امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

درخواست دختر 16 ساله برای مجازات عامل مرگ خانواده اش

#1
 درخواست دختر 16 ساله برای مجازات عامل مرگ خانواده اش 1متهم اصلی در دادگاه مدعی شد فقط در ربودن قربانیان نقش داشته است


به گزارش سرویس حوادث جام نیوز به نقل از جام جم، مرد جنایتکار که به بهانه معامله عتیقه‌های خیالی، کارمند بانک و سه عضو خانواده‌اش را به جاده بیجار کشانده و همه آنها را به قتل رسانده بود، در جلسه محاکمه با رد اعترافاتش مدعی شد، دو مرد زانتیاسوار مرتکب این جنایت شده‌اند.
 
در این پرونده «اصغر» بیست و نه ساله متهم است بیستم اردیبهشت 92 مرتضی چهل و دو ساله، کارمند بانک و صاحب یک بنگاه معاملات ملکی در شهریار را همراه همسرش رقیه سی و هفت ساله و پسران دو قلوی هشت ساله آنها به نام‌های محمدرضا و محمدمهدی، برای معامله عتیقه‌های خیالی از ملارد شهریار به بیجار کردستان کشانده است. این مرد پس از سرقت 16 میلیون تومان که همراه مرتضی بود و همچنین خالی کردن حساب‌های بانکی‌اش، هر چهار عضو این خانواده را به قتل رساند.
 
اصغر بعد از اعتراف به قتل گفت:«من می‌دانستم محمدرضا در زمینه خریدوفروش عتیقه کار می‌کند. حدس می‌زدم پول زیادی داشته باشد و بتوانم با سرقت از او ثروتمند شوم برای همین باب دوستی را باز کردم و وی را به بهانه خرید عتیقه به شهرستان بیجار کشاندم.»
 
متهم ادامه داد: «قبل از سفر با سه نفر صحبت کرده و آنها پذیرفته بودند به من برای اجرای نقشه‌ام در ازای دریافت پول کمک کنند. بعد از اینکه قرارهای اولیه گذاشته شد من و اصغر همراه دو پسر و همسرش راهی بیجار شدیم و من او را برای انجام معامله به باغی کشاندم. در آنجا به‌همراه سه همدستم به این زوج حمله کردیم و دست و پای آنان را بستیم و توانستیم مبلغ 16میلیون‌تومانی را که محمدرضا همراهش آورده بود، به چنگ بیاوریم بعد با تهدید این زوج کارت عابربانک و رمز آن را از آنها گرفتیم و شش‌میلیون‌تومان دیگر را هم از این طریق به حساب خودم واریز کردم. بعد از آن محمدرضا و همسرش را با استفاده از طناب خفه کردم و اجسادشان را در مزارع گندم جاده بیجار- همدان انداختم.»
 
متهم به قتل درباره سرنوشت دوقلوها نیز گفت: «ما بعد از کشتن پدر و مادر آنها دست و پای هردو نفرشان را بستیم و آنها را در صندوق عقب خودرو گذاشتیم و به سمت تهران حرکت کردیم اما وقتی به‌مقصد رسیدیم متوجه شدیم آنها به دلیل نرسیدن هوا فوت شده‌اند برای همین اجساد آنها را نیز رها کردیم.»
 
کارآگاهان بعد از شنیدن اعترافات این مرد، در عملیات ویژه‌ای سه همدست او را دستگیر کردند. این افراد پذیرفتند در این قتل‌عام به اصغر کمک کرده و از او پول گرفته‌اند. متهمان در ادامه به بازسازی صحنه قتل‌ها پرداختند و سپس با دستور مقام قضایی روانه زندان شدند تا تحقیقات از آنها تکمیل شود. با تکمیل تحقیقات، پرونده با صدور کیفرخواست برای متهمان برای محاکمه به شعبه 113 دادگاه کیفری فرستاده شد.
 
صبح دیروز جلسه رسیدگی به این پرونده در شعبه 113 دادگاه کیفری استان تهران و به ریاست قاضی باقری برگزار شد. در ابتدای این جلسه نماینده دادستان با تشریح کیفرخواست گفت: با توجه به مدارک‌ موجود در پرونده برای اصغر تقاضای حکم مجازات در ملاعام و برای سه همدستش به نام‌های امیر، مجید و میلاد نیز به اتهام مشارکت در آدم‌ربایی تقاضای تعیین کیفر دارم. وکیل اولیای دم مقتولان نیز از طرف دختر شانزده ساله مرتضی و همچنین دیگر اولیای دم برای عاملان این جنایت درخواست حکم قصاص کرد.
 
وقتی نوبت به اصغر رسید، او با رد اعترافات قبلی خود داستان جدیدی را تعریف کرد و گفت: دو نفر زانتیا‌سوار سراغ من آمدند و مدعی شدند «مرتضی» 200 میلیون تومان از آنها طلبکار است و حکم جلبشان را گرفته است. آنها از من خواستند «مرتضی» را تحویل آنها دهم. من هم قبول کردم و برای این کار 50 میلیون تومان گرفتم. به بهانه معامله عتیقه «مرتضی» را با کمک سه نفر از دوستانم ربودم و تحویل دو مرد زانتیاسوار دادم. آنها فردای آن روز از من خواستند همسر و فرزندان «مرتضی» را تحویلشان دهم که این کار را کردم. من در قتل هیچ نقشی نداشتم و تحت فشار، قتل چهار عضو خانواده را گردن گرفته بودم، اما حالا می‌گویم بی‌گناهم.
 
در ادامه سه متهم دیگر پرونده در جایگاه قرار گرفته و آنها نیز منکر هرگونه جرمی شدند و ادعا کردند از ماجرای قتل و آدم‌ربایی بی‌اطلاع بوده‌اند. با دفاعیات متهمان، قضات دادگاه برای تصمیم‌گیری درخصوص این پرونده وارد شور شدند.
درخواست دختر 16 ساله برای مجازات عامل مرگ خانواده اش 1

درخواست دختر 16 ساله برای مجازات عامل مرگ خانواده اش 1
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Shocked خواستگاری بیش از 200 نفر از این دختر زیبا!
  ازدواج اجباری دختر 9 ساله با سگ!
  التماس دختر 16 ساله برای ازدواج با دوست پسرش (عکس)
  مادری که دختر 11 ساله اش را اجاره می دهد
  چشمهای خاص دختر ایلامی زیبا ( عکس)
Subarrow چین به درخواست بن سلمان پاسخ مثبت داد
Question دختر 19 ساله ای که مثل حیوان با نامزدش زندگی میکند
  عروس شدن یک دختر کم سن و سال(عکس)
  درخواست وزیررفاه از دیوان محاسبات برای برقراری حق عائله‌مندی زنان مجرد
  دختر پشمالو معروف به دختر‌ گربه ای (عکس)

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان