارشاد براي اكران یک فيلم پر حاشیه
  معرفي ويژه برنامه‌هاي ايام فاطميه در سيما
  رنگين كمان فيلمهاي سينمايي شبكه پنج در نوروز94
  خاطرات کودکی حاتمی‌کیا روي آنتن شبكه مستند

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان