امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

لب دریاچه های زیبای دنیا تفریح کنید +عکس

#1
با کمی تحریف غزل حافظ باید گفت، بنشین بر لب دریاچه و گذر عمر ببین! اما کدام دریاچه ز جهان گذران ما را بس؟ این چیزی است که قرار است در اینجا پاسخ دهیم.
در این دنیای وسیع مکان های گردشگری بسیار زیبایی وجود دارند که با داشتن حساب بانکی پر و خیال آسوده می توان به آنها سفر کرد و از زیبایی هایشان نهایت لذت را برد. از جمله باید به دریاچه هایی اشاره کنیم که سواحل و کرانه های زیبایی دارند و خیلی از سوپراستارهای هالیوود برای تفریح و استراحت به آنجا می روند.
1. لاک لمان، فرانسه / دریاچه ژنو، سوئیس
Lac Léman, France/Lake Geneva, Switzerland
این دریاچه از سمت فرانسه لاک لمان و از سمت سوئیس به نام دریاچه ژنو شناخته می شود. از هر دو طرف این دریاچه مناظر دوست داشتنی و زیبایی دارد. در پشت آن کوه های پوشیده از برف و در جلوی آن تاکستان زیبایی قرار دارند و تاکستان معروف لاوکس که در سایت جهانی یونسکو ثبت شده است نیز در آن قرار دارد. هنگامی که با قایق داخل دریاچه می روید مناظر فوق العاده زیبایی اطراف شما وجود دارند که جان می دهند برای عکس گرفتن.

لب دریاچه های زیبای دنیا تفریح کنید +عکس 1

2. دریاچه ژنو، ویسکونسین
Lake Geneva, Wisconsin
ساحل آرام و زیبای این دریاچه فقط به میلیاردرها تعلق ندارد. افرادی دیگر نیز می توانند در Abbey اتاق کرایه کنند و در مسیر پیاده روی کنار دریاچه از مناظر زیبا لذت ببرند. از دیگر سرگرمی های این منطقه باید به گشت و گذار در فروشگاه های این روستا و تماشای عمارت های مجلل و قصر افراد ثروتمند و بانفوذ اشاره کرد.

لب دریاچه های زیبای دنیا تفریح کنید +عکس 1

3. دریاچه جورج، نیویورک
Lake George, New York
کودکان، ساحل دریاچه جورج را بسیار دوست دارند زیرا مملو از فروشگاه های سوغاتی و وسایل ارزان قیمت است. از دیدنی های این ساحل می توان به قلعه ویلیام هنری اشاره کرد که در جنگ فرانسه و هند نقش موثری داشته است. دژ تايكاندروگا در شمال دریاچه نیز از دیگر مناطق گردشگری دریاچه جورج است. برای لذت بیشتر در این منطقه می توانید یکی از اتاق های هتل بزرگ ساگامور که روی جزیره ای در دریاچه قرار دارد را رزرو کنید. برای پناه بردن به سکوت و آرامش هم ساحل شرقی دریاچه بهترین مکان است.
لب دریاچه های زیبای دنیا تفریح کنید +عکس 1

4. دریاچه کومو، ایتالیا
Lake Como, Italy
به میلان بروید، خرید کنید و از همه مناظر وابسته به مد استفاده کنید. به اپرا بروید و برای تماشای تابلوی «شام آخر» پیکاسو بلیت تهیه کنید. اما در آخر، حدود 65 تا 80 کیلومتر به سمت دریاچه کومو رانندگی کنید و در ساحل زیبای آن از همه چیز لذت ببرید. ساحل 233 کیلومتری این دریاچه مملو از ویلاهای زیبا و هتل های شیک است. در پشت آن نیز منظره زیبای کوه پوشیده از برف آلپ قرار دارد.

لب دریاچه های زیبای دنیا تفریح کنید +عکس 1

5. دریاچه لوئیس، آلبرتا، کانادا
Lake Louise, Alberta, Canada
این دریاچه آرام که با حلقه ای از کوه های بلند با قله های یخ زده که در تابستان می درخشند و درختان همیشه سبز احاطه شده است. رفتن به این دریاچه، یک تیر با چند نشان است. شما علاوه بر دریاچه فیروزه ای آرام، جنگلی انبوه، کوه های بلند و آرامشی وصف نشدنی نیز خواهید داشت و می توانید بدون توجه به بقیه و با آسودگی تعطیلات خود را به خوبی سپری کنید. برای استفاده از مناظر زیبا خوب است اتاق های رو به دریاچه هتل بزرگ لوئیس را کرایه کنید.

لب دریاچه های زیبای دنیا تفریح کنید +عکس 1

6. دریاچه کیلارنی، ایرلند
Lakes of Killarney, Ireland
این دریاچه زنجیره زیبایی از سه دریاچه به نام های لاف لین (پایین)، ماکراس (وسط) و دریاچه بالایی در روستای سیاه ایرلند است و هر دو زیبایی های طبیعی و دست ساز بشر را نمایش می دهد. بهتر است اول از همه به قلعه راس بروید که به قرن 17 میلادی تعلق دارد. سپس می توانید با قایق در طول دریاچه 23 کیلومتری گشت بزنید یا ماهیگیری کنید. این سفر شامل عبور از پل های سنگی، آبشار و مناظر دیدنی کوه ها و بازدید از معادن مس با قدمت 4 هزار سال است.

لب دریاچه های زیبای دنیا تفریح کنید +عکس 1

7. دریاچه تاهوئه، سیرانوادا، آمریکا
Lake Tahoe
دریاچه تاهوئه – دومین دریاچه عمیق ایالت متحده آمریکا در فاصله بین کالیفرنیا و مرز ناوادا است و 1.6 کیلومتر بالاتر از سطح دریا قرار دارد. در طول تابستان می توان در مسیر اسکی در کوه های مجاور پیاده روی کرد. دوچرخه سواری کوهستان نیز از دیگر سرگرمی های این منطقه است که رنگ سبز-آبی دریاچه از آن بالا بسیار دیدنی است.

لب دریاچه های زیبای دنیا تفریح کنید +عکس 1

8. دریاچه جنگلی، مینه‌سوتا، کانادا
Lake of the Woods, Minnesota;
and Manitoba and Ontario, Canada
دریاچه جنگلی با داشتن ساحل 65 هزار مایلی یکی از بهترین مکان ها برای استراحت و تنهایی است. این دریاچه، 14 هزار جزیره دارد که برای پیک‌نیک های رومانتیک بسیار مناسب است. این ساحل بهشت دوستداران ماهی گیری نیز محسوب می شود. روستای کنورا در ساحل شمالی دریاچه نیز بازارهای هفتگی، فروشگاه ها، گالری‌ها و رستوران های جالبی دارد.

لب دریاچه های زیبای دنیا تفریح کنید +عکس 1

9. دریاچه تیتیکاکا، پرو و بولیوی
Lake Titicaca, Peru and Bolivia
تیتیکاکا یکی از شگفت انگیزترین دریاچه های دنیا است و مناظر دیدنی زیادی دارد. این دریاچه در مرز پرو و بولیوی است و با کوه های بلند آند احاطه شده است. جزایر شناور تیتیکاکا از نی و پوشال توسط سرخپوستان منطقه ساخته شده اند که حتما باید آنها را از نزدیک ببینید. جزایر بزرگ تر، هنرهای دستی زیاد و خرابه هایی از قوم سرخپوست های اینکا در خود دارند. 

لب دریاچه های زیبای دنیا تفریح کنید +عکس 1

منبع:bartarinha.ir
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
(..*)


لب دریاچه های زیبای دنیا تفریح کنید +عکس 1
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  یکی از زیباترین ولی کم بازدید ترین مکان در دنیا
Rainbow با 7ساحل زیبای جهان آشنا شوید+عکس
  رویایی ترین مکآن هآی دنیا !
Shocked بناهای بسیار عجیب در سراسر دنیا 0:
  پربازدیدترین جاذبه‌های گردشگری دنیا (1)
  دریاچه نمک صورتی از تربیخا، آبگرم طبیعی در اسپانیا
  ماجراجویی و تفریح در جزیره ونکوور
  معرفی 10 کاخ زیبای جهان
  زیبا، رنگارنگ و خارق العاده ترین دریاچه ها! (+تصاویر)
  زیباترین شهرهای دنیا : پاریس، فرانسه

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان