امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

آیا بخاطر لیونل مسی، آنچلوتی ترکیب تیمش را در ال کلاسیکو به 2-4-4 تغییر می دهد؟

#1
آیا بخاطر لیونل مسی، آنچلوتی ترکیب تیمش را در ال کلاسیکو به 2-4-4 تغییر می دهد؟ 1

فوتبالدوستان در روز شنبه زمانی که دو ابرتیم رئال مادرید و بارسلونا رو در رو میشوند، شاهد مسابقه بین دو تا از تیم های هراس آور حال حاضر جهان خواهند بود.
به نقل از بلچیر ریپورت، لیونل مسی اکنون یک دهه است که در بارسلونا بازی میکند و در این مدت با بازی های درخشان خود نشان داده است که ترسناک ترین مهاجمی است که میتوان تصور کرد، او در بازی با رئال می تواند رکورد گلزنترین بازیکن تاریخ لالیگا را از آن خود کند.
پس از سال ها که تیم ها و مربی های مختلفی برای مهار مسی چاره جویی میکردند، بخصوص مربی های رئال مادرید حال نوبت به کارلو آنچلوتی رسیده است تا شانس خود را امتحان کند و مطمئناً او هم مانند دیگر مربی ها از این اعجوبه‏ی آرژانتینی وحشت دارد.
لازم به ذکر است مربی سابق آث میلان همراه مادرید تجربه تلخی مقابل توانایی بالقوه و البته نامحدود لیونل مسی دارد که برمیگردد به هتّریک او در سانتیاگو برنابئو که واقعاً باعث ترس همه از او شده است.
و حال باید دید این مربی ایتالیایی در مقابل ستاره آرژآنتینی تیم بارسلونا چه راهکاری در پیش می‏گیرد تا بتواند این بازیکن را تحت کنترل بگیرد.
با وجود استعدادهای فراوانی که کارلو آنچلوتی در اختیار دارد، کسانی چون رونالدو، بنزما،بیل و جیمز که شاید بتوان گفت آماده ترین خط حمله دنیا را تشکیل می دهند اما زمانی که بحث کلاسیکو مطرح باشد، بازیکنان و اسامی مشهور فاکتور برتری محسوب نمی شوند و از طرف دیگر قدرت خط دفاعی هم در این میان بسیار مهم است.
با احتساب این قضیه، کارلو آنچلوتی احتمالاً یک تغییر تاکتیک پیش بینی نشده انجام دهد و با توجه به بازی پیش رو که بازی مهمی است به احتمال زیاد سیستم 4-4-2 در الویت قرار دارد.
رئال مادرید در خط حمله قدرت وحشتناکی دارند و در خط هافبک نیز بازیکنان خوبی دارند، اما این تیم در خط دفاع از کمبود بازیکنان کارا رنج می برد و خط دفاع ضعیفی دارد، و همچنین ایکر کاسیاس با توجه آماده نبودنش و همچنین آمار اشتباهات تاثیرگذار در بازی های مهم، می تواند یکی از نقاط ضعف رئال در این بازی به حساب آید/
به هرحال باتوجه به اهداف بزرگ تیم رئال، آنچلوتی بهتر است تا فکری به حال خط دفاع خود مقابل بارسلونا بکند. رئال شاید بهتر باشد با ترکیب 4-4-2 در بازی حضور یابد تا بتواند در مقابل حملات بارسلونا مقاومت کند. شاید لیونل مسی گل سرسبد مهاجمان بارسا باشد اما نباید از ستاره ی برزیلی این تیم، یعنی نیمار نیز غافل بود.
بعد از اینکه جابجایی های زیادی در سانتیاگو برنابئو صورت گرفت، کارلو آنچلوتی بین دو سیستم 4-4-2 و 4-3-3 در رفت و آمد بود اما ترکیب 4-3-3 که ترکیب سنتی این تیم است در بازی های بیشتری به کار گرفته شد و موثر تر واقع شد.
و حال که دیر زمانی است با سیستم 4-4-2 بازی نکرده اند و با توجه به بازیکنان جدیدی که به این تیم آمده اند نمیتوان پیش بینی کرد در سیستم 4-4-2 عملکرد تیم چه تغییری خواهد کرد، اما مطمئناً جابجایی ناگهانی از سیستم حال حاضر خود یعنی 4-3-3 به سیستم -4-2 که آنچلوتی چند مدتی است آن را به کار نگرفته است، تأثیر زیادی روی عملکرد تیم دارد و آنچلوتی امیدوار خواهد بود که به قیمت پیروزی تمام شود. اگر آنها سیستم 4-4-2 را به اجرا بگذارند، شاید به رئال مادرید اجازه دهد تا عبور از خط دفاع خود را سخت تر کند و خط دفاع خود را مستحکم تر کند همانطور که مربی معروف آنها ژوزه مورینیو نشان داد اما شاید از گردش توپ جلوگیری کند و خط هافبک قوی خود را قربانی این ترکیب کند.
سیستم معمول آنها یعنی 4-3-3 در این فصل و فصل قبل قدرت خود را در لالیگا و لیگ اروپا نشان داده است اما ضعیف نشان دادن خط دفاع آنها در این فصل در بازی های مختلف باعث شده است منتقدانی نسبت به این سیستم پیدا شود.
رفتن ناگهانی ژابی آلونسو از این تیم نیز باعث شد کار برای آنچلوتی سخت تر شود و او را وادارد به فکر جانشینی برای او باشد.
لازم به ذکر است فصل گذشته وقتی که این مربی 55 ساله تصمیم گرفت که تیمش را با ترکیب 4-3-3 به زمین بفرستد شکست سختی مقابل بارسلونا خورد.
بهرحال بعد از عوض کردن ترکیب به 4-4-2 در کوپا دل ری در والنسیا آنها موفق ظاهر شدند. ولی حالا شاید شرایط متفاوت باشد اما اگر آنچلوتی بخواهد با سیستم 4-4-2 در مقابل بارسلونا ظاهر شود و احتمالاً خودش نیز دوست دارد، احتمالاً ریسک خوبی باشد و شانس بیشتری در پیروزی به آنها بدهد.
گواردیولا، مورینیو، کرایف، ریکارد مربیانی هستند که اسم خود را در کلاسیکو با خلاقیت هایشان ثبت کرده اند و حالا نوبت آنچلوتی است که نام خود را بر آن حک کند.
[img]http://دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
آیا بخاطر لیونل مسی، آنچلوتی ترکیب تیمش را در ال کلاسیکو به 2-4-4 تغییر می دهد؟ 1 [/img]
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  ترکیب پدیده برای مصاف با استقلال
  سرمربی رم: صعود آینده من را تغییر نمی‌دهد
  هجومی‌ترین ترکیب فصل پرسپولیس؛ حمله با ۶ بازیکن!
Clocket شیطنت سعودی‌ها در غفلت AFC با تغییر ورزشگاه/ دلیل تعجب استقلالی‌ها مشخص شد + عکس
  آب پاکی سرمربی آنتورپ روی دست بیرانوند/ علیرضا بازهم دور از ترکیب
  رونمایی از ترکیب تیم ملی مقابل سوریه
  خروج دوباره حسینی از ترکیب ترابزون
  لیونل مسی نه، سیتی در مسیر جذب یک ستاره بزرگ (عکس)
Clocket فسخ و تغییر رنگ کیت قرمز محمد انصاری
  AFC: احتمال تغییر میزبان‌ها به یک شرط وجود دارد

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان