امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

واکنش نماینده‌رهبری درسپاه‌به‌اسیدپاشی

#1
Heart 
نماینده ولی‌فقیه در سپاه در گفتگو با «نسیم» اظهار داشت: این عاملان تشویش کننده یک بغض و کینه‌ای از نیروهای انقلابی، اصولگرا و بسیجی دارند که از این حربه‌ها حداکثر سوء استفاده را می‌کنند.
به گزارش جهان؛ حجت الاسلام علی سعیدی در گفتگو با «نسیم» در خصوص اظهار داشت: همواره هر مقطعی که یک حرکت هدفمند و نظامندی در راستای تحقق برخی از نهادهای ارزشی و منطقی و قانونمند کردن و هدفمند کردن آنها در جامعه مطرح می‌شود هم از ناحیه استکبار در محافل بیگانه یک سری تهاجماتی و فضاسازی‌هایی و ذهنیت هایی به وجود می‌آید و متأسفانه بخشی از عناصر ناآگاه و مغرض داخلی هم همگام و همسوی با محافل بیگانه و صهیونیستی به این اقدامات و حرکت‌ها دامن می‌زنند .

وی تصریح کرد:اصولاً اصل هشتم قانون اساسی یک نظارت سه گانه‌ای را مد نظر قرار داده که در واقع توجه حقوق دولت نسبت به مردم و حقوق مردم نسبت به دولت و حقوق مردم نسبت به مردم است که این یک نظارت عمومی و یک نظارت ملی که تضمیین کننده بسیاری از ابعاد سلامتی و آرامش جامعه است.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه یک خلا در قانون وجود داشته که مجلس شورای اسلامی و برخی نهادهای مربوطه در صدد رفع آن خلأ برآمدند افزود: متأسفانه به موازات این حرکت نمایندگان مجلس این حوادث پیش آمد که دیگران از این حوادث حداکثر سوء استفاده را می‌کنند، آنچه که بسیار دردناک و نگران کننده است انتساب این حرکت‌های ایزایی به متدیینین و یا به عنوان تندروها که متأسفانه از این اصطلاح همواره برای تحمیل آن مجموعه نیروهای دلسوز جامعه و ارزشی جامعه که هیچ گاه دنبال تندروی با زاویه افراط‌گری نبودند فضاسازی می‌شود و آنها را مورد اتهام قرار می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: هیچ مسلمان، مؤمن و انقلابی اجازه نمی‌دهد که در نظامی که قانون و قوه قضائیه حاکم است و دستگاه‌های امنیتی فعال هستند خودسرانه کسی کاری انجام دهد. قطعاً هیچ مؤمنین و هیچ انقلابی به ذهنش خطور نمی کند که همچین کاری انجام دهد.

حجت الاسلام سعیدی تاکید کرد: اصلا به چه مجوزی قبل از این که حقیقت کشف شود آقایان در فضای مجازی اینگونه بیان کنند که اینها حاکی از این است که بالاخره یک بغض و کینه‌ای از نیروهای انقلابی و متدیین و اصولگرا و بسیجی دارند و در شرایط خاصی از این حربه‌ها حداکثر سوء استفاده را می‌کنند که قطعا باید دستگاه امنیتی و قضائی هم این کسانی که اینگونه فضای کشور را نا امن می کنند چه کسانی که خدای ناخواسته وارد این حرکت‌های زشت و غلط می‌شوند یا کسانی که از این حرکت‌ها سوء استفاده می‌کنند باز فضا را به شکل دیگری نا امن می‌کنند برخورد لازم را انجام دهد.
واکنش نماینده‌رهبری درسپاه‌به‌اسیدپاشی 1
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  جزئیات ربوده شدن دختر حاکم دوبی و واکنش سازمان ملل
Heart واکنش نوری مالکی به بازداشت تعدادی از اعضای حشد شعبی
Heart توافق موساد و مصر برای کاهش شدت واکنش کشورهای عربی به طرح الحاق
Heart تظاهرات ماموران پلیس، دولت فرانسه را به واکنش واداشت
  نماینده زاهدان: عدم همراهی مردم می‌تواند معادله کنترل کرونا را به هم بریزد
  گزارش مفصل آسوشیتدپرس از سخنان مقام معظم رهبری در روز قدس
  روحانی: حمایت مقام معظم رهبری نبود، قطعا نمی‌توانستیم در مبارزه با کرونا به موفقیت ک
Heart واکنش عربستان به رسانه‌ای شدن برخورد تحقیرآمیز ترامپ با بن سلمان
Heart واکنش ایران به ادعای روزنامه نیویورک تایمز مبنی بر تبادل زندانیان ایران و آمریکا
Heart نامه تشکر وزیر آموزش و پرورش به مقام معظم رهبری

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان