امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

شناسایی عوامل "کمپین آزادی یواشکی"

#1
Heart 
بر اساس گزارش ندای انقلاب از یک مقام امنیتی از ابتدای راه اندازی این صفحه در فیس بوک عوامل خارجی و نیز تمامی سرپل ها و عوامل داخلی آنان که اقدام به این کار ضد فرهنگی کرده و می کنند مورد رصد و شناسایی قرار گرفته اند.
به گزارش جهان به نقل از ندای انقلاب، از یک مقام آگاه در امور امنیتی و اطلاعاتی درخصوص پشت پرده سناریوی ناکام سرویس جاسوسی انگلیس در راه اندازی کمپین علیه مقدسات با نام "آزادی های یواشکی زنان در ایران" در فیس بوک کسب اطلاع کرد که این پروژه اخیرا در بستر فضای مجازی برای سرایت در فضای حقیقی با هدف قبح شکنی و حیازدایی از جامعه از سوی سرویس اطلاعات خارجی انگلستان MI۶ طراحی و کار میدانی آن بر عهده یکی از عوامل این سرویس با نام معصومه قمی (مسیح علی نژاد) همکار سابق رسانه های زنجیره ای اصلاح طلب سپرده شده است.


مسیح علی نژاد همکار سابق نشریات زنجیره ای اصلاح طلب
و عامل سرویس جاسوسی انگلیس که ماموریت راه اندازی کمپین آزادی های یواشکی زنان در ایران
به او سپرده شد

بر اساس این گزارش، طراحان خارجی این پروژه امنیتی ضد فرهنگی پس از عدم سرایت و فراگیری این سناریوی ناکام از فضای مجازی به فضای حقیقی، رسانه های تحت امر خود همچون شبکه بهایی "من و تو" و شبکه فارسی رژیم سلطنتی انگلیس "بی بی سی" و ... را برای تبلیغ این کمپین بسیج کردند که البته در این کار نیز ناکام ماندند.

در همین زمینه با رصدهای که صورت گرفته، مشخص شده عمده تصاویری که به اسم زنان در داخل کشور بر روی صفحه این کمپین ضد فرهنگی قرار گرفته آرشیوی و در مواردی اصلا این تصاویر از خارج از کشور توسط عناصر ضد انقلاب و مرتبط با منافقین ارسال شده است و تنها تعداد اندکی از کاربران در داخل کشور به صورت مخفیانه مبادرت به انجام تصاویری ضد ارزشی از خود در این صفحه فیس بوک کرده اند عمدتا از عوامل جریان فتنه و فرقه ضاله بهائیت هستند.


با بی حجاب کردن خود با جمهوری اسلامی مبارزه می کنیم!

براین اساس، از ابتدای راه اندازی این صفحه در فیس بوک عوامل خارجی و نیز تمامی سرپل ها و عوامل داخلی آنان که اقدام به این کار ضد فرهنگی کرده و می کنند مورد رصد و شناسایی قرار گرفته اند.

به گزارش ندای انقلاب، طی روزهای گذشته با طراحی سرویس جاسوسی انگلیس و هماهنگی برخی رسانه های بیگانه و ضد انقلاب کمپینی در فیس بوک تشکیل شده که طی آن از زنان خواسته شده تا با ارسال عکس های بی حجاب خود در اماکن عمومی، مثلا به مبارزه با جمهوری اسلامی بپردازند.


حمزه غالبی از حامیان جریان فتنه و ضد انقلاب مقیم پاریس
که برای مقابله با جمهوری اسلامی کچل کرده است!

این درحالی است که قبل از طراحی این پروژه نیز، عناصر ضد انقلاب و مرتبط با جریان فتنه در اقدامی مضحک با تراشیدن سر خود و کچل کردن در اعتراض به ماجرای اغتشاش فتنه گران در بند ۳۵۰ اوین که با پوشش رسانه های ضد انقلاب همراه بود، به زعم خود به مبارزه با جمهوری اسلامی پرداخته بودند.
شناسایی عوامل "کمپین آزادی یواشکی" 1
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  عوامل اجرای موسیقی خیابانی بدون رعایت الزامات فرهنگی و بهداشتی در ایلام دستگیر شدند.
  مصباحی مقدم: امروز جریان مقاومت آزادی بحر تا نهر را دنبال می‌کند
  کمک سگها به محققان در شناسایی علت آتش‌سوزی‌ها
Heart دهک‌های پایین فاقد سهام عدالت شناسایی شوند
  شناسایی زنان بدحجاب و معرفی به پلیس نسوان
  کرونا با آزادی چه می‌کند؟
  برج آزادی تهران سفیدپوش شد
  کمپین لغو تحریم‌های ایران به 100 هزار امضا رسید
  شناسایی ۸۰۲۶ نفر با علائم مشکوک به کرونا در مبادی ۱۹ استان
  آزادی همزمان 2 شهروند زندانی ایران و فرانسه

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان