امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

تقدیر ویژه طرفداران دولت از استاندار اصفهان!

#1
Heart 
همايش اميد و انتظار به نام حامیان دولت و اصلاح طلبان بود ولی عملا تبدیل شده بود به تجمع طيف هاي مختلف سياسي، اصولگرا، اصلاح طلب يا حامي اعتدال...
به گزارش جهان به نقل از رویش نیوز، سالن نه چندان بزرگ مجتمع فرهنگي فرشچيان مملو بود از جوانانی که آمده بودند تا در مراسم سالگرد پيروزي روحاني در انتخابات رياست جمهوري ۱۳۹۳ باشند.

اين نشست كه از حواشي خالي نبود، با حضور طيف هاي مختلف مردم شروع شد به نحوي كه به هيچ عنوان نمي توان لفظ حاميان دولت را به حاضرين اطلاق كرد. حواشی داخل جلسه و اعتراضات مكرري كه برخي منتقدين به صحبت هاي سخنرانان و محتواي كليپ هاي پخش شده وارد آوردند، باعث شده بود فضاي سالن روي آرامش را نبيند. به گونه اي كه هركجا كه نام سيد محمد خاتمي آورده مي شد بلافاصله با واكنش تعداد زيادي از حضار وشعار مرگ بر فتنه گر روبرو مي گشت.

دكتر زرگر پور، استاندار اصفهان كه حضور كوتاهي در اين نشست داشت نيز سعي در آرام كردن منتقدين داشت و پس از مدتي از سالن خارج شد. اما در هنگام خروج وي از سالن يكي از حاميان دولت تا درب خودروي استاندار همراه وي رفت و استاندار را مورد اعتراض جدي قرار داد. دليل اصلي وي براي اين اعتراض شديد، عدم تغییر عده ای از مسئولین در سطح استان بود و خطاب به استندار گفت: ما به جلیلی رای ندادیم، به روحانی رای دادیم تا تغییر صورت بگیرد!

در اين حين و هنگام سوار شدن استاندار به خودرو، یکی دیگر از اصلاح طلبان با لحن تندي خطاب به دكتر زرگرپور گفت: "شما به درد استانداری نمی خوری و تا آخر امسال حتما عوض می شوید و این را من مي گويم وشما یادت باشد"

برگزار كنندگان مراسم، با دستبند و شال بنفش از ديگر شركت كنندگان متمايز بودند. برخی از افراد حاضر در سالن نيز دستبند سبز بسته بودند.
نكته جالب ديگر اينكه تنها یک عکس از رییس جمهور داخل سالن نصب شده بود و آن هم عکس کوچکی که به تریبون چسبانده بودند. علی رغم اصرار منتقدان حاضر در نشست مبنی بر پرسيدن جهت پرسیدن سوال شفاهي و قول مساعد سخنران مبنی بر دادن تریبون، هیچ تریبونی جهت پرسیدن سوالات به منتقدین داده نشد.
عدم حضور علی مطهری به عنوان سخنران علی رغم تبلیغات قبلي، از ديگر حواشي اين نشست بود. خرم وزير دولت خاتمي سخنران ويژه اين مراسم وسخنران ديگر اين نشست، حسين نجار مسئول ستاد روحاني بود.
تقدیر ویژه طرفداران دولت از استاندار اصفهان! 1
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Subarrow سیاست آمریکا نسبت به ایران به ویژه فعالیت های آن در منطقه چیست
  فروش ویژه انواع درب ضد سرقت شرکت اتحاد درب
  |مسابقه قیمت‌ها و ستادهای بی‌خاصیت/ چرا تصمیمات دولت در بازار کارساز نیست؟
Heart دولت ترامپ ۱.۴ میلیارد دلار برای اموات چک کشید
Heart کشته شدن فرمانده نیروهای دولت منصور هادی در "مأرب"
  تبادل تجربیات کرونایی اصفهان و سن پترزبورگ
Heart تظاهرات ماموران پلیس، دولت فرانسه را به واکنش واداشت
  استاندار کرمانشاه: کمبود کیت نداریم
  تقدیر از عملکرد ستاد راهیان نور حوزه‌های علمیه کشور در پیشگیری از کرونا
  دولت مداخله ای در انتخاب رییس مجلس یازدهم ندارد

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان