امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

توسعه مانور جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی‬‎

#1
Heart 
فرمانده قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیا در مراسم تقدیر از دست اندرکاران برگزاری دومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی با بیان اینکه در سال آینده مانور جبهه فرهنگی انقلاب با قدرت بیشتری برگزار می شود، گفت: بالغ بر 14 حوزه فعالیت شناسایی شده تا علاوه بر فضای مجازی، محور فعالیت سال آینده نمایشگاه باشد.
فرمانده قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیا با بیان اینكه در سال آینده مانور جبهه فرهنگی انقلاب با قدرت بیشتری برگزار می شود، گفت: بالغ بر ۱۴ حوزه فعالیت شناسایی شده تا علاوه بر فضای مجازی، محور فعالیت سال آینده نمایشگاه باشد.


به گزارش جهان به نقل از ستاد خبری دومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی ، حسین یكتا در مراسم تقدیر از دست اندركاران دومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی با بیان اینكه در این نمایشگاه جمع عظیمی از نیروهای حرفه ای تخصصی عرصه جنگ نرم حضور داشتند، گفت: با دیدن این حضور احساس غرور می كردیم و اگر كسی هم معتقد به جریان انقلابی نبود، با این حضور حداكثری احساس وحشت می كرد.

وی گفت: اگرچه به ظاهر نمایشگاه رسانه های مجازی انقلاب اسلامی برپا بود اما باطن آن واقعیتی بود كه برای عده ای قابل باور نبود.

فرمانده قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیا گفت: این رویداد یك روح، نگاه و امید را در دل بجه های جبهه جنگ نرم دمید. خصوصا بخش رسانه های برخط كه نگاه ها و سلایق مختلفی حضور داشتند و حال و هوای غرفه ها نگرش های متفاوت را نشان می داد.

وی افزود: حتی برخی عزیزان در گوشی به ما می گفتند كه ما گمان نمی كردیم با این نظر خاص سیاسی بتوانیم در این جمع حضور پیدا كنیم اما ما معتقد هستیم كه این جا، جای همه بچه حزب اللهی هاست و جای همه كسانی است كه پشتیبان ولایت فقیه و رهبری هستند.

یكتا تاكید كرد: چقدر باید پول خرج كرد كه دل ها را به هم نزدیك كرد و چقدر پول خرج كردند تا دل ها را بدست آورند، اما این پول نیست كه این بچه ها را دور هم جمع كرده است. اینجا بود كه مصداق "ان الله مع الجماعت" دیده می شد و عشق و اخلاص بود كه موجب دور هم جمع شدن ها شده و صدای دشمن را در آورده است.

وی گفت: كاری كه اثر آن مشاهده شده شود، نتیجه كاری است كه خداوند به آن نظر كرده باشد. اعتقاد من این است كه این نمایشگاه كه با رونمایی از پرچم مطهر حرم اباعبدالله افتتاح شد، نتیجه زیارت امام حسین و سفرهای كربلای بچه های جبهه فرهنگی است. اگر لحظه ای فكر كنیم كه اگر این كار را ما با توان خود انجام داده ایم، آن روز لحظه شكست ما است.

فرمانده قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیا تصریح كرد: موسساتی هستند كه هزینه راه اندازی آنان با روزه استیجاری فراهم شده است و اصلا دنبال پول نیستند. در گذشته و در زمان جنگ شنیده بودیم كه كسی قمقمه آبش را نمی خورد و می گفت به همسنگرم بدهید اما در فضای كاری امروز نمونه آن را اینگونه مشاهده می كنیم.

وی گفت: این جمعی كه تشكیل شده است تجلی تمام قد اخلاص است و باید از مراقبت كنیم چرا كه شیطان بی كار ننشسته است. انشاالله با تجربه ای كه در این نمایشگاه بدست آوردیم بتوانیم در سال آینده، تمام بچه های فعال انقلاب را در عرصه های مختلفی چون حوزه های تربیت محور، هنر، مطبوعات و ... دور هم جمع كنیم.

گفتنی است مراسم قدردانی از زحمات دست اندركاران برگزاری دومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی عصر روز چهارشنبه دوازدهم شهریور ماه سال جاری در سالن همایش های سازمان فضای مجازی سراج با حضور مهندس انتظاری دبیر شورای عالی مجازی كشور ، لاله افتخاری عضو كمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ، حسین یكتا فرمانده قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیاء ، دكتر جعفر درونه نماینده معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و دكتر پیرهادی عضو شورای اسلامی شهر تهران و جمعی از دست اندركاران برگزاری دومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی برگزار شد.
توسعه مانور جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی‬‎ 1
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  قتل‌های اخیر نیازمند ریشه‌یابی فرهنگی است
  چند شایعه درباره وضعیت جسمانی رهبر انقلاب + عکس
  آیا ماجرای صلح امام حسن (ع) دوباره تکرار می‌شود؟/ پاسخ از رهبر معظّم انقلاب
  عوامل اجرای موسیقی خیابانی بدون رعایت الزامات فرهنگی و بهداشتی در ایلام دستگیر شدند.
  ۱۰ توصیه رهبر انقلاب به دانشجویان
  پخش زنده بیانات رهبر انقلاب با امت جهان اسلام به مناسبت روز قدس
Rainbow دیدار دانشجویان با رهبر انقلاب برگزار خواهد شد !
Heart کاهش فالوئرهای کانال‌های تلگرامی مخالف جمهوری اسلامی پس از شیوع کرونا
Heart میزبان رهبر انقلاب در دوران تبعید چه کسی بود، که امروز فوت شد؟
  عکس معنادار سایت رهبر انقلاب بعد از تهدید ترامپ برای شلیک به شناورهای ایرانی

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان