امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

توهین اعتماد به کارکنان شهرداری

#1
Heart 
روزنامه اصلاح طلب اعتماد به بهانه دفاع علی مطهری از طرح افزایش کرامت و تفکیک کارکنان شهرداری تهران، مطهری و مردان شاغل را شهرداری به مورد توهین قرار داد.
توهین اعتماد به کارکنان شهرداری
به گزارش جهان، این روزنامه زنجیره ای در گزارشی ابتدا با تعریف و تمجید از مطهری و باز کردن نوشابه برای وی، نوشته است: مطهري بعد از اعتراضات سال ۸۸ بيش از هر كسي سعي كرده جانب انصاف را رعايت كند و تا همين امروز هم از ضرورت تعيين تكليف معترضان براساس قانون دفاع مي‌كند. او در هيات نظارت بر مطبوعات هم حامي قدرتمندي براي روزنامه‌هاي منتقد بوده است و قانون اساسي را مطابق نامه‌يي كه براي غلامحسين اژه‌يي نوشته «براي اجرا مي‌داند نه تشريفاتي».

این روزنامه در ادامه عنوان کرده است که "حالا علي مطهري با چنين ويژگي‌هايي نامه‌يي به محمدباقر قاليباف نوشته و از اقدام او براي جداسازي جنسيتي در شهرداري‌ها حمايت كرده است. او در اين نامه دليل دفاعش از اقدام قاليباف را به ذات سركش غريزه جنسي در انسان‌ها حواله مي‌دهد و مي‌نويسد «خالق ما انسان‌ها كه به سركشي غريزه جنسي خوب توجه دارد و خواهان نيل انسان‌ها به سعادت خودشان است و ما را از خودمان بهتر مي‌شناسد، دستور داده است كه حتي‌المقدور از اختلاط بپرهيزيد و اگر به زعم مخالفان، با اين حكم كرامت انساني ما انسان‌ها مخدوش و به ما توهين شده است، ريشه اين امر را بايد در خلقت خود و حكمت خالق جست‌وجو كرد.» ... سوال ما اينجا فقط از علي مطهري است و آن اينكه اين انسان ضعيف‌النفس مغلوب غرايز سركشي كه در اين نامه توصيف مي‌كند چه ارتباطي با آن انسان حق‌طلبي كه سال‌ها در دفاعش نامه‌نگاري كرده دارد؟ اگر آدمي آنقدر ضعيف است كه با ديدن همكارش در يك اتاق، نهاد خانواده‌اش سست مي‌شود چگونه مي‌تواند قدرت داشته باشد و سركوب نكند؛ پول ببيند و اختلاس نكند؛ تريبون داشته باشد و تهمت نزند؟

به ادعای این روزنامه "اختلاط و بي بندو باري كه شهيد مطهري در زمانه پهلوي بدان اشاره كرده‌اند چه ارتباطي به ادارات حال حاضر دارد كه زنان همه از پوشش اسلامي استفاده مي‌كنند؟ آيا در ادارات ايران در نظام جمهوري اسلامي اصول عفاف رعايت نمي‌شود؟ و اساسا به كاربردن كلمات «مردان شكارچي»، «اختلاط و بي‌بند و باري زنان»، «كام گرفتن با هزينه ناچيز» چهار دهه بعد از انقلابي كه زمينه تحصيل زنان و حضور آنها در جامعه را چند برابر كرد كلمات مناسبي هستند؟"

روزنامه اعتماد در پایان با تفسیر به رای یک خاطره از امام، مردان شاغل را شهرداری به مورد توهین قرار داده و نوشته است:‌ شايد بهتر بود آقاي مطهري عادل و منصف هم به تاسي از بنيانگذار انقلاب به آقاي قاليباف مي‌نوشتند كه لازم است كاركنان مرد شهرداري در تقويت نفس خود بكوشند من در حجاب زنان ادارات نشانه‌هايي از خلاف عفت و عوامل انحراف و تحريك نمي‌بينم.

این ادعاهای مغلطه آمیز اعتماد در حالی است که در بسیاری از ادارات عفاف و حجاب رعایت نمی شود و در موارد زیادی آقایان مدیر بدون هیچ توجیهی از منشی های زن آن هم از نوع بدپوشش برای خود استفاده می کنند. همچنین باید گفت ادعاهای روزنامه ای هرگز قابل استناد نیست و لزوم حفظ کرامت زنان به عنوان کانون خانواده را باید در اصول دینی و مراجعه به علل طلاق های گسترده و فجایع، آمارهای وحشتناک از هم پاشیدگی خانواده ها و خیانت هایی جستجو کرد که گاه به واسطه یک زمینه سازی ساده در محیط کار رقم خورده است؛ زمینه ای که برچیدن آن نه تنها به فضا و راندمان کاری لطمه نمی زند که آزادی و حفظ بیشتر کرامت بانوان را در پی دارد.

البته برای کسانی همانند همکاران سابق روزنامه های زنجیره ای و عوامل امروز رسانه های ضدایرانی که اعتقادی به اصول دینی ندارند و حتی مروج بی بند و باری هستند، اجرای احکام دینی در جامعه قابل تحمل نیست.
توهین اعتماد به کارکنان شهرداری 1
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  اتحاديه راديو و تلويزيون عراق اقدام شبکه MBC در توهین به شهید المهندس را محکوم کرد!
  ماسک زدن برای کارکنان کاخ سفید اجباری شد
  نحوه حضور کارکنان دولت در محل کار تا ۱۵فروردین
  جنجالی شدن توهین بازیکن فوتبال کره‌ ای به مردم ایران (عکس)
  جاده‌ای که اعتماد به نفس راننده‌ها را به هم می‌ریزید!+عکس
  موج سنگین توهین ایرانی ها به عرب ها +عکس
  شرایط جدید پرداخت حقوق، پاداش و وام به مدیران و کارکنان + سند
  دو شهربان شهرداری با چاقوی قانون شكنان مجروح شدند/شهاب حسینی از ناحیه سینه آسیب دید
  شهرداری آب پاک تهران را فاضلاب کرد
  ماجرای جالب فیلی که به انسان ها اعتماد کرد

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان