امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

انصاري فرد: معلم اسپانيايي گرفته ام

#1
انصاري فرد گفت: با بازيکنان اوساسونا به زبان انگليسي حرف مي زنم. البته معلم اسپانيايي گرفته ام تا زبان اسپانيايي را هم ياد بگيرم.

انصاري فرد: معلم اسپانيايي گرفته ام 1




 بعد از مدتها سکوت، کریم انصاری فرد در گفتگو با "ورزش سه"، از گل سالمی که به ثمر رساند گفت تا آسیب دیدگی اش و اینکه شاید به بازی بعدی تیمش نرسد.

گلم به تنریف درست بود
مقابل تنریف از ابتدا بازی کردم و یک گل هم زدم که درست بود اما داور مردود اعلام کرد. داور صد در صد اشتباه کرد. چون بعد از بازی، هم عکس آن صحنه را دیدم و هم فیلمش را. به این نتیجه رسیدم که در موقعیت آفساید نبودم و گلم کاملا سالم بود. البته خدا را شکر که اوساسونا برد و سه امتیاز ارزشمند این بازی را بدست آورد.

اوربان از بازی ام راضی بود
مقابل تنریف جدا از گلی که به ثمر رساندم، روی گل دوم تیمم هم نقش داشتم. یک توپ از سمت راست ارسال شد که من پایم را باز کردم تا توپ به هم تیمی ام که پشت من حضور داشت برسد. بعد هم روی ارسال او، برای دیگر هم تیمی ام فضاسازی کردم تا او دروازه تنریف را باز کند. اتفاقا اوربان، سرمربی اوساسونا هم بعد از بازی از عملکردم رضایت داشت و این موضوع خوشحالم کرد.

مچم پیچید، هنوز درد دارم
دقیقه 90 بازی با تنریف بود که مچ پایم پیچید. کادر فنی اوساسونا به دلیل همین آسیب دیدگی مرا تعویض کرد تا مصدومیتم بدتر نشود. بعد از بازی MRI گرفتم و خدا را شکر آسیب دیدگی ام خیلی حاد نیست. البته درد دارم اما امروز با تیم تمرین می کنم تا ببینم آیا به بازی بعد مقابل خیخون می رسم یا نه. اگر درد مچ پایم کمتر شود شاید بازی کنم.

3 هفته بدنسازی کردم
وقتی به اوساسونا آمدم مربی بدنساز با من اختصاصی تمرین کرد. فکر می کنم حدود 3 هفته کار بدنی انجام دادم تا آماده بازی شوم. حتی دو بار از من تست بدنی گرفتند و وقتی دیدند آماده بازی شده ام از من استفاده کردند. الان خدا را شکر شرایطم خوب است و تلاش می کنم در ترکیب جا بیفتم و برای اوساسونا مثمرثمر باشم.

معلم اسپانیایی گرفته ام
با بازیکنان اوساسونا به زبان انگلیسی حرف می زنم. البته معلم اسپانیایی گرفته ام تا زبان اسپانیایی را هم یاد بگیرم. البته حضور جواد نکونام هم برای من کمک بزرگی است. حضور او مرا دلگرم می کند و باعث می شود تا اینجا تنها نباشم.

انگار 4،5 سال است بازیکن اوساسونا هستم
بازیکنان اوساسونا خیلی خونگرم هستند. از همان روز اول که آمدم رفتارشان با من فوق العاده بود. چه بیرون از زمین و چه داخل زمین. آنها آنقدر با من صمیمی هستند که برخی اوقات خودم شک می کنم که تازه این فصل به اوساسونا آمده ام. انگار که 4،5 سال است اینجا بازی می کنم و کنار این بازیکنان هستم.
انصاري فرد: معلم اسپانيايي گرفته ام 1
پاسخ
 سپاس شده توسط Hadis Messi
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  فینال کم تاثیر است؛ مسی تصمیمش را گرفته
  میزبانی فینال آسیا از پرسپولیسی ها گرفته می شود ؟
  کشتی از سر گرفته می‌شود
  ماتیچ: دوست دارم فوتبال از سر گرفته شود
  افشاگری مالک تراکتور درباره پشت پرده پرونده‌های حقوقی و تبانی صورت گرفته در این باشگا
  فرامرزیان: هنوز تصمیمی برای پرداخت حقوق المپیکی‌ها گرفته نشده است
  قلعه‌نویی: باید برای لیگ تصمیمی گرفته شود که حق هیچ تیمی پایمال نشود
  تمرین با لبخند، ماسک و دستکش در تیم آقا معلم/ عکس
  استقلال و پرسپولیس را گروگان گرفته‌اند!
  گریزمان: تصمیم خود را گرفته ام اما نمیگویم

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان