امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

واکنش کاستا و اینیستا به پیروزی اسپانیا برابر لوکزامبورگ

#1
مهاجم برزیلی تبار اسپانیا از این که توانست نخستین گل خود را با پیراهن این تیم به ثمر رساند، خوشحال است و از ویسنته دل‌بوسکه تشکر کرد. آندرس اینیستا هم از اینکه بازوبند کاپیتانی "لاروخا" را بر بازو بست احساس افتخار کرد.
واکنش کاستا و اینیستا به پیروزی اسپانیا برابر لوکزامبورگ 1


به گزارش ایسنا، دیگو کاستا، مهاجم برزیلی تبار تیم ملی فوتبال اسپانیا سرانجام توانست نخستین گل ملی خود را با پیراهن این تیم به ثمر رساند. این بازیکن برزیلی هر چند در چلسی و اتلتیکو مادرید نمایش بسیار خوبی داشت اما در تیم ملی اسپانیا نمی توانست بازی های خوبی را به نمایش گذارد و برای این تیم گلزنی کند. همین باعث شده بود که او فشار زیادی را تحمل کند اما این مهاجم برزیلی در دیدار برابر لوکزامبورگ پایش به گلزنی بازی شد.



کاستا از اینکه توانسته برای تیم ملی اسپانیا گلزنی کند خوشحال است و از ویسنته دل بوسکه، سرمربی تیم تشکر کرد. کاستا بعد از بازی گفت: از این که نمی توانستم برای اسپانیا گلزنی کنم ناراحت بودم و فشار زیادی را تحمل می کردم. گذشته از این در دیدار قبلی هم شکست خوردیم و این ناراحتی من را دو چندان کرد. خوشحالم که در نهایت توانستم گلزنی کنم و در پیروزی اسپانیا سهیم باشم.



او ادامه داد: این گل زندگی تازه ای به من بخشید. باید از ویسنته دل بوسکه ، سرمربی تیم که صبر کرد و اعتمادش را به من از دست نداد تشکر کنم. او همواره از من حمایت کرد و بازی به بازی به من فرصت داد. مهم کسب سه امتیاز بود که در نهایت به آن دست یافتیم.



آندرس اینیستا، هافبک بارسلونا هم در این دیدار در ترکیب اصلی تیمش به میدان رفت و در غیاب ایکر کاسیاس بازوبند کاپیتانی را بر بازو بست. او هم مانند کاستا از این پیروزی خوشحال است و پس از بازی در صفحه اجتماعی خود در "توییتر" نوشت: از این پیروزی بسیار خوشحال هستم. احساس بسیار خوبی دارم. از این که بازوبند کاپیتانی را بر بازو بستم بسیار خوشحالم و احساس افتخار می کنم. تیم بسیار خوبی داریم و می توانیم به این روند خوب خود ادامه دهیم.



اسپانیا با این پیروزی که به دست آورد 6 امتیازی شد و در جایگاه دوم جدول رده بندی قرار گرفت. اسلواکی با سه پیروزی پیاپی و کسب 9 امتیاز در صدر این گروه قرار دارد. این تیم شگفتی ساز بزرگ این گروه است و در هر سه دیدار خود برابر اسپانیا، اوکراین و بلاروس به پیروزی رسید.
واکنش کاستا و اینیستا به پیروزی اسپانیا برابر لوکزامبورگ 1
پاسخ
 سپاس شده توسط sergio.ramos4
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Video مسابقه آریا داوری در برابر آکیرا توزاوا
  واکنش فدراسیون به دعوت شدن کنعانی‌زادگان
  پیام اسکوچیچ؛ فقط پیروزی! شوخی نداریم
  واکنش آذری جهرمی به آیتم جنجالی فوتبال برتر
  ریسک دروازه‌بان لوانته پیروزی را از رئال گرفت (عکس)
  واکنش آگوئرو به شایعه جدایی از بارسلونا (عکس)
  واکنش برایتون و فاینورد به انتقال جهانبخش(عکس)
  واکنش آژاکس به شایعه علاقه میلان به ستاره صرب
  واکنش استقلال به شایعه ترانسفرشدن قایدی
  آرتتا: این پیروزی متعلق به بازیکنان است

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان