امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

بیوگرافی ( خوانندگان مشهور )

#1
Star 
رضا صادقی:

او در 25 مرداد سال 1358 در بندرعباس به دنیا آمد. ابتدا کار خود را با تلاوت قرآن آغاز کرد. علاقه‌مندی او به موسیقی موجب شد که او مسیرش را به آن سمت تغییر دهد. او در ۲۰ بهمن ۹۰ با دختری ایرانی که ساکن آلمان بوده عقد و یک سال بعد ازدواج کرد. 2 سال بعد از ازدواج خود دارای دختری به اسم تیارا میشود . تیارا اولین فرزند رضا صادقی است که در بهمن سال 1392 به دنیا آمده است .




محسن چاووشی:

محسن چاووشی متولد خرمشهر است و اصالتاً کرد است که با توجه به شرایط کاری پدرش که کارمند شرکت نفت بود به خرمشهر مهاجرت کردند و محسن در خرمشهر متولد شد. وی فرزند پنجم خانواده و دارای دو خواهر و سه برادر است.بعد از اشغال خرمشهر در زمان جنگ، خانواده او به شهرهای کرمانشاه، مشهد و نهایتاً تهران مهاجرت کردند.





محسن یگانه:

محسن یگانه (زادهٔ ۲۳ اردیبهشت ۱۳۶۴در گنبد کاووس)، خواننده، ترانه سرا، نوازنده، تنظیم کننده و آهنگساز ایرانی است. ودانشجوی رشته مهندسی صنایع که دردانشگاه آزاد تهران واحد جنوب گرایش تولید صنعتی راادامه داد، اما بعد از گذراندن شش ترم به علت مشغله زیاد در دنیای موسیقی، از ادامه تحصیل منصرف شد.
وی فرزند یکی مانده به آخر خانواده است و دو خواهر بزرگترش هر کدام پزشک و دندان‌پزشک هستند او فرزند یکی از شهیدان هشت سال دفاع مقدس است (محمدرضا یگانه) و مادرش استاد دانشگاه است. محسن یگانه موسیقی را با یک گیتار شروع کرد و خیلی زود فاصله خود را با خوانندگان معمولی و تفریحی پاپ در ایران زیاد کرد. آنچه او را از دیگر خوانندگان متمایز می‌کند توانایی وی در ترانه‌سرایی و آهنگسازی می‌باشد.
او در ابتدا علاقه‌ای به موسیقی نداشت و بصورت تفریحی به آن نگاه می‌کرد. به گفته خودش از کودکی علاقه‌مند به بازیگری و مطرح شدن در دنیای سینما بود؛ ولی بنا به شرایط خاص فرهنگی و خانوادگی تا به امروز چنین موقعیتی را پیدا نکرد. اما در موسیقی ذوق و سلیقه خاصی داشت. میل به موسیقی و یک شنونده خوب بودن را بر حسب اتفاق با شنیدن یکی از قطعات بی‌کلام آلبوم بهار من «گل گندم از شادمهر عقیلی» بدست آورد که حس عجیبی نسبت به موسیقی روز «پاپ» پیدا کرد و با علاقه دو چندانی که در وی بوجود آمده بود به فراگیری ساز گیتار پرداخت. نواختن را با تکیه بر خود و بدون استاد شروع کرد، اما در همان ابتدای کار با مشکلات عقیده‌ای رو به رو شد. مخالفت خانواده بر حسب شرایط خانوادگی و به لحاظ اینکه او هوش خوبی داشته و خانواده به خاطر سطح بالای علمی بیشتر تمایل به ادامه تحصیل وی را داشتند و باعث شده بود فرصتی برای آموزش ساز گیتار زیر نظر استادان مختلف را پیدا نکند، ولی این مانع کار نشد و محسن یگانه با پشتکار عجیبی به نواختن گیتار ادامه داد تا جایی که در نوازندگی به حدی رسید که بتواند خود این ساز را آموزش دهد.
در این میان تنها به ساز گیتار اکتفا نکرد و به سمت کیبورد و پیانو و فراگیری مهارت‌های فنی و موسیقی الکترونیک نیز روی آورد که به گفته خود یگانه به موفقیت‌های وی بعد ازعرصه خوانندگی، نوازندگی و ترانه سرایی می‌توان اضافه کرد. با این وجود شناخت بسیار خوبی از موسیقی الکترونیک بدست آورد اما با توجه به اینکه در این مورد آنچنان با فضای موسیقیایی قطعاتی که محسن یگانه به بازار عرضه کرده و مردم از او توقع دارند مطابقت ندارد به همین دلیل فقط برای ارضای روحی خودش به موسیقی الکترونیک می‌پردازد و کمتر از آن در قطعاتش استفاده می‌کند. به گفته خود محسن آروزی او موفقیت در دنیای موسیقی الکترونیک است.





مهدی مقدم:

مهدی مقدم، خواننده موسیقی پاپ و هنرپیشه ایرانی است.
متولد سوم آبان ۱۳۶۰ در تهران است، فارغ التحصیل رشته گرافیک، خواننده، طراح داخلی و بازیگراست. وی سه خواهر که نام یکی از انها سمیرا است و یک برادر دارد. از ابتدا علاقه مند به بازیگری بود و تصمیمی برای خواننده شدن نداشت. به نقاشی نیز علاقه مند بود ولی با توجه به علاقه‌ای که به بازیگری داشت، ورود به این رشته را از طریق هنرستان صدا و سیما راحت تر دانست. اما در سالی که وی به این هنرستان وارد شد رشته بازیگری جزو رشته‌های ثبت نامی نبود و در نهایت به دلیل علاقه خود به گرافیک، این رشته را برای ادامه تحصیل انتخاب کرد. در کنار تحصیل در رشته گرافیک کار تاتر را هم از تاتر گلریز و کار «کلک نزن» به کارگردانی آقای سمسار زاده شروع کرد (در این تاتر آواز می‌خواند). طی چندین سال وی تقریبآ هر شب علاوه بر بازیگری در تاتر‌های مختلف، آواز هم می‌خواند (بعضی اوقات آهنگ‌ خواننده‌های دیگر و بعضی اوقات آهنگ‌هایی که برای تاتر ساخته شده بود را اجرا می نمود). وی همچنین تعدادی کار رادیویی هم دارد که از بارزترین آنها شرکت در برنامه “جمعه ایرانی” میباشد که چند بار زنده در این برنامه اجرا داشته است. در سال ۸۰ تهیه آلبوم “خونسرد” را آغاز کرد و در سال ۸۳ این آلبوم روانه بازار شد. این آلبوم اولین فعالیت رسمی مهدی مقدم در موسیقی پاپ میباشد.





مازیار فلاحی:

مازیار فلاحی متولد ۲۶ مهر۱۳۵۳ در تهران است. نوازندگی گیتار را از سال 1368 آغاز کرد. در سال 1371 در رشته مهندسی صنایع وارد دانشگاه شد و همزمان در مرکز آموزشهای هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دوره کارگردانی سینما را در سال 1374 به پایان رساند. فیلم کوتاه «مطرود» اولین تجربه کارگردانی وی است. پس از آن در سال 1376 مجموعه داستانهای کوتاهش را با نام " کلاغ - پاییز کودکی " منتشر کرد. این کتاب ریشه قصه‌های ترانه‌های او شد.
مازیار در سال 1380 به عضویت گروه کر دانشگاه تربیت مدرس به رهبری الیپس مسیحی درآمد. تئوری موسیقی، سلفژ، ارکستراسیون و موسیقی مکتوب را نزد حمیدرضا دیبازر به مدت ۶ سال فرا گرفت. در همین حال به عضویت گروه کر بهمن به رهبری مهدی قاسمی درآمد. دروس آواز جمعی و تکنیکهای آواز را نزد ناریه چولاکیان و شقایق الهیاری گذراند، و گیتار کلاسیک را نزد فرزانه رجایی و آیلین ارجمند و نوازندگی پیانو را نزد علیرضا حشمتی افشار ادامه داد. در اسفند ماه 1386 به دعوت قاسم جعفری آهنگ‌ها و ترانه‌های فیلم مجنون لیلی را نوشت که آغاز فعالیت خوانندگی رسمی وی در عرصه سینما و موسیقی می‌باشد.






علی مولایی:

علی مولایی متولد ۱۳۶۰ تهران -مهندس مکانیک علاقه ذاتی او به موسیقی از سنین بسیار کم آشکارا او را به سمت این هنر سوق داد. آموختن موسیقی را با نوازندگی پیانو در سال ۱۳۷۰ در تهران و فعالیتهای هنری اش را به طور جدی از سال ۱۳۷۹ آغاز کرد از سال ۱۳۸۴ شروع به فراگیری علوم آهنگسازی و صدابرداری و میکس به طور جدی نمود. او تجربه اجرای زنده (به عنوان خواننده – سولیست پیانو و تنظیم کننده ) را در کارنامه هنری خود دارد . موسیقی متن دو سریال “گنجهای پنهان ” و “درختان دیر زیست” (پخش از شبکه ۴ صدا و سیما) و فیلم سینمایی تونل (بهزاد رسولزاده ) از ساخته های اوست. وی در سال ۱۳۸۶ آلبوم بدون کلام “بیداری ” را با حوزه هنری منتشر کرد . . علی مولایی تا به حال در تک آهنگها و یا بعضا آلبوم های خوانندگان مختلفی به عنوان تنظیم کننده یا میکس مستر حضور داشته است.او هم اکنون به حرفه تنظیم موسیقی(عموما پاپ) و کار میکس مشغول است . آلبوم پاپ “که چی ” با صدا و آهنگسازی و تنظیم علی مولایی در مراحل پخش به سر می برد.






محمد علیزاده:

محمد علیزاده متولد 23 دی ماه 1360 است. در کرج به دنیا آمده ودر حال حاضر در تهران زندگی می کند و برای اولین بار در 4 سالگی خوانده است. تحصیلاتش ربطی به موسیقی ندارد، او مهندس کشاورزی است اما علاقه شدیدی به موسیقی دارد.
محمد علیزاده سه سال پیاپی مقام اول قرائت قرآن را در سطح اول کشور بدست آورد  و مقام ها و عنوان های بسیاری در ضمینه ی قرائت قرآن و اذان در سطح کشور بدست آورده است.
با ترانه هایی که خودش گفته ارتباط بیشتری برقرار کرده است چون ترانه ها را با توجه به شرایط روحی خودش گفته است .






علی عبدالمالکی:

علی عبدالمالکی (زاده 26 مرداد 1363 در تهران)خواننده، ترانه سرا، آهنگساز و تنظیم کننده پاپ ایرانی است. علی عبدالمالکی با آلبوم «نا مسلمون» مطرح شد 
وی پس از فراگیری سازهای کیبورد، گیتار و پیانو، در بهمن 86 آلبوم خدا نشناس را با آهنگ سازی و تنظیم دی جی سروش اس جی ترک که شامل ۸ ترک بود را وارد بازار کرد، پس از چند ماه در اردیبهشت 87 دومین آلبوم خود به نام نا مسلمون را مجدداً با آهنگ‌سازی و تنظیم دی جی سروش اس جی ترک و با همکاری ایمان ظهراب روانهٔ بازار کرد.






محمد اصفهانی:

محمدمهدی واعظی‌اصفهانی معروف به محمد اصفهانی (زاده: 14 تیر 1345 در تهران)، پزشک، خواننده و آهنگساز پاپ و سنتی ایرانی است. او از خانوده‌ای اصالتاً اصفهانی در تهران متولد شد. محمد اصفهانی با شرکت در کنکور سراسری با رتبه ۱۷۸ به دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران راه یافت و در سال ۱۳۷۶ فارغ‌التحصیل گردید. او را با بهره‌مندی از مکتب محمدرضا شجریان و علی جهاندار موسیقی ایرانی آموخت. اصفهانی ابتدا با اجرای آثاری روی اشعار شعرای معاصر مانند فریدون مشیری و همچنین اجرای تیتراژ سریال، پا به عرصه خوانندگی گذاشت.
او در سال ۱۳۷۳ به عنوان اولین تجربه کاری خود تیتراژ سریال آوای فاخته با ترانه‌سرایی ساعد باقری و کارگردانی بهمن زرین پور را به عنوان اولین تیتراژ اجرا کرد که از شبکه 1 پخش شد. او تا به امروز بیش از ۱۵ تیتراژ سریال های تلویزیونی و فیلم های سینمایی را اجرای نموده که از این مجموعه می‌توان به تیتراژ سریال‌های یه تیکه زمین، ارمغان تاریکی، ولایت عشق، زیر هشت، تا ثریا، معصومیت از دست رفته، آخرین دعوت، پهلوانان نمی میرند، وفا و فیلم سینمایی بوسیدن روی ماه و اخراجی ها اشاره کرد.






علی لهراسبی:

در ۲۰ فروردین زاده شد. او نخستین فرزند خانوادهٔ شش‌نفره‌شان بود. پدرش از بازنشتگان نیروی هوایی و مادرش خانه‌دار بوده‌است. در رشتهٔ الکترونیک به تحصیل پرداخت و دارای مدرک کارشناسی الکترونیک از دانشگاه آزاد کرج می‌باشد.
وی هم‌اکنون بیش‌تر در زمینهٔ تبلیغات و موسیقی فعال است. وی هم‌چنین یکی از مدیران پروژهٔ یکی از شرکت‌های نامدار تبلیغاتی است.





مرتضی پاشایی:

مرتضی پاشایی متولد ۱۳۶۳/۵/۲۰ ساکن غرب تهران (آریا شهر). در حال حاضر دانشجوی رشته گرافیک است. از دوران کودکی همیشه نسبت به موسیقی یه حس خاص و مبهمی داشته . در سن ۱۴ سالگی موسیقی رو با زدن گیتار شروع کرده ولی درحین کار با مخالفت خانواده مواجه شد.
پاسخ
 سپاس شده توسط Thyme ، ρяіηcεss~Αιοηε
آگهی
#2
مآی لاوز ~~} آرمین ((:[

علیزاده و تتلو =]
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
Unknown
بیوگرافی ( خوانندگان مشهور ) 1
پاسخ
#3
یاس ، مازیار فلاحی ، محمد علیزاده ، مرتضی پاشایی ~ ~ ~>♡
بیوگرافی ( خوانندگان مشهور ) 1
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان