امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

چهره روز: فرهاد مجيدي

#1
برنامه شب گذشته نود دوباره کارکردي مطابق معمول خود را يافت. يک برنامه پرسروصدا و جنجالي که البته اين سروصدا را مديون حضور نامتعارف ستاره سابق استقلال در استوديو 14 بود.

چهره روز: فرهاد مجيدي 1




به گزارش "ورزش سه"، فرهاد مجیدی یکسال بعد از خداحافظی از فوتبال برای اولین بار در یک برنامه تلویزیونی حضور پیدا کرد و در گفت و گوی پرتنش اش با عادل فردوسی پور بینندگان این برنامه را متعجب می کرد. مجیدی که در فوتبال ایران بازیکن خاصی است و اخلاق های منحصربه فردی دارد، هرگز در گفت و گوهای تلفنی شرکت نکرده و به ندرت در مصاحبه های رو در رو نیز حضور یافته است. همچنین خیلی کم یادمان هست که مجیدی در این سال ها پای دوربین عکاسی نشسته باشد؛ این ها را گفتیم تا برسیم به اینکه مجیدی در برنامه شب گذشته نود چیزی برخلاف همیشه خود انجام نداد. اگرچه موضع گیری تندش در اواسط برنامه نسبت به عادل فردوسی پور حتی باعث تعجب خود عادل شد.

بزرگترین و عجیب ترین اتفاقی که درباره مجیدی رخ داد، لحظه ای بود که او در زمانی که احساس کرد فردوسی پور دارد او را با علیرضا جهانبخش مقایسه می کند، اعلام کرد این ستاره ایرانی باشگاه نایمخن هلند را نمی شناسد. این در حالی است که مجیدی، چندی پیش به عنوان استعدادیاب منطقه خاورمیانه با باشگاه اسپانیول توافق کرده و قاعدتا باید بازیکنان جوان و مستعد این منطقه (بگذریم از ایران!) را بشناسد. این جمله، که البته مجیدی بعدا از به زبان آوردن آن عذرخواست، بیشترین حجم انتقادها را متوجه او ساخته است. با این حال، فرهاد همانطور که دوست داشت بازی را پیش برد و هرگز مرعوب نام برنامه نود و عادل فردوسی پور نشد و هر جا که دلش نخواست از وی انتقاد کرد، به او حمله کرد و سوالاتش را بی پاسخ گذاشت.

مجیدی که بعد از مرحوم ناصر حجازی محبوب ترین استقلالی در بین هواداران این تیم تلقی می شود، دیشب تاکید کرد قصد دارد آینده اش را در حرفه مربیگری بگذراند. اگرچه او زودجوش است و برای مربیگری به اندازه کافی خشن نیست، اما به هر حال مجیدی مربی هم احتمالا دیدن دارد. کسی که به طور نرمال روی نیمکت استقلال (بالاخره) خواهد نشست.
[color][size][font]
[/font][/size][/color]
چهره روز: فرهاد مجيدي 1
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  رسمی؛ فرهاد مجیدی سرمربی استقلال شد
  فکری برای نیم فصل دوم تغییر چهره داد(عکس)
  استوری کنایه‌آمیز فرهاد مجیدی (عکس)
  لبخند به لب فرهاد برگشت (عکس)
  سه اسطوره استقلال علیه فرهاد مجیدی!
  زانو زدن فرهاد در روزی که استقلال دوباره ایستاد
  چهره جدید کاپیتان شجاعی با سبیل! (عکس)
  تسلیت فرهاد مجیدی به مهدوی‌کیا/ عکس
  داستان عجیب انتخاب چهره سال یک رشته ورزشی در پیج اینستاگرام با 1600 فالوئر!
  طراحی چهره فرهاد مجیدی با توپ رنگی/عکس

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان